InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > Twee Stieren in een relatie

Twee Stieren in een relatie

Twee Stieren in een relatie Twee Stieren die met elkaar optrekken hebben veel gemeen en kunnen een prachtig koppel vormen. Toch moeten ze hun aangeboren koppigheid proberen opzij te schuiven om de relatie een kans op slagen te geven, maar als dat lukt staat niets een gelukkige band in de weg!

Voor en tegen

Een relatie tussen twee Stieren biedt vele mogelijkheden omdat ze beiden stabiel en conservatief zijn, met beide voeten op de grond staan en op lange termijn denken. Ze delen allebei dezelfde levensstijl en hebben gelijkaardige opvattingen met betrekking tot avontuur. Als ze in onvoorziene situaties terechtkomen kunnen hun negatieve karaktertrekken bezitsdrang en jaloezie naar boven komen.

Beide partners blijven op de vlakte met betrekking tot geborgenheid en hun relatie heeft gebrek aan enige dynamiek en dadendrang. Bij momenten kunnen ze beiden bijzonder charmant en warm uit de hoek komen zodat ze door anderen op handen worden gedragen. In een relatie verlangen de twee Stieren naar seksuele voldoening en gastronomisch plezier omdat dat de warmte in een verhouding intact houdt. Toch delen de partners niet al te veel interesses met elkaar.

Mogelijke struikelblok

De grootste struikelblok in hun relatie is de onwil van beiden om zijn eigen ambities op te geven. Ze blijven geloven in de vaardigheden die ze verworven hebben en wijken daar niet van af en geloven niet in experimenteren met dingen waarvan ze niet al te veel afweten. De mogelijkheid bestaat dat precies die halsstarrigheid een zekere band tussen hen oplevert maar het omgekeerde kan evenzeer voorkomen dat ze zo onhandelbaar worden dat ze geen woord meer veil hebben voor de ander. Als ze geduld opbrengen en bereid zijn om hun dwarse natuur te overwinnen kunnen ze een mooie liefdesrelatie aangaan en lang gelukkig zijn.

Ze zijn zich bewust van de verschillende aspecten van het liefdesspel en kunnen best romantische momenten met hun partner in de dagelijkse routine verwerken. Zowel de Stierman als de Stiervrouw zijn afhankelijk van de ander en eerder behoudsgezind op alle vlakken hun hele leven lang. Hun relatie is met andere woorden een test of ze flexibel genoeg zijn om toegevingen te doen aangezien geen van beiden het van nature leuk vindt om onder druk gezet te worden of aangezet te worden om bepaalde dingen te doen.

Tips voor een betere verstandhouding

  • Een open geest en enkele simpele tips kunnen helpen om een relatie tussen twee Stieren evenwichtig te doen verlopen. Beide leden van het koppel vinden het fijn om leuke dingen te bezitten en unieke objecten te kunnen kopen, in exquize restaurants te gaan eten en te dragen wat hem het beste past. De onder het sterrenteken Stier geboren personen hebben een sterk geloof in reële dingen die de wereld hen kan bieden en houden zich ver weg van dagdromen. Daarom voelen ze zich op hun gemak bij elkaar. Beide partners delen de Ik heb -filosofie hetgeen een positief element is in hun relatie.
  • Als twee Stieren een relatie met elkaar aangaan is het eerste waarnaar ze kijken geborgenheid. Daarom is het uitermate belangrijk dat elkeen er zorg voor draagt dat de ander zich veilig voelt. Eens dit verwezenlijkt is het paar klaar voor een gracieuze langetermijnrelatie. Passionele seks, een huis vol stijlmeubelen en heerlijk eten zijn de juiste elementen om deze relatie uniek te maken. Om het evenwicht in de relatie te houden moeten beiden er wel voor zorgen dat ze niet te veel beslag op de ander leggen en de partner voldoende vrijheid gunnen.

Een bekend Stierenkoppel is Bono en Penelope Cruz.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.horoscopes-love.eu

Reageer op het artikel "Twee Stieren in een relatie"

Infoteur: Vosje
Gepubliceerd: 08-08-2013
Subrubriek: Astrologie
Special: Stier
Schrijf mee!