InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > XL-S Medical; informatie en werkt het echt?

XL-S Medical; informatie en werkt het echt?

XL-S Medical; informatie en werkt het echt? XL-S Medical is een nieuw afslankproduct van Omega Pharma. Er zijn drie soorten producten van XL-S Medical: pillen om 'vet te binden', pillen om eetlust te remmen en pillen om koolhydraten te 'blokken'. In dit artikel vind je meer informatie over XL-S Medical en lees je o.a. alles over de werking van XL-S Medical.

Wat is XL-S Medical?

XL-S Medical is een product van het bedrijf Omega Pharma. Het product (in de vorm van pillen, tabletten, capsules) kan gebruikt worden om gewicht te verliezen. Het verliezen van gewicht met XL-S Medical gebeurt op drie verschillende manieren:
  • door vet te 'binden'
  • door eetlust te remmen
  • door koolhydraten te 'blokken'

De verschillende soorten pillen, tabletten en capsules zitten in doosjes met elk een eigen kleur.

XL-S Medical Vetbinder

In het groene doosje van XL-S Medical zitten pillen die de eigenschap hebben 'vetbindend' te zijn. Dit houdt in dat de pillen tot 27% van de vetten uit voedsel kan binden (absorberen). Doordat vetten uit voedsel geabsorbeerd worden, kan iemand sneller en gemakkelijker afvallen. De overtollige vetten worden op natuurlijke manier uit het lichaam verwijderd; namelijk via de stoelgang. De pillen van XL-S Medical Vetbinder bestaan o.a. uit de volgende bestanddelen:
  • Vezelcomplex Litramine (o.a. cactusbladeren)
  • Vitamine A,D en E

De pillen uit het groene doosje zijn geschikt voor personen die regelmatig (met mate) vet voedsel nuttigen. 'Slechte vetten' zijn voornamelijk te vinden in bepaalde sauzen, snacks en desserts. Door de pillen te gebruiken, in combinatie met voldoende beweging, kunnen mensen iets eenvoudiger gewicht verliezen dan zonder het gebruik van de pillen.

XL-S Medical Koolhydraten Blokker

In het paarse doosje van XL-S Medical zitten tabletten die de eigenschap hebben koolhydraten te 'blokken'. Koolhydraten zijn o.a. te vinden in voedsel als rijst, brood, aardappelen en pasta. Mensen die graag koolhydraatrijk voedsel eten, en dit met regelmaat doen, kunnen baat hebben bij XL-S Medical Koolhydraten Blokker. In de tabletten van XL-S Medical Koolhydraten Blokker zit o.a. het volgende bestanddeel:
  • Glycoproteïnecomplex Phaselite (o.a. bonen)
Dankzij dit complex zou de opname van koolhydraten tot 66% verminderen, waardoor mensen gewicht verliezen. De niet-verteerde koolhydraten verlaten het lichaam via de stoelgang.

XL-S Medical Eetlust Remmer

In het blauwe doosje van XL-S Medical zitten capsules die de eigenschap hebben eetlustremmend te zijn. Mensen die geneigd zijn veel (ongezonde) tussendoortjes te eten, of die vaak trek hebben in iets zoets of zouts, kunnen de capsules gebruiken om hun eetlust te remmen. De pillen bevatten o.a. het volgende bestanddeel:
  • Vezelcomplex Redusure

Het vezelcomplex in de capsules zorgt voor een zwelcomplex in de maag, wat zorgt voor een verzadigd gevoel. Doordat mensen na inname van de capsules minder trek hebben, zullen ze minder eten en dus ook niet aankomen of juist afvallen.

Werkt XL-S Medical echt?

XL-S Medical is het zoveelste afslankproduct dat beweert een wondermiddel te zijn in de strijd tegen de kilo's. Het is daarom ook dat meerdere partijen niet erg positief tegenover XL-S Medical staan. Reacties op de nieuwe pillen zijn bijvoorbeeld:
  • 'Hoewel Omega Pharma zelf anders beweert, is effectiviteit van XL-S Medical niet wetenschappelijk bewezen'
  • 'Met gezond eten en sporten kom je verder dan met dit nieuwe middel'
  • 'De eetlustremmende capsules kunnen ongezond zijn wanneer zij eerder opengaan dan in de maag'

Er zijn echter ook overwegend positieve dingen te zeggen over XL-S Medical. De eetlustremmende capsules zouden namelijk echt voor een verzadigd gevoel zorgen. Ook beweren sommige gebruikers dat XL-S Medical helpt bij het afvallen, zeker in combinatie met voldoende beweging. Volgens de makers van XL-S Medical kunnen de pillen, capsules en tabletten geen negatieve bijwerkingen veroorzaken. Wie graag gewicht wil verliezen kan dus denken: 'baat het niet, dan schaadt het niet'.

Wat kost XL-S Medical?

XL-S Medical is bij de apotheek, in de drogisterij en ook online verkrijgbaar. Prijzen voor het product variëren van 10 tot 30 euro. Voor meer informatie over XL-S Medical kun je naar de website gaan: www.xlsmedical.com
Gerelateerde artikelen
XL-S Medical: bijwerkingen, prijs, ervaringen en effectenXL-S Medical: bijwerkingen, prijs, ervaringen en effectenDe oplossing voor uw overtollig gewicht zou volgens de fabrikant Omega Chefaro gevonden zijn met de afslankcapsule XL-S…
De poedersticks en andere afslankproducten van XL-S MedicalDe poedersticks en andere afslankproducten van XL-S MedicalNa capsules, tabletten en thee brengt Omega Pharma onder de naam XL-S Medical in 2014 in Nederland een nieuwe manier op…
Originele restaurantsBen je toevallig in het buitenland en wil je jouw vrienden of geliefde verrassen met een origineel restaurant, ga dan na…
Operatie hond: voorbereiden op de nazorgOperatie hond: voorbereiden op de nazorgEen operatie is niet niks. De operatie zelf kan vaak voor onrust zorgen, maar waar soms niet aan wordt gedacht is de per…
Brandwonden en littekens behandelen met Recell Spray on SkinBrandwonden en littekens behandelen met Recell Spray on SkinBrandwonden tekenen mensen voor het leven. Ze laten grote littekens achter en vervormen de huid. Maar er is hoop voor pa…
Bronnen en referenties
  • www.xlsmedical.com

Reageer op het artikel "XL-S Medical; informatie en werkt het echt?"

Reacties

M. Jeanne, 31-01-2017 10:43 #30
Ik ben gisteren begonnen met medical l en was in 1 dag 900 gr kwijt, bedankt.

Georges, 14-08-2016 11:22 #29
Ik probeer dit al 6 maand, het lukt niet, waarom?

Mathieupenders, 02-08-2016 12:33 #28
Beste mensen als jullie daadwerkelijk willen afvallen: neem dan heel veel beweging zoals bv snelwandelen of zwemmen; het moet niet altijd doodvermoeiend zijn. Dus gewoon jezelf opleggen per dag een aantal stappen te maken: min 10000 en daarbij vooral de alcohol terzijde laten want dát is echt een dikmaker. En bovendien met mate eten, gegarandeerd resultaat maar niet met kilo's per week! Succes gegarandeerd!

Willemien, 27-04-2016 21:35 #27
Weer de zoveelste pillen troep om af te vallen… Gezond eten en voldoende bewegen is wat je moet doen en niet die zooi kopen allemaal weggegooid geld! En Renee Froger heeft geld zat dus die zoekt t maar lekker uit met dat geklets!

Puck, 04-03-2016 21:56 #26
René froger is met een commercial op tv waarin hij zegt dat xls wel wetenschappelijk is bewezen.

Sara, 01-12-2015 11:01 #25
Hoi,

Ik gebruik XL-S al twee weken. Ik beweeg meer en eet beter. Tot mijn verbazing ben ik 3 kg zwaarder geworden en ik heb erg last van winderigheid en buikpijn. Geen resultaat geld terug?
Graag reactie.

Jacqueline, 23-10-2015 22:32 #24
Hoi,

ik gebruik xls midecal nu een week of drie heb veel last van winderigheid en sinds gisteren behoorlijk gerommel in mijn darmen en het gevoel dat ze samen trekken is dit normaal of kan ik beter stoppen het is heel vervelend en pijnlijk.

mvg.

M. Schonewille, 19-07-2015 11:46 #23
Ik heb een vraag, ik heb een tesnel werkende schildklier en slik daar uiteraard medicijnen voor maar kan je dan ook xls gebruiken?
Ik hoor het graag.

Simon, 02-06-2015 18:59 #22
Ik heb het 3 maanden geprobeerd het werkt echt niet geldklopperij.

Steffie, 11-02-2015 21:08 #21
Heb het enkele weken geprobeerd. Volg een 'dieet' volgens een diëtiste, en was vervolgens aangekomen in gewicht! Heb daarom per mail contact gezocht. Het antwoord luidt; dat bestaat niet, want het zijn gewoon vezels. Nou, dat zijn dan wel heel erg dure vezels dacht ik zo. Er wordt gewoon omheen geluld. Als je geen of weinig vet eet, valt er natuurlijk ook weinig tot geen vet af te voeren. Als men overtuigd is van een goed product, moet het niet moeilijk zijn, om die enkeling die niet 'slaagt' te compenseren. Gewone ordinaire misleiding, oplichting en geldklopperij. Anders is het echt niet! En wij? wij moeten ons gezonde verstand gebruiken.

Sofia, 06-01-2015 12:30 #20
Ik heb dit product (vetbinder) als ondersteuning gebruikt, werkt prima.
Nu gebruik ik het alleen als ik uit eten ben geweest of ''ongezond'' eet.
Mijn gewicht blijft prima op peil.
Het is natuurlijk niet zo dat je helemaal geen moeite hoeft te doen om af te vallen en denken
dat de pillen het werk wel doen.

De Moerloose Joanna, 06-10-2014 10:24 #19
Hallo Ik zou graag de vet binder nemen, maar ik neem medicatie vb cholesterol, suiker, en nog andere. Hebben de vet binder geen invloed op medicatie?
groeten jo

Nolda Hillenga, 21-07-2014 20:35 #18
Mag ik als hartpatiënt xl-s medical wel gebruiken?

Jopie, 08-07-2014 18:24 #17
Heb nu 20 dagen xls medical gebruikt… nog geen grammetje afgevallen. Zelfs met gezond eten en dagelijks sporten.
weggegooid geld.

Ives Ameel, 22-05-2014 19:01 #16
Geen enkel effect, en dat verkocht door een apotheek. Buiten geld kosten doet dat niets.

Biby, 12-03-2014 09:12 #15
Hallo,

ik ben pas begonnen met de vetbinder. Tot nu toe gaat het goed en heb ik geen bijwerkingen. Ik slik het nu een week en ben een anderhalf kilo afgevallen. Ik hoop echter dat dit zo aanhoud. Maar zal het even moeten afwachten. Ik heb al vaker gelijnd maar viel trager af. Dus ik ben er wel van overtuigd dat dit middel werkt. Ik moet het natuurlijk wel zelf doen. Gezond eten, sporten en veel water drinken. Maar zonder dit middel zou het afvallen trager gaan. Maar tis het begin. Over een paar weken zal ik nog een bericht schrijven, hoe het proces tot dan verlopen is.

groetjes biby

Ludmila de Heiden, 09-03-2014 18:16 #14
Werkt het echt en wat kost het? Want ik wil graag afvallen.

P., 05-02-2014 17:23 #13
Ik heb de groene variant.

ik val bijna elke week 1 kilo af super ligt echt aan je dagelijkse dingen je moet wel gezond eten en blijven bewegen het is niet zo dat dit middel spontaans kilos er laat afvliegen dat is ook niet de bedoeling ook niet gezond als het te snel zou gaan.

ochtend eten voor 10 uur
middag eten 12 uur
tussendoor onbijt koekje
avond eten tussen 5 en 6.
niet te veel koolydraten tot je nemen
denk er aan niet te veel brood brood zit heel veel zout en koolydraten in ruil het in voor cracker of beschuit.
lekker veel groente en fruit tussen door.

ik ben het gaan gebruiken naar me zwangerschap (na 9 maanden) om hellemaal op me oude gewicht te komen 46 kilo aangekomen in de 9 maanden uitzwangeren 40 kilo afgevallen ik ga nu voor de laatste 6 kilo dan weeg ik weer 65 kilo.

succes

Jose, 14-10-2013 09:26 #12
Kan ik ook de eetlustremmer 's avonds nemen zodat ik niet ga snaaien? Dat is nl mijn grootste probleem!

Yvonne de Rop, 14-07-2013 16:15 #11
Ik heb XLS Medicale Vet Binder gekocht. ik woog 92 kg ik neem ze 3 per dag ik heb 1 kaartje en een half genomen ik weeg nu 94 kg met die reclame val je goed af. ik voel me voor de zoveelste keer weer bedrogen!

Pien, 10-07-2013 22:51 #10
Wil het toch gaan proberen ondanks de uiteenlopende reacties hier. @Anita. als je aanbod nog geldig is om je pakje over te nemen hoor ik dat graag. dank je wel

Rtmsligchers-Knols, 15-05-2013 14:12 #9
Ik durf het nog niet te gebruiken heb al zo vaak iets geprobeerd.

J. V. D. Meer, 19-02-2013 21:24 #8
Mag je zoiets ook gebruiken als je thyrax slikt en omeprazol?

Anita, 19-02-2013 08:46 #7
Wat een rot rommel. in een week tijd 1 kg aangekomen ipv afgevallen (viel 1 kg per week af zonder dit. Ik eet gezond en beweeg voldoende, dan maar zonder extra hulpmiddel. Heb overigens nog wel 1 volle doos en een 1 doosje waar een aantal tabletten uit zijn. Voor wie het wil proberen mag ze van me hebben.

Het is de paarse variant koolhydratenblokker

Jessica, 29-01-2013 14:12 #6
Ik heb met andere dieten (voedingsupplementen, shakes repen) steeds last gekregen van nierstenen. Kan ik dit zonder problemen gebruiken?

Jane, 10-01-2013 23:01 #5
Hallo, ik ben hartpatient. Mag ik dit dan wel slikken, want ik mag geen cafeïne slikken.

Gr Jane

Vitaminea, 03-10-2011 22:14 #4
Baat het niet dan schaadt het niet gaat niet op voor de vetbinder! Veel vitamine D is gevaarlijk, en sommige mensen mogen absoluut geen vitamine À.
Ik vind het onduidelijk gecommuniceerd!

Petra, 28-05-2011 20:44 #3
Ik gebruik de tabletten nu een week en ik heb geen honger meer! ben wel van 2 capsules voor de maaltijd naar 1 capsule gegaan, omdat ik helemaal geen honger meer had. nu heb ik trek als ik weer moet gaan eten en dan eet ik met smaak een stuk minder!
ben erg benieuwd wat de weegschaal me gaat laten zien…

Anna, 19-01-2011 21:43 #2
Ik heb al 15 jaar geen schildklier meer en ben dus afhankelijk van medicijnen hiervoor. Ik ben sindsdien mer dan 23 kg aangekomen. Kan ik XL S Medical gebruiken en welke.
m.v.g. Reactie infoteur, 20-01-2011
Beste Anna,

Ik raad u aan een huisarts/apotheker te raadplegen voor u XL-S Medical gebruikt. Deze kan u waarschijnlijk vertellen of beide medicijnen samengaan. XL-S Medical bestaat (voor het grootste gedeelte) uit natuurlijke bestanddelen.

Groet van Jolene

Sirra, 10-01-2011 14:38 #1
Geachte, heer/mevrouw

Kan ik ook XL-S Medical Koolhydraten Blokker samen gebruiken met XL-S Medical Vetbinder Reactie infoteur, 10-01-2011
Beste bezoeker,

Ik denk dat dit mogelijk moet zijn, gezien het feit dat XL-S Medical geen neveneffecten (bijwerkingen) heeft. Ik weet alleen niet of beide producten samengaan, (of beide producten werken wanneer je ze samen gebruikt). Gezien de opzet van de producten (3 varianten) is het misschien het beste om één product te gebruiken. Wanneer u van (veel) vet eten houdt Vetbinder, en wanneer u meer naar de koolhydraten neigt de Koolhydraten Blokker.
Ik adviseer u contact op te nemen met makers van de producten (www.xlsmedical.com) of met een professional zoals de huisarts voor meer informatie. Zij kunnen u passend advies geven.

Groet van Jolene

Infoteur: Jolene1984
Gepubliceerd: 07-01-2011
Subrubriek: Dieet
Reacties: 30
Medische informatie…
Schrijf mee!