InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Mode > Sieraden: Aparte ringen trends

Sieraden: Aparte ringen trends

Een cocktailring is al jaren een statement sieraad, maar we zien steeds meer andere soorten ringen voorbijkomen. Zoals de two-finger ring of de knuckle ring. Vaak worden deze trends eerst gespot bij de celebs, maar ook de zogenaamde fashionbloggers zetten vaak de trend. Meer over de verschillende soorten ringen kunt u lezen in dit artikel.

Aparte soorten ringen

Two-finger ring

De two-finger ring oftewel twee vingers ring is een ring die over twee vingers gaat. De ring werd bekend door onder andere Lauren Conrad van The Hills. Zij droeg een gouden two-finger ring met haar naam ‘Lauren’ en fashionista’s wilden maar al te graag zo’n ring hebben.

Knuckle ring

De knuckle ring oftewel knokkelring is een ring die over je knokkels gaat. Deze ring werd bekend door Mary Kate Olsen.

Above the knuckle ring

Dit is een kleine ring die boven de knokkels wordt gedragen. Deze ring staat mooi in combinatie met de “stack of rings” aan andere vingers.

Double chain ring

Dit zijn twee ringen die met twee dunne kettingen vast aan elkaar zitten. De ringen gaan over één vinger. Eén ring is een normale ring en de andere ring is wat kleiner en is een above the knuckle ring. Daartussen hangen de twee kleine kettingen. Hilary Duff en Rihanna zijn gespot met deze ring.

“Stack of rings”

Een rijtje ringen op één vinger. Mary Kate olsen staat er bekend om om meerdere ringen om meerdere vingers te dragen dit wordt ook wel gezien als “stack of rings”.

Pinkring

Een pinkring is een kleine ring die aan de pink wordt gedragen. Ook deze ring staat mooi in combinatie met de “stack of rings” aan andere vingers.

Teenring

De teenring is nu niet zozeer een trend, maar wordt soms wel gespot door vrouwen om hun middelteen. De ring staat leuk in de zomer als je slippers aan hebt. Deze ring wordt niet gedragen om de grote teen.

Ringen met dieren

Uilenring

De Uilenketting werd vaak gespot door celebs. Nu heb je ook een uilenring. Het mooist is de uilenring in een soort brons gouden kleur.

Slangenring

Naast de slangenarmband die gespot is door bekende celebs, zoals Angelina Jolie, hebben we nu de slangenring. Mary Kate Olsen is ook gespot met een slangenring.

Vlinderring

Een vlinderring wordt vaak gespot bij kinderen, omdat het schattig oogt. Maar een grote vlinderring kan voor glamour zorgen en je eruit laten zien als een diva. Zelfs Mariah Carey draagt vaak een vlinderring.

Lees verder

© 2010 - 2017 Isabella, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Sieraden: Cocktail ringenEen mooie ketting is op zich genoeg om je kleding op te fleuren. Maar tegenwoordig worden ringen vaak gebruikt om iets e…
Sieraden: Meten van je ringmaatSieraden: Meten van je ringmaatHet is handig om te weten welke ringmaat je hebt. Stel dat je bijvoorbeeld een mooie cocktailring hebt gezien op het int…
Het verschil tussen verlovingsringen en trouwringenHet verschil tussen verlovingsringen en trouwringenLeer hier alles over het verschil tussen een trouwring en een verlovingsring. Hier kun je vinden aan welke hand en vinge…
Verlovingsring, toen en nuVerlovingsring, toen en nuHet moment waarop een man geknield om de hand van zijn geliefde vraagt, is voor veel vrouwen het moment van hun dromen.…
Trouwringen, de symbolische betekenisTrouwringen, de symbolische betekenisEen huwelijk zonder trouwring is tegenwoordig vrijwel ondenkbaar. Slechts in weinige gevallen wordt een (kerkelijk) huwe…
Infoteur: Isabella
Laatste update: 06-05-2015
Subrubriek: Mode
Special: Ringen
Schrijf mee!