InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > Liefdesleven Kreeft met als partner Ram

Liefdesleven Kreeft met als partner Ram

Liefdesleven Kreeft met als partner Ram Een relatie tussen een vrouwelijke Kreeft en een mannelijke Ram gaat vaak beter dan tussen een mannelijke Kreeft en een vrouwelijke Ram. Een punt van wrijving kan zijn dat de Ram van nature een grote vrijheidsdrang heeft iets wat de Kreeft ontbeert.

Negatief

Rammen zijn snel ongeduldig en als ze kriegelig worden zijn ze in staat om de Kreeft tot in het diepst van de ziel te kwetsen. De reactie van de Kreeft op dit gedrag zal olie op het vuur zijn bij de Ram, en voor dat je het weet ontstaat er een fikse ruzie. De Ram heeft een sterke neiging om zijn heil buitenshuis te zoeken en is derhalve vaak niet zo'n hele goede huismoeder of huisvader. Ook dit punt kan aanleiding zijn tot een ruzie tussen beide sterrebeelden. De Ram heeft over het algemeen weinig begrip voor de van nature romantische Kreeft. Een Ram staat graag met beide benen op de grond, en houdt niet zo van in zijn ogen zweverig gedoe.

Positief

Daarnaast zijn er echter ook wel pluspunten te noemen, welke een samengaan van de twee op een positieve manier kunnen beïnvloeden. De Kreeft houdt van nature van verzorgen, en dat treft want de Ram heeft over het algemeen behoefte aan verzorging. Een Ram is vaak druk bezig met het nastreven van zijn of haar doelen en besteed weinig aandacht aan zijn eigen persoon. Zodat de Kreeft de aangewezen persoon is om deze leemte op te vullen. Daarbij moet de Kreeft zichzelf vaak wegcijferen omdat de Ram vaak geneigd is alleen aan zichzelf te denken.

Scheiding

De meeste relaties tussen Kreeft en Ram eindigen vroeg of laat in een scheiding. Vaak haakt de Kreeft af omdat hij zich niet kan verenigen met de sterk ego-centrische wijze van leven van de Ram. Of gaat de Ram er zelf vandoor, omdat de Ram van nature geneigd is om te wisselen van partner.
© 2008 - 2014 Costaric, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Liefdesleven Kreeft met als partner Ram"

Reactie

Anouk van den Ancker, 04-02-2013 15:28 #1
Ik ben een ram en mijn vriend is een kreeft. Het gaat super zolang je goed met elkaar blijft communiceren. Vooral voor mij is het heel belangrijk dat mijn vriend (de kreeft) soms wat gevoelens loslaat wat voor hem weer moeilijk is. Maar het is zeker mogelijk!

Groetjes Anouk

Infoteur: Costaric
Subrubriek: Astrologie
Reacties: 1
Schrijf mee!