InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > Wat brengt 2014 voor Weegschaal?

Wat brengt 2014 voor Weegschaal?

Wat brengt 2014 voor Weegschaal? Jouw leven heeft zich altijd afgespeeld in functie van anderen omdat het een deel van je persoonlijkheid is anderen te adviseren en plezier te doen. Het wordt tijd dat je eens aan jezelf gaat denken en de levenswijsheid die je hebt opgebouwd te gaan gebruiken voor je persoonlijke ontwikkeling. 2014 is het perfecte jaar om dit in de praktijk te brengen.

Een jaar van wijsheid

Je zal het niet makkelijk toegeven, Weegschaal, maar je voelt perfect aan wat er omgaat in deze wereld. Een deel van die kennis heb je zelf opgebouwd, een ander deelt steunt op een diepere intuïtie en een universele kracht. In elk geval gebruik je deze wijsheid om anderen te helpen en zo heb je al talloze mensen geïnspireerd om te veranderen en te groeien. Het mag dan al een gave zijn die je gunstig gezind is, hij beperkt je eigen ontwikkeling wel en je persoonlijke groei.

2014 zal essentieel voor je zijn omdat je de wijsheid waarover je beschikt zal moeten aanwenden voor jezelf. Het wordt tijd dat je eens nadenkt op welke manier die wijsheid voor jou van pas zou kunnen komen, ook al denk je niet aan iets specifieks. Hoe meer je kan nadenken over je innerlijke zelf hoe meer je zal aanvoelen welke richting je moet uitgaan en wat je behoeften zijn, ook al was je je daar eigenlijk niet van bewust.

Carrière en werk

Mensen komen in de eerste plaats naar jou toe om je wijze raad, maar jammer genoeg heb je de indruk dat je daarin de laatste tijd wat te kort schiet. Je maakt je zorgen omdat je bang bent voor de manier waarop die raad overkomt of omdat die raad misschien tegen jou zou kunnen worden gebruikt. Het wordt tijd om een einde te stellen aan die paranoia en weer vertrouwen te krijgen in de wereld rondom je heen. Het universum probeert je iets te vertellen.

Probeer je te concentreren op een manier hoe je de wereld om jou kan verbeteren en hoe je verandering kan genereren, zelfs al zie je niet direct spectaculaire resultaten. Op je werkplek kan zich dat concretiseren door bijvoorbeeld als mentor op te treden voor een nieuwe collega of aan te bieden iemand te helpen die met een probleem zit. Hoewel je perfect in staat bent alles op je eentje te beredderen, is het belangrijk dat je je twijfels opzij zet om te kijken wat anderen nog van jou verwachten.

Liefde en relaties

Hoewel je de persoon bent die mensen kunnen adviseren op het werk, ben je dat momenteel niet als het erop aankomt liefdesadvies te geven. Misschien heb je nu een relatie, maar de laatste jaren zijn eerder moeilijk geweest om een goede interactie aan te houden. Geen probleem evenwel, want dit jaar zal alles veel makkelijker verlopen, ook in andere relatievormen.

Momenteel heb je moeite om stabiliteit in je relaties te houden hoewel je alle mogelijke middeltjes gebruikt om daarin te slagen. Of het komt het omdat je blind bent voor wat anderen voor jou doen of omdat je niet voldoende duidelijk maakt waaraan jij behoefte hebt, is niet zo duidelijk zodat je misschien afvraagt of je tevreden bent met je huidige relaties of niet. Consulteer je innerlijke wijsheid en tracht het uit te zoeken.

Gezondheid

De stappen die je het afgelopen jaar hebt ondernomen voor je gezondheid hebben je veel bijgebracht. Je voelt je fitter en gezonder dan ooit tevoren, zodat je ook productiever bent geworden en je beter hebt kunnen concentreren. Daardoor zou je in 2014 de neiging kunnen hebben om in je oude gewoontes te hervallen. Nieuwe problemen die opduiken of de stress op het werk die toeneemt, zouden je in de verleiding kunnen brengen om minder gezond te gaan eten of achter de televisie te kruipen om alles van je af te zetten.

Als die gevoelens je bekruipen moet je jezelf eens in herinnering brengen waarom je je oude gewoontes hebt veranderd. Als je je niet alles kan herinneren, leg dan een lijst aan, vul ze aan als ze je weer te binnen schieten en houd ze bij. Elke keer als je zin hebt om in je oude gewoontes te hervallen haal je die lijst tevoorschijn om je weer op het goede spoor te brengen. Probeer ook nieuwe redenen te verzinnen om je lijst langer te maken.

2014 wordt het jaar, Weegschaal, dat je eindelijk een aantal dingen zult beginnen te begrijpen, niet alleen over jezelf maar ook over de richting waarin je leven uitgaat. Hoewel je je nooit zorgen hebt gemaakt waarheen dat pad leidt, zal je wellicht toch nieuwsgierig zijn geweest hoe de volgende fase in je leven er zou uitzien. Wel, daarop hoef je niet langer te wachten: de dingen gaan vooruit en stilaan zul je veranderingen zien die zich op een vaak onverwachte manier zullen manifesteren.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
De Weegschaal of LibraDe Weegschaal of LibraDe Twaalf tekens van de Dierenriem. Ik ben een Weegschaal, dat wil zeggen op het moment van jouw geboorte stond de Zon i…
Horoscoop Sterrenbeeld WeegschaalHoroscoop Sterrenbeeld WeegschaalAstrologie en Horoscoop. Sterrenbeeld Weegschaal. Sterrenbeeld en Zonneteken, Ascendant, Planeten, Huizen en Aspecten. T…
Sterrenbeeld Weegschaal (Libra)Sterrenbeeld Weegschaal (Libra)Het sterrenbeeld Weegschaal is een teken in de astrologie dat geleid wordt door een oerdrang naar liefde en relatie, en…
Soorten weegschalenSoorten weegschalenProducten moeten telkens van gelijke samenstelling (kwaliteit) en gelijk gewicht zijn. Hiervoor moeten de grondstoffen w…
Bronnen en referenties
  • http://www.horoscopes-love.eu

Reageer op het artikel "Wat brengt 2014 voor Weegschaal?"

Infoteur: Vosje
Subrubriek: Astrologie
Special: Horoscoop 2014
Schrijf mee!