InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Alternatief > Mr of Miss Right? - Handlijnkunde bij het daten

Mr of Miss Right? - Handlijnkunde bij het daten

Mr of Miss Right? - Handlijnkunde bij het daten Wil je van die leuke jongen in het café of dat mooie meisje dat je tegenkomt weten hoe hij of zij in elkaar steekt? Is hij een player die je weet in te palmen met mooie verhalen? Is ze een meisje dat vooral geïnteresseerd is in je portemonnee? Of is hij precies die jongen met wie je verder wilt in het leven? Heeft dat meisje precies die kwaliteiten waarnaar jij op zoek bent? Je kunt via social media veel te weet komen over iemand. Maar wil je echt weten hoe iemand in elkaar steekt dan kijk je in zijn hand. De handlijnen vertellen je precies wat je moet weten. De linkerhand zegt wat de lotsbestemming is, de rechterhand wat deze persoon er zelf van maakt. Wanneer je dus iemand leert kennen probeer dan in haar hand te kijken.

Handlijnkunde, handlezen en daten

Ken je wat basisbeginselen van het handlezen dan kun je daar je voordeel meedoen. Zeker wanneer je op zoek bent naar een partner kan dit goed van pas komen. In de handen is namelijk te lezen welke (verborgen) karaktereigenschappen iemand heeft. Realiseer je echter wel dat er een verschil is tussen aanleg en omstandigheden in het leven.

Seksualiteit is te lezen in de levenslijn en in de venusgordel

Wil je weten hoe het met iemand zijn interesse voor seksualiteit zit dan kijk je naar de levenslijn. Dat is de lijn die met een boog langs je duim loopt. Een verdubbelde lijn geeft aan dat de persoon een hoge (seksuele) vitaliteit heeft. Maar de lijn die het meeste zegt over de seksualiteit is de venusgordel. Dat is de halve maan die rond de middelvinger en ringvinger loopt. Deze is niet bij iedereen aanwezig, maar als deze aanwezig is dan betekent dat dat de persoon een sterke belangstelling heeft voor seksualiteit. Is de lijn zelfs duidelijk afgetekend dat kan het zijn dat hij iets teveel gericht is op het maken van veroveringen. Als de lijn op vele plaatsen is onderbroken dan duidt dat op een groot aantal partners en een zeer actief seksleven.

Ruimdenkendheid te lezen in de hoofdlijn en de hartlijn

Zoek je een ruimdenkende partner kijk dan naar de afstand tussen de hoofdlijn en de hartlijn. Hoe groter de afstand tussen deze bovenste lijnen in de hand, hoe ruimdenkender iemand is. Zie je maar een horizontale lijn boven in de handpalm, dan wordt het hart door het hoofd geregeerd en betekenen emoties voor deze persoon niet veel.

Liefde te lezen in de hartlijn en de hoofdlijn

Zoek je naar een warm en gevoelig iemand, kijk dan als eerste naar de aanwezigheid van twee horizontale lijnen boven in de handpalm. Zie je er maar een dan betekent dat namelijk dat bij deze persoon het hart door het hoofd geregeerd wordt. Emoties betekenen voor deze persoon weinig. Zijn er wel twee lijnen maar is de bovenste lijn (de hartlijn) kort? Ook dan heeft deze persoon weinig belangstelling voor emoties. Is de lijn recht en loopt hij parallel aan de andere horizontale lijn (de hoofdlijn) dan is er sprake van een sterke controle op emoties. Wil je een romantische relatie met deze persoon, begin dan met een vriendschap.
Nee, als je naar een warm en gevoelig iemand zoekt dan moet je op zoek naar iemand met een krachtige, diepe hartlijn. Is deze lijn ook nog gebogen en lang dan betekent dit warmte en stabiliteit en een fijne romantische inslag.

Handlijnkunde verder

  • Grillige types met weinig diepgang hebben een onvaste en onderbroken hartlijn. Is de lijn kettingvorming dan heeft deze persoon wel een grote belangstelling voor alles wat met liefde te maken heeft, maar is verder niet zo betrouwbaar als het op de liefde aankomt. Is de lijn vaag, dan is de persoon zelf ook vaag als het op de liefde aankomt.
  • Mensen die hun hart snel weggeven zonder na te denken over verantwoordelijkheden hebben een hartlijn die tussen de wijsvinger en de middelvinger begint.
  • Mannen en vrouwen die in de materiële kant van de liefde geïnteresseerd zijn hebben een hartlijn die onder de wijsvinger begint.
  • Kandidaten die een normaal en gelukkig liefdesleven willen, hebben een hartlijn die onder de wijsvinger begint.
  • Heb je te maken met iemand die boven zijn stand wil trouwen en zijn of haar ‘love interest’ op een voetstuk zal zetten dan heeft deze een hartlijn die bijna dwars over de handpalm loopt en onder de wijsvinger begint.

Invloed van gezin is te lezen in de levenslijn

Wanneer je wilt weten hoe het met de invloed van het gezin zit waar je ‘love interest’ vandaan komt dan kijk je naar de levenslijn. Dat is de lijn die rond de duim van boven naar beneden loopt. Zijn er twee (of meer) extra lijnen die parallel aan die levenslijn lopen dan betekent dat dat de invloed van het gezin op het leven groot is. Kijk hier wel naar de plaats van de extra lijnen. In het begin betekent dat dit in de (vroege) jeugd het geval was, het midden geeft de overgang van jeugd naar volwassenheid aan en het einde van de lijn staat voor de volwassenheid.

Stabiliteit en veiligheid is te lezen in de lotslijn

Diegenen die een partner zoeken waarbij zij zich geborgen en veilig kunnen voelen moeten kijken naar de lotslijn die van onder in de hand recht naar boven loopt naar de middelvinger. Als deze lijn hier loopt dan betekent dat een goede baan of een veilig prettig huwelijksleven. Is het begin van de lijn verbonden met de levenslijn(die rondom de duim loopt) dan heb je te maken met iemand die zichzelf opwerkt en die een belangrijke positie in het leven bereikt door eigen inspanningen. Deze persoon weet al vroeg in het leven wat hij wil worden.

Lotsbestemming of zelf het heft in handen?

De linkerhand geeft de lotsbestemming aan, rechts is wat men zelf van het leven maakt. Een verschil hiertussen geeft aan dat je te maken hebt met iemand die zelf zijn lot bepaalt. Ook een lotslijn (die verticaal over het midden van de hand naar boven loopt) die vaag is, wanneer de andere lijnen sterk zijn betekent dat deze persoon zelf zijn eigen bestemming en geluk bepaalt. Deze personen hebben een grotere kans op succes.

Is de persoon tegenover je overgeleverd aan het toeval dan heeft deze persoon een lotslijn die sterk is. De andere lijnen zijn dan vaag. Wordt het leven van de persoon door de wil van iemand anders geregeerd dan heeft deze een korte, ondiepe levenslijn.

Verdovende middelen of drank - zoek naar de ontsnappingslijn

Wil de jongen of het meisje wil ontsnappen aan problemen in het leven door te vluchten naar het rijk der verbeelding, dan heeft deze een ontsnappingslijn in de hand. Dit is een lijn die vanuit de voet van de duim binnen de levenslijn begint en vandaar naar buiten loopt. Maakt deze ontsnappingslijn een verbinding met de gezondheidslijn (een lijn die van onder de pink schuin in de richting van de levenslijn loopt) dan zal deze persoon vluchten in verdovende middelen of drank.

Koppigheid is te lezen bij de duim

Wil je weten of dat meisje dat tegenover je zit eigenlijk erg koppig is dan kijk je naar haar duim. Loopt er een kettingvormige lijn langs de aanhechting met de hand van boven naar beneden dan kun je medelijden met haar hebben. Koppigheid is vaak lastig voor de gene die die koppigheid zelf bezit.

Denken is te lezen in de hoofdlijn

Zoek je iemand die slim is dan kijk je naar de hoofdlijn. Dat is de onderste van de twee horizontale lijnen boven in de handpalm. Zie je hier maar een lijn, dan is dat de hoofdlijn. In dat geval is er zelfs een sterke overheersing van de geest over het lichaam. Het kan ook duiden op een gebrek aan emotionele belangstelling. Iemand die slim is of een goed geheugen heeft, heeft een zeer diepe hoofdlijn. Hoe rechter de lijn, hoe realistischer de denktrant. Zie je een dubbele lijn dan is de persoon nog slimmer. Fantasierijke mensen met een creatieve geest hebben een lange hoofdlijn die naar beneden buigt. Zoek je juist iemand die wat minder denkt, kijk dan of de persoon een korte hoofdlijn heeft. Hoe korter de lijn, hoe instinctiever de persoon is. Een onvaste hoofdlijn zegt dat de persoon een slecht concentratievermogen heeft.

Mr of Miss Right?

De toekomst is moeilijk te voorspellen via handlezen. Dat komt omdat we zelf invloed kunnen uitoefenen op ons leven en een vrije wil hebben. Daarom zijn we niet helemaal afhankelijk van ons lot. Het is belangrijk om ook met iemand in gesprek te gaan als je diens hand hebt gelezen. Iets wat in de hand te lezen is, kan door de persoon opgepakt zijn om er iets anders mee te doen dan dat je verwacht.
© 2014 - 2017 Gway, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Snelcursus HandlezenSnelcursus HandlezenHandlezen (ook wel chiromantie genoemd) bestaat al eeuwenlang. Het woord chiromantie is afgeleid van het Griekse woord c…
Negen tips om Christelijk te daten: Vind nu de wareChristelijk daten is een hot topic in de Christelijke gemeenschap. In de Christelijke gemeenschap is er soms onenigheid…
Online daten: de oplossing?Online daten: de oplossing?Het probleem van daten is en blijft dat het verkeerd kan gaan. Tijdens de film, het diner of de borrel merk je dat hij/z…
Daten in het donker Net 5 met Gigi RavelliDaten in het donker is een programma waarin onderzocht wordt of liefde blind is of dat liefde op het eerste gezicht opga…
Bronnen en referenties
  • Handlijnkunde voor iedereen, Joyce Wilson
  • Spiritplaza.org
  • Eigen ervaring

Reageer op het artikel "Mr of Miss Right? - Handlijnkunde bij het daten"

Infoteur: Gway
Laatste update: 30-03-2017
Subrubriek: Alternatief
Medische informatie…
Schrijf mee!