InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > Overeenkomsten tussen Kreeft en Maagd

Overeenkomsten tussen Kreeft en Maagd

Overeenkomsten tussen Kreeft en Maagd Een Kreeft en een Maagd vormen samen een van de best overeenkomende koppels. Ze beleven de liefde van hun leven zonder al te veel opwinding en uiterlijk vertoon. Rust en kalmte zijn typisch voor dit paar.

Geborgenheid

Beide partners zijn bijzonder bezorgd en gereserveerd. Ze zijn de beleefdste tekens op de dierenriem met ontzettend veel eerbied en respect voor elkaar. Hun hofmakerij is simpel en van de oude stempel. Kreeft en Maagd vinden het fijn tijd met elkaar door te brengen op een rustige en vredige plaats. Een Maagd is heel praktisch en neemt het leven van Kreeft in handen en organiseert het perfect. De perfectionist in de Maagd zorgt ervoor dat de relatie met de Kreeft vredig en zonder conflicten verloopt. De behoefte van Kreeft aan veiligheid en geborgenheid wordt door de attente en geduldige Maagd gewaarborgd.

In een relatie tussen een Kreeft en een Maagd is Maagd verantwoordelijk voor het plannen van de afspraken, de uitstapjes en de evenementen, terwijl Kreeft ervoor zorgt dat deze afspraken, uitstapjes en evenementen vol liefde en genegenheid verlopen. Maagden interesseren zich enorm voor het leven van hun partner hetgeen betekent dat Kreeft een heleboel aandacht krijgt waarvan hij met volle teugen geniet. Eens het vertrouwen en geloof tussen hen er is loopt de relatie op wieltjes.

Twee handen op één buik

Kreeften zijn zorgzaam en gul. Ze zorgen altijd dat ze aan de behoeftes, de wensen en verwachtingen van hun partner tegemoetkomen en dat vindt de Maagd bijzonder fijn. Kreeft staat graag in het centrum van de belangstelling en Maagd is blij dat hij daarvoor kan zorgen. Beide tekens leiden hun leven in goede banen en plannen goed vooraleer ze iets aanvatten. Ze besteden heel wat tijd aan het analyseren van elke situatie om er zeker van te zijn dat het niet tot conflicten kan leiden. Beide partners zijn toegewijd en gevoelig voor elkaars gevoelens. Ze beleven een intieme en passionele liefde. Beiden hebben een hekel aan uiterlijk vertoon en brengen samen veel tijd door in alle intimiteit.

Hun liefde is ongecompliceerd en beiden schrikken terug van onnodige aandacht. Ze zijn zacht en beleefd met elkaar en zullen haast nooit kletterende ruzies hebben.

Tips voor een betere verstandhouding

  • Maagd heeft een controlerend kantje in zich dat tot conflicten kan leiden met Kreeft. Kreeft is een waterteken wat betekent dat hij kalm en bedaard is, maar toch meer aandacht van Maagd kan eisen, die een aardteken is en eerder gereserveerd van aard. Ze hebben niet de neiging om hun problemen met de ander te delen. Door deze gebrekkige communicatie kunnen de problemen verergerd worden.
  • Maagden zijn heel praktische en realistische mensen, terwijl Kreeften hun hart en intuïtie volgen waardoor er problemen kunnen ontstaan. Deze kunnen voorkomen of opgelost worden als beiden hun gereserveerde natuur aan de kant schuiven.
  • Eens de Kreeft de praktische geaardheid van zijn partner leert kennen en de Maagd de emotionele behoeftes van de Kreeft staat niets meer in de weg van een rustgevende en vredevolle relatie. Beide tekens maken zich makkelijk zorgen over futiliteiten, maar ze hangen goed aan elkaar en eens ze zich geborgen voelen bij elkaar kunnen ze makkelijk de minste problemen oplossen.

Bekende Kreeft-Maagdkoppels zijn Ferdinand Marcos (Maagd) en Immelda Marcos (Kreeft) en Peter Sellers (Maagd) en Lynne Frederick (Kreeft).

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Wat is je Ascendant? (Ascendantteken Tabel)Wat is je Ascendant? (Ascendantteken Tabel)Wat is jouw Ascendant? Zoek het hier op ! Iedereen weet wel wat zijn sterrenbeeld of zonneteken is, maar welke ascendant…
Sterrenbeeld Kreeft (Cancer)De Kreeft is een sterrenbeeld in de astrologie dat geldt voor mensen die geboren zijn van 21 juni tot en met 22 juli. De…
Sterrenbeeld Maagd (Virgo)Het sterrenbeeld Maagd is van toepassing op mensen die geboren zijn van 23 augustus tot en met 22 september. De Latijnse…
Bronnen en referenties
  • www.horoscopes-love.eu

Reageer op het artikel "Overeenkomsten tussen Kreeft en Maagd"

Infoteur: Vosje
Gepubliceerd: 13-08-2013
Subrubriek: Astrologie
Special: Kreeft
Schrijf mee!