InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > Overeenkomsten tussen Kreeft en Schorpioen

Overeenkomsten tussen Kreeft en Schorpioen

Overeenkomsten tussen Kreeft en Schorpioen De combinatie tussen Kreeft en Schorpioen wordt algemeen beschouwd als een van de succesrijkste. Beide zijn watertekens en vormen dus een schitterend duo.

Het leven is mooi voor dit paar

Zowel Kreeft als Schorpioen zijn extreem emotioneel en gepassioneerd. Ze nemen relaties serieus op en geven zich met een enorme intensiteit en een heleboel liefde. Men beweert dat dit een heel gelukkig paar is aangezien beide sterrentekens begripvol zijn en gul in hun gevoelens. Ze zijn heel romantisch en vullen hun leven met liefde. Schorpioenen zijn gepassioneerde minnaars en Kreeft zijn trouw in de liefde. Daarom hebben ze een bijzonder intensief en rijk liefdesleven.

Ze hangen enorm aan elkaar en wensen dat dit zo lang mogelijk doorgaat: beiden verlangen immers naar een langdurige relatie. Kreeft staat bekend voor zijn intuïtieve kwaliteiten. Ook Schorpioen is bijzonder loyaal tegenover zijn partner, maar ook trouw, eerlijk en possessief.

Voorbestemd voor elkaar

Deze twee sterrentekens voelen zich altijd aangetrokken tot elkaar. Van nature uit klikt het bijzonder goed tussen hen. Dit kan zowel uitmonden in een hechte vriendschap als een liefdesrelatie. Ze hangen heel hard aan elkaar en men ziet ze vrijwel altijd samen omdat ze zoveel mogelijk tijd met elkaar willen doorbrengen.

Schorpioenen houden van reizen. Ze zijn avontuurlijk ingesteld en uitstekende reisgenoten en dit kan een discussiepunt met zijn Kreeftpartner worden. Een Kreeft is immers een rustige persoon die het leven aan de haard verkiest. Vermits ze zo aan elkaar hangen zullen ze zich echter aan elkaar aanpassen als de partner dat graag heeft.

Vaak hoor je zeggen dat Kreeft en Schorpioen voorbestemd zijn om elkaar te ontmoeten. Dit onderstreept gewoon de magnetische kracht die tussen hen bestaat. Het is en blijft een uniek koppel.

Tips om hun relatie nog beter te maken

  • Een Kreeft-Schorpioenkoppel is een van de hechtste combinaties die er mogelijk zijn door hun extreme gevoeligheid en hun wederzijds begrip. Kreeft is een bijzonder kalme persoon terwijl Schorpioen dynamischer is. Kreeften worden precies door de dynamische aard van de Schorpioen tot hem aangetrokken, maar anderzijds kan deze karaktertrek oorzaak zijn van enige wrevel tussen hen. Kreeft moet het verlangen van Schorpioen om de relatie te beheersen begrijpen omdat Schorpioen daar enkel het welzijn van zijn partner mee beoogt. Schorpioen van zijn kant moeten zich attenter gedragen tegenover Kreeft en de teugels wat meer laten vieren.
  • Kreeften kunnen heel bezitterig uit de hoek komen. Ze verkiezen tijd door te brengen met hun partner boven het gezelschap van vrienden. Dit kan ook tot gekibbel tussen de twee leiden, maar een oplossing is vlug gevonden als de twee partners begrip voor elkaars standpunt kunnen opbrengen wat op zich niet zo moeilijk is gezien de empathische en gevoelige natuur van beiden. Om tot een gezonde relatie te komen moeten ze elkaar wat ruimte laten. Dit zijn de twee enige punten die tot kleine problemen kunnen leiden. Voor de rest is dit een sprookjeshuwelijk. Kreeft en Schorpioen maken elkaar gelukkig en vormen het mooiste paar op aarde.

Bekende Kreeft-Schorpioenkoppels zijn Prins Charles (Schorpioen) en Lady Diana (Kreeft) en Harrison Ford (Kreeft) en Calista Flockhart (Schorpioen).

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Sterrenbeeld Schorpioen (Scorpio)Het sterrenbeeld Schorpioen is een teken uit de astrologie welke geldt voor mensen die geboren zijn van 23 oktober tot e…
Wat is je Ascendant? (Ascendantteken Tabel)Wat is je Ascendant? (Ascendantteken Tabel)Wat is jouw Ascendant? Zoek het hier op ! Iedereen weet wel wat zijn sterrenbeeld of zonneteken is, maar welke ascendant…
Sterrenbeeld Kreeft (Cancer)De Kreeft is een sterrenbeeld in de astrologie dat geldt voor mensen die geboren zijn van 21 juni tot en met 22 juli. De…
Sterrenbeelden Element Water (Waterteken)Sterrenbeelden Element Water (Waterteken)Sterrenbeelden en Vier Elementen. In de Astrologie: Horoscoop, worden de 4 Elementen geduid, omdat deze bij je Sterrenbe…
Bronnen en referenties
  • www.horoscopes-love.eu

Reageer op het artikel "Overeenkomsten tussen Kreeft en Schorpioen"

Reacties

Anne1971, 14-10-2015 10:55 #2
Prins charles een schorpioen en lady diana een kreeft… niet bepaald een sprookjeshuwelijk.

Maes Angelique, 02-09-2015 15:51 #1
Graag zou ik willen weten hoe het komt als wij zo goed samen kunnen leven er altijd stribbelingen zijn mijn partner mannelijk geslacht is 81 jaar ikzelf 68 is het de leeftijd die het verschil maakt want ik kan me niet vrij uitdrukken tegen over hem en dan loopt het potje over en komen er een vloed van woorden bij mij uit wat ik eigenlijk niet wil, maar! ze zijn er wat doe ik er aan

Infoteur: Vosje
Gepubliceerd: 14-08-2013
Subrubriek: Astrologie
Special: Kreeft
Reacties: 2
Schrijf mee!