InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > Overeenkomsten tussen Tweelingen en Waterman

Overeenkomsten tussen Tweelingen en Waterman

Overeenkomsten tussen Tweelingen en Waterman Door zijn koppigheid is het niet zo evident voor een Waterman om een goede relatie uit te bouwen. Maar zijn intelligentie vormt een voldoende aantrekkingspool voor sommige andere sterrentekens. Met Tweelingen is hij vier handen op één buik.

Lucht en water

Tweelingen en Waterman verwachten hetzelfde van het leven. Zij zijn beiden lucht- en watertekens, hebben hetzelfde voorkomen en komen wonderwel goed overeen als ze samen zijn. Op intellectueel vlak begrijpen ze elkaar volkomen en delen een gezonde nieuwsgierigheid voor alles. Als ze een gesprek aanvatten lijkt het erop alsof dat nooit zal eindigen omdat ze het zo fijn vinden in elkaars gezelschap te vertoeven en met elkaar op hoog niveau te kunnen omgaan. Tweelingen en Waterman hebben dezelfde vrienden en gemeenschappelijke interessepunten en delen eenzelfde kijk op de samenleving.

De aantrekkingspolen

Hier en daar zullen ze het wel oneens zijn maar er is weinig kans toe dat dit hun relatie wezenlijk beïnvloedt aangezien ze voor elkaar voorbestemd zijn. Ze hebben talloze gemeenschappelijke vrienden maar als ze bij elkaar zijn hebben ze de neiging om hun omgeving volledig uit het oog te verliezen. Tweelingen houdt van het unieke en het creatieve van Waterman terwijl Waterman de impulsiviteit en de eigenzinnigheid van Tweelingen bewondert.

Een unieke combinatie

Tweelingen hebben een passionele en flirterige natuur die Waterman tegemoet dient te komen en te bevredigen zodat het vuur tussen hen na verloop van tijd niet afneemt. Soms is er sprake van kleine uitbarstingen in hun relatie, maar desalniettemin wordt hun relatie als een godsgeschenk beschouwd. De liefde bedrijven is het summum voor het koppel en weerspiegelt hun natuur volkomen.

Beiden zijn intelligent en klitten daardoor aan elkaar zoals suikergoed. Hun gesprekken scheren hoge toppen waardoor ze alle facetten van het leven exploreren.

Beide sterrentekens houden van verandering en keuzes in het leven, en ze hebben nood aan niemand anders vermits ze elkaar hebben. Deze combinatie houdt van spontaneïteit omdat ze ervan overtuigd zijn dat het spontane het leven kruidt en zin geeft. Ze hebben een gezonde en hartelijke relatie, hebben veel plezier samen en halen het beste in elkaar naar boven.

Het enige probleem tussen Tweelingen en Waterman is maturiteit en gezond verstand. En dat kan tot teleurstellingen leiden. Maar voor het overige kan deze combinatie alles aan en de volgende Romeo en Julia worden.

Tips voor een nog betere verstandhouding

  • Waterman is geneigd om snel te stressen om kleine dingen in het leven en alles té serieus op te nemen. Hij trekt zich terug in zijn schelp en negeert anderen. Tweelingen moet dat begrijpen en proberen geduld op te brengen voor de emoties van Waterman.
  • Waterman is ook koppig en zou Tweelingen kunnen dwingen om bepaalde dingen te doen. Dat kan leiden tot eindeloze discussies. Een relatie met Waterman aangaan kan soms moeilijk lijken maar met een beetje begrip en liefde zal Tweelingen hier geen probleem mee hebben.
  • Als Tweelingen en Waterman zich toespitsen op wat er werkelijk toe doet in het leven, zullen ze pas echt gelukkig zijn. In elke relatie zijn er hoogtes en laagtes, maar liefde overwint alles en deze combinatie benadert de perfectie. Communicatie is het sleutelwoord. Als Tweelingen en Waterman het niet eens zijn, zullen ze eruitkomen omdat ze prima met elkaar communiceren. Nochtans zal Waterman in bepaalde omstandigheden zijn koppigheid opzij moeten schuiven.

Onafscheidelijk

Omdat Tweelingen en Waterman zon goede combinatie zijn, kunnen ze elke moeilijkheid in het leven aan. Wat er ook gebeurt, Tweelingen en Waterman blijven een stevig geheel. Ze genieten van seks en vriendschap en zullen elkaar door dik en dun steunen. De perfecte combinatie!
Gerelateerde artikelen
Sterrenbeeld Waterman (Aquarius)Wanneer je twee Watermannen met elkaar vergelijkt, zal je waarschijnlijk grote verschillen zien. De Waterman of Aquarius…
Sterrenbeeld Tweelingen (Gemini)De Tweelingen is een sterrenbeeld in de astrologie dat een echte kletskous is. Dit teken in de dierenriem heeft de neigi…
Overeenkomsten tussen Weegschaal en WatermanOvereenkomsten tussen Weegschaal en WatermanWaterman kan met twee sterrentekens een prima relatie uitbouwen. Naast Tweelingen, is Weegschaal de perfecte match. Wie…
Bronnen en referenties
  • www.horoscopes-love.eu

Reageer op het artikel "Overeenkomsten tussen Tweelingen en Waterman"

Reactie

Ida, 27-05-2015 23:44 #1
Precies heb pas geleden een tweelig leren kennen, en wow wat een verademing, het lijkt alsof wij een geheel zijn, de perfect match!

Infoteur: Vosje
Laatste update: 20-05-2013
Subrubriek: Astrologie
Reacties: 1
Schrijf mee!