InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Gezichtsreiniging, basis van een gezonde huid

Gezichtsreiniging, basis van een gezonde huid

Gezichtsreiniging, basis van een gezonde huid De gezichtsreiniging van het natuurcosmetica merk Weleda staat garant voor een goed begin van een gezonde gezichtshuid. Wat is een goede gezichtsreiniger? Hoe werken de gezichtsreiniging producten van Weleda? Hoe gebruik je de reinigingsproducten van Weleda? Zijn de gezichtsreiniging producten geschikt voor ieder huidtype? Zijn de gezichtsreiniging producten dierproefvrij?

Reiniging

Wat is een goede gezichtsverzorging? Begin altijd met een goede, milde maar grondige reiniging van de huid van het gezicht. Een gezichtsreiniging vormt de basis van de verzorging van het gezicht. De gezichtsreiniger van Weleda voldoet aan de behoefte van de huid in elke levensfase.

Hoe?

Hoe werkt de gezichtsreiniging van Weleda? Wat doet de gezichtsreiniging voor de huid van het gezicht? De gezichtsreiniger van Weleda:
  • Reinigt de huid mild tot diep in de poriën,
  • Houdt het vochtgehalte van de huid op peil,
  • Kalmeert de huid,
  • Verzorgt de huid,
  • Verfijnt de poriën,
  • Helpt de huid haar natuurlijke balans te behouden,
  • Stimuleert de zelfregulerende functies van de huid.

Gebruik

Milde reinigingsmelk
Hoe gebruik je de milde reinigingsmelk van Weleda om het gezicht te reinigen? Breng de milde reinigingsmelk iedere morgen en avond aan op het gezicht, hals en decolleté. Niet te dicht in de buurt van de ogen. Verwijder de reinigingsmelk met lauwwarm water of met een vochtig wattenschijfje.

Verfrissende tonic
Hoe gebruik je de verfrissende gezichtstonic van Weleda? Nadat het gezicht is gereinigd met de milde reinigingsmelk van Weleda, de tonic aanbrengen op het gezicht, hals en decolleté met een wattenschijfje. Ook hier geldt: de buurt van de ogen vermijden.

2-in-1 gezichtsreiniger
Hoe gebruik je de 2-in-1 gezichtsreiniging van Weleda? Dit is een reiniging in 1 enkele stap, het is een reinigingsmelk en verfrissende tonic in 1. Voor het gebruik: goed schudden. Breng de 2-in-1 reinigingsmelk aan op het gezicht, hals en decolleté met een wattenschijfje. Blijf uit de buurt van de ogen. Verwijder de 2-in-1 gezichtsreiniger met lauwwarm water of met een vochtig wattenschijfje.

Schoon

Zodra het gezicht is behandeld met de reinigingsproducten van Weleda is het gezicht schoon en klaar voor gebruik voor verdere verzorging.

Welke

Welke gezicht reinigende producten van Weleda zijn er? Om het gezicht te reinigen zijn er:
  • De milde gezichtsreiniger,
  • De gezichtstonic,
  • De 2-in-1 reiniger.

Type huid

Is de gezichtsreiniger van Weleda geschikt voor iedere huid type? Welke gezichtsreinigingsproducten van Weleda zijn geschikt voor welk type huid?
  • De milde gezichtsreiniger van Weleda is geschikt voor de normale en droge huid,
  • De gezichtstonic van Weleda is geschikt voor alle huidtypes,
  • De 2-in-1 reiniger van Weleda is geschikt voor de normale en gemengde huid.

Natuurlijke schoonheid

Wil jij je natuurlijke schoonheid ontdekken? De kennis van de harmonie tussen mens en natuur wordt door Weleda toegepast in haar producten. Deze kennis worden allen gebruikt tijdens de ontwikkeling van de natuurlijke verzorgingsproducten van Weleda. Door het selecteren van de fijnste oliën en extracten, is de gezichtsreiniger van Weleda effectief maar mild voor iedere type huid.

Weleda

Gezichtsreiniging van Weleda bezitten geen synthetische kleur en geurstoffen. Weleda gebruikt uitsluitend natuurlijke bestanddelen in haar producten. De kwaliteit van alle producten van Weleda, waaronder de gezichtsreiniging producten, staan garant onder zowel het natuurcosmetica keurmerk BDIH als Natrue.

Dierproefvrij

Is de gezichtsreiniger van Weleda dierproefbrij? Alle producten van Weleda is dierproefvrij.

Dit artiekl is onderdeel van de special: Weleda.
© 2011 - 2014 Roberta, gepubliceerd in Beauty (Mens en Gezondheid) op . Het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Clearasil, het middel tegen puistjesClearasil, het middel tegen puistjesClearasil heeft verschillende producten gemaakt die helpen om jeugdpuistjes te bestrijden. In dit artikel kun je over de…
Verzorging gezichtshuidDe huid in uw gezicht is delicaat en hoewel we steeds meer bezig zijn met dag- en nachtcrèmes, de reiniging van het gezi…
Hoe verzorg je een vette huid?Hoe verzorg je een vette huid?Een vette huid komt vooral voor bij jonge mensen en is te herkennen aan de T-zone (voorhoofd, neus en kin), die dan vaak…
Wat is jouw huidtype en de juiste verzorging daarvan?Wat is jouw huidtype en de juiste verzorging daarvan?Er bestaan verschillende huidtypes. Welk huidtype heb jij? Kom erachter en gebruik de juiste producten voor jouw huid. Z…
Beauty: reinigen gezichtBeauty: reinigen gezichtMet make-up zijn de meeste jonge dames al vroeg mee aan de slag, maar niet iedereen krijgt erbij uitgelegd dat het vervo…
Bronnen en referenties
  • http://weledaforum.blogspot.com/p/pagina1.html
  • http://www.weleda.nl/nieuws/weleda-nieuws/goede-gezichtsreiniging-is-het-halve-werk.html
  • http://www.weleda.nl/mooie-producten/gezichtsverzorging/reiniging.html
  • http://www.natrue.org/

Reageer op het artikel "Gezichtsreiniging, basis van een gezonde huid"

Infoteur: Roberta
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!