InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > X-trine, afvallen met citroensap

X-trine, afvallen met citroensap

X-trine, afvallen met citroensap X-trine citroensapkuur is een populair hulpmiddel om af te vallen. Dit dieetproduct van X-trine wordt meestal in de vorm van dieetpillen verkocht en heeft als belangrijkste bestanddelen naast citroensap groene thee, kelp en L-carnitine. X-trine dieetpillen versnellen de stofwisseling en bevorderen je vetverbranding, wat kan helpen om gewicht te verliezen. X-trine citroensapkuur is in veel drogisten en online winkels verkrijgbaar. Een verpakking van deze X-trine dieetpillen bevat 60 dieetpillen. De aanbevolen dosis bij het afvallen is drie capsules per dag, waardoor je met een verpakking twintig dagen vooruit kunt. Bij veel winkels kun je duopakken van X-trine citroensapkuur kopen,dus 120 dieetpillen, waarmee je (iets) goedkoper uit bent.

Afvallen met citroensap

Citroensap en afvallen is al jarenlang een populaire combinatie. Volgens tientallen diëten bevordert citroensap de vetafvoer en is het gunstig voor de reiniging van je lichaam. Omdat puur citroensap erg zuur is en daarom niet erg smakelijk is om zo te drinken, maken veel dieetpillen gebruik van citroensap-extracten. Je profiteert dan van de gunstige effecten van citroensap zonder de zure smaak.

L-carnitine en vetverbranding

Een van de belangrijkste bestanddelen van X-trine citroensapkuur is L-carnitine. L-carnitine is een ammoniumzout dat je vooral aantreft in rood vlees. In ons eigen lichaam speelt L-carnitine een belangrijke rol in het transport van vetzuren. L-carnitine is bovendien een antioxidant die je hart en bloedvaten positief kan beïnvloeden.

Afslanken met kelp

Kelp is een verzamelnaam voor verschillende soorten bruinalgen, een soort zeewier. Kelp is met name rijk aan jodium. Jodium kan de werking van de schildklier beïnvloeden, waardoor je stofwisseling omhoog kan gaan en de sneller kunt afvallen. Overigens is kelp een product dat bij veelvuldig gebruik bij sommige mensen voor bijwerkingen kan zorgen. Voordat je gaat afvallen met een product op basis van kelp, zoals X-trine citroensapkeur, is het altijd aan te raden om advies in te winnen van een arts of diëtist.

Afvallen met de producten van X-trine

X-trine is een merknaam van het bedrijf PK Benelux | Pharma Care. PK Benelux is gevestigd in Uden en richt zich op cosmetische en medische producten. Het bedrijf is zeer actief in de markt van diëten en afvallen met merken als Obesimed, Nuslank en Rondom Slank. Onder het merk X-trine verkoopt PK Benelux | Pharma Care verschillende dieetproducten, zoals:

  • X-trine Appel & Groene thee. Afslanken dankzij CLA, witte thee en zeewier. Dieetpillen.
  • Super Green Tea Fat Burner. Afvallen met groene thee. Verkrijgbaar als dieetpillen en theedrank
  • Cryofreeze 13/15 slimming gel. Gel om plaatselijk af te vallen.
© 2010 - 2017 Michielonline, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Afvallen met X-trine Acai Clean & BurnAfvallen met X-trine Acai Clean & BurnAfvallen is niet makkelijk, maar het wordt een stuk eenvoudiger wanneer je Acai Clean & Burn van X-trine gebruikt. Dit s…
Dieet en citroen: Werkt afvallen met citroensap echt?Dieet en citroen: Werkt afvallen met citroensap echt?Afvallen en dieet is wereldwijd gezien een populair onderwerp. Velen willen graag iets aan gewichtsbeheersing doen. Er z…
WK baanwielrennen 2008 te ManchesterVan 26 tot en met 30 maart wordt in Manchester het WK 2008 voor het wielrennen op de baan georganiseerd. Hierbij een ove…
Citroensap om af te vallenCitroensap om af te vallenVolgens voorstanders kun je wel degelijk afvallen met citroensap of het volgen van een citroensapkuur, tegenstanders bew…
Bronnen en referenties
  • www.x-trine.com www.pkbenelux.com

Reageer op het artikel "X-trine, afvallen met citroensap"

Reacties

Bouwens Astrid, 20-04-2017 23:47 #2
Ik wil graag op mijn gewicht van 57 kg willen geraken en ik weeg nu 76kg, ik heb diabetes type 2. Wie kan mij raad wat het beste is om af te vallen want ik zit in een rolstoel vanwege een zwaar verkeersongeval.

Tineke, 27-11-2016 20:10 #1
Ik lees alle diëten van het citroensap. Ik wil graag ook wat afvallen en er veel voor doen. Maar helpt het de X-trine echt?
vriendelijk groet

Infoteur: Michielonline
Gepubliceerd: 15-10-2010
Subrubriek: Dieet
Reacties: 2
Medische informatie…
Schrijf mee!