InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Alternatief > Helderruikendheid

Helderruikendheid

Wat is Helderruikenheid. Andere namen hiervoor zijn: paranormaal ruiken en helder ruiken.Wat zijn de mogelijkheden van het paranormaal ruiken?

Helderruikendheid

Andere namen hiervoor zijn paranormaal ruiken en helder ruikend. Iemand die Helderruikend is ruikt behalve de gewone geuren ook de geuren van energieën die in geuren omgezet worden.

De mogelijkheden:

Het ruiken van ziektes

Ziektes of een ziek orgaan geeft een bepaalde negatieve energie af. Iedere ziekte straalt een andere energie uit waardoor de verschillende ziekte herkend kunnen worden.

Het ruiken van tekorten

Elk mens functioneert goed als hij genoeg voedingsstoffen en vitaminen binnen krijgt. De hoeveelheid hiervan verschilt per persoon. Het lichaam krijgt kwalen als je ergens tekort van binnenkrijgt. Hij kan het dan op een of andere manier ruiken/ zien in de uitstraling avn personen.

Het ruiken van de geur van een overleden iemand

Iedereen heeft een bepaalde geur bij zich. Wanneer er een geest aanwezig is kan die een Helderruikend een geur laten ruiken dat dan in verband staat met een dood persoon.

Het ruiken van een geur dat iemand gaat overlijden

Sommige mensen kunnen het ruiken als iemand dood gaat. De dood ruikt op een bepaalde manier en de maanden voordat een mens dood gaat word hij als het ware losgemaakt van zijn ziel. Bij dit proces komt energie vrij die een Helderruikend persoon om kan zetten in een geur.

Het ruiken dat iets niet goed of gezond is

Hij kan soms ruiken wanneer je iets beter niet meer kan ruiken of dat je het nog wel kan eten.

Het ruiken van dingen die je ziet

Soms kan hij iets ruiken als hij het ziet. Hierbij kun je denken aan een beeld op tv van een stal met paarden erin. Dan kan hij de geur van paarden ruiken.

Lees verder

© 2007 - 2017 Donkertje, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Helderruikendheid"

Infoteur: Donkertje
Gepubliceerd: 27-11-2007
Subrubriek: Alternatief
Medische informatie…
Schrijf mee!