InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > De Stier van april 2014 tot april 2015

De Stier van april 2014 tot april 2015

De Stier van april 2014 tot april 2015 Dit jaar overzicht speciaal voor alle Stieren loopt van april 2014 tot april 2015 en is uitsluitend gebaseerd op de stand van de Zon. Wat alle andere planeten in de horoscoop betreft, daar kan alleen een persoonlijke geboortehoroscoop inzicht in geven. Genieten is het sleutelwoord voor de Stiermens, menig Stier is een echte Bourgondiër en houdt van het goede der aarde zoals lekker eten, drinken, koken en wat luxe op zijn tijd. De Stier is een vruchtbaar en vrouwelijk teken dat ons leert te genieten van het leven, de natuur, de rust en de vrede en alles wat Moeder aarde ons kan schenken. Stier is ook het teken van bezit, arbeid moet leiden tot bezit of het vergroten ervan. Van onrust, veranderingen en het verdwijnen van zekerheden raakt de Stiermens van slag, wij zijn niet dol op veranderingen. De Stier is principieel en conservatief, zij beschikt over een enorm incasseringsvermogen en is zeer vredelievend van aard, het duurt dan ook lang, heel lang voordat een Stier kwaad wordt maar dan is er meestal ook geen houden meer aan. Het lichaamsdeel dat bij de Stier hoort is de nek, keel, schildklier en de zintuigen. Het Homeopathisch middel dat bij de Stier hoort is Natrium Sulfuricum voor de melancholieke mens die geen stootje meer kan velen en die geen mens meer wil zien. Al het vocht en gevoel blijft vastzitten en men heeft chronische behoefte aan rust, veiligheid en stabiliteit. Hier helpt Natrium Sulfuricum om het vastgehouden vocht af te voeren en om de vastgelopen melancholicus weer wat levenslust en realiteit te brengen.

Dan de planeten die komend jaar invloed uitoefenen op de Stieren.

Pluto

Staat symbool voor bovenmenselijke kracht, voor onzichtbare machten, voor transformatie, vernietiging en intensiteit. Pluto staat symbool voor de oerkracht van de mens. Pluto geeft dood en wedergeboorte hij maakt dwangmatig en obsessief.
Alle Stieren die jarig zijn tussen Alle Stieren die jarig zijn tussen 30 april en 8 mei krijgen dit jaar te maken met de kracht van deze planeet dit geeft kans op groei en persoonlijke vooruitgang en inzicht in eigen karakter.

Neptunus

Neptunus vertegenwoordigt het ongrijpbare, het onpersoonlijke en het spirituele. Neptunus staat symbool voor het gevoel van kosmische verbondenheid met alles wat leeft en voor de spirituele kracht in de mens. Alle Stieren die tussen 24 april en 1 mei jarig zijn hebben een vriendelijk aspect van deze Neptunus naar hun Zon en dat kan jullie gevoeliger maken voor alles wat er in je omgeving gebeurt, gevoeliger ook voor het welzijn van de mensen om je heen en daarnaast kun je interesse krijgen voor spirituele of religieuze zaken. De kans is ook aanwezig dat je wilt bevrijden van dingen die jou al langere tijd niet bevallen het is er nu inderdaad ook de tijd voor. Trek je af en toe eens terug om in stilte over je eigen leven na te kunnen denken, het zal je zeker goed doen dit jaar en inzicht geven in jezelf.

Uranus

Vertegenwoordigt het principe van doorbraak en bevrijding. Uranus geeft de behoefte aan onafhankelijkheid en eigenheid. Hij doorbreekt grenzen en zet alles waarmee hij in contact komt onder spanning, grilligheid en rusteloosheid. Uranus loopt in het teken van de Ram en laat zodoende de Zon van alle Stieren met rust.

Saturnus

Staat symbool voor de grens van de menselijke mogelijkheden. Saturnus hoort bij je verantwoordelijkheidsgevoel, je geweten en de vormkracht. Controle, structuur, beperking en concentratie horen allemaal bij deze planeet.
Nog tot 23 december 2014 loopt Saturnus in het teken van de Schorpioen en tot die tijd krijgen alle Stieren die jarig zijn tussen 6 en 21 mei nog een strijdbaar aspect van deze Saturnus naar hun Zon dat betekent dat jullie het gevoel kunnen hebben dat je even niet vooruit komt, dat de buitenwereld je een beetje tegen werkt het is een goed moment om jezelf af te vragen of er bepaalde zaken niet even opnieuw bekeken moeten worden om te zien of die nu echt wel zo zinvol voor jou zijn als dat je ooit had verwacht. Op 23 december 2014 gaat Saturnus in het teken van de Boogschutter lopen en vanaf dat moment krijgen alle Stieren die jarig zijn tussen 20 en 26 april een moeizaam aspect van deze Saturnus naar hun Zon jullie kunnen je behoorlijk beperkt, moe of angstig voelen in deze periode, probeer vast te houden aan je disciplines en jouw eigen structuur in het leven dat zijn de dingen waar je nu kracht uit kunt halen.

Jupiter

Is de planeet van groei en expansie, de planeet die ook symbool staat voor de innerlijke geneeskracht. Jupiter laat zien waar de groeikracht en bewustzijnsverruiming ligt. Jupiter geeft de stimulans om te groeien en om jezelf te ontwikkelen.
Nog tot half juli loopt Jupiter in het teken van de Kreeft en daarmee kan de discipline en de zelfbeheersing van de Stieren wat op de proef worden gesteld, heb je van nature wat weinig zelfbeheersing en zelfdiscipline dan loop je nu de kans dat je veel te ver gaat en denkt dat alles altijd toch wel goed zal aflopen. Je kunt ook bakken met geld uitgeven bv, alles hangt af van het feit hoe goed je weet waar je grenzen liggen en wanneer je moet stoppen. Vanaf half juli 2014 loopt Jupiter in het teken van de Leeuw, een jaar lang, en vanaf nu is er kans op overdrijven en eigenwijsheid, ga je zelf niet overschatten maar met de nodige zelfbeheersing kan Jupiter je de nodige kansen aanreiken om te groeien en vooruit te komen in het leven.

Een wijs en vredig jaar gewenst aan alle Stieren.
© 2010 - 2014 Elisabeth2, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Horoscoop Sterrenbeeld StierHoroscoop Sterrenbeeld StierAstrologie en Horoscoop. Sterrenbeeld Stier. Dierenriem en Zonneteken, Ascendant en Planeten, Huizen en Aspecten. Termen…
Horoscoop Sterrenbeeld RamHoroscoop Sterrenbeeld RamHoroscoop en Astrologie. Sterrenbeeld Ram (Aries). Twaalf tekens en de Dierenriem, Sterrenbeeld en Zonneteken, Ascendant…
Horoscoop Sterrenbeeld WeegschaalHoroscoop Sterrenbeeld WeegschaalAstrologie en Horoscoop. Sterrenbeeld Weegschaal. Sterrenbeeld en Zonneteken, Ascendant, Planeten, Huizen en Aspecten. T…
Horoscoop Sterrenbeeld TweelingHoroscoop Sterrenbeeld TweelingHoroscoop en Astrologie. Sterrenbeeld Tweeling. Dierenriem en Zonneteken, Ascendant, Planeten, Huizen en Aspecten. Terme…
Horoscoop Sterrenbeeld MaagdHoroscoop Sterrenbeeld MaagdAstrologie en Horoscoop. Sterrenbeeld Maagd. Dierenriem en Zonneteken, Ascendant, Planeten, Huizen en Aspecten. Termen d…
Bronnen en referenties
  • E.Jonker-Leuiken
  • Desterrenlijn.nl

Reageer op het artikel "De Stier van april 2014 tot april 2015"

Infoteur: Elisabeth2
Subrubriek: Astrologie
Schrijf mee!