InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > De Waterman (20/01 - 18/02) in 2011

De Waterman (20/01 - 18/02) in 2011

De Waterman (20/01 - 18/02) in 2011 De vooruitzichten voor 2011 zijn voor de Waterman positief. Hij bevindt zich in een opwaartse spiraal en moet vooral zijn hart volgen. Althans zo vind je het terug op de site 'horoscopes-love.eu'.

Hoe is een Waterman?

Iedereen houdt van de Waterman vanwege zijn vriendelijke en charmante persoonlijkheid. Mensen worden door hem aangetrokken omdat hij doodeerlijk is. Een Waterman zegt wat hij denkt maar op een vriendelijke manier. Je kunt hem vertrouwen: hij kan een geheim bewaren. Typisch voor de Waterman is zijn behoefte aan onafhankelijkheid. Het is zijn mysterieus kantje, want men heeft de indruk hem nooit écht te kennen.

Algemene verwachtingen

In de horoscoop van 2011 word je gedreven om de mysteries van het leven te ontrafelen. Je zult je aangesproken voelen door mensen die hun creatieve ideeën met jou wensen te delen. Je hebt mensen minder nodig dan zij jou, hetgeen tot conflicten kan leiden maar niet zo hevig als in het verleden. Het wordt een rustig voortkabbelend 2011 ten gevolge van de interactie tussen de planeten.

Carrière en financiën

Maak je op voor een vredig jaar waarin je de vruchten van eerdere inspanningen zult plukken. Je zult nog niet volop oogsten maar er is een aanzet. Sommige projecten zullen helemaal openbloeien, andere worden afgesloten. De beste periode om een nieuw project te beginnen is de lente. Zoals onkruid gewassen kan verstikken, zo moet je dringend oude schulden vereffenen om de voorwaarden te scheppen voor een financieel gezonde en beloftvolle toekomst.

Liefdesleven, familiaal en sociaal leven

Dit jaar zal je tot nieuwe inzichten brengen. Vaak staat de Waterman sceptisch tegenover duurzame relaties uit angst om zijn onafhankelijkheid te verliezen. Dankzij de intrede van Neptunus in zijn horoscoop wordt de Waterman zich bewust van de waarde van een vruchtbaar liefdesleven. Dit betekent dat je je huidige relaties zult koesteren en ze zal versterken en verdiepen. Naar de herfst toe zul je de aandrang voelen om je hart voor altijd te verpanden. Wees vooral niet bang om de weg van je hart te volgen. Je zal je misschien ongemakkelijk voelen door jezelf open te stellen voor de behoeftes van een ander, maar de tijd is er rijp voor. Je aangeboren aanleg om met anderen in harmonie te leven zal je helpen om deze ingrijpende stap te zetten.

Persoonlijke ontplooiing

Je verlangen om bij te leren blijft een constante in je horoscoop. Met de inbreng van Neptunus ben je eerder bevreesd om dingen te exploreren en bij te leren zonder een onmiddellijk voordeel. Aangezien jouw horoscoop dit jaar in het teken staat van een langzaam opbouwen naar succes, moet je het rustig aandoen. Reis eenvoudig. Verken de wereld op je eigen tempo. Neem de dag zoals hij komt. Je vermogen om de diepere aspecten van kennis te waarderen zal je leven extra glans geven.

Gezondheid

Een gezonde geest in een gezond lichaam. Omdat alles in de wereld in evenwicht is, zal de bestede energie gelijkmatig naar je terugkeren. Je zult een directe relatie merken tussen je vitaliteit en je innerlijke ontwikkeling. Laat deze vorm van gezondheid toe en ga verder met datgene toe te laten wat werkt en wat niet werkt af te stoten. Er is geen plaats voor zorgen voor de Waterman van 2011 omdat zijn rustige ingesteldheid geen negatieve invloeden toelaat.

De Engelse versie vind je hier.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • http://www.horoscopes-love.eu/aquarius-2011-horoscope.php

Reageer op het artikel "De Waterman (20/01 - 18/02) in 2011"

Infoteur: Vosje
Laatste update: 26-11-2010
Subrubriek: Astrologie
Schrijf mee!