InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Seksualiteit > Hoe maak je zelf handig en goedkoop een fijne kunstvagina?

Hoe maak je zelf handig en goedkoop een fijne kunstvagina?

Hoe maak je zelf handig en goedkoop een fijne kunstvagina? Lekkere seks hebben, willen we allemaal wel. Maar daar moet je dan wel een partner voor hebben. Ben je echter vrijgezel dan wil je ook weleens aan je trekken komen, maar niet dat je elke keer moet masturberen. Het gevoel van het werkelijk uitvoeren van de daad, dat is wat je wilt. Hoe kun je zelf thuis in een half uur een lekkere kunstvagina zelf maken, wat is het stappenplan en hoe moet je het gebruiken?

Kunstvagina zelf maken

Geen partner of even wat anders

In ons land lopen nog steeds veel vrijgezelle mannen rond, die mogelijk wel afdoende bevrediging willen ervaren. Daarnaast kan het zijn dat men een partner heeft, maar dat men zonder vreemdgaan even iets anders wil. Je kunt een kunstvagina uiteraard bestellen, maar dat kost weer geld. Bovendien stap je liever niet een sekswinkel binnen, omdat je je er mogelijk voor schaamt. Je kunt ook overwegen om zelf handig een vagina te maken. Wat heb je zoal nodig om een goed werkende vagina te maken en hoe moet je het gebruiken?

De benodigdheden

Bron: Http://geinformeerd.infoteur.nlBron: Http://geinformeerd.infoteur.nl
Om het zelf te maken moet je de volgende spullen in huis halen. Vaak zijn deze spullen standaard aanwezig en dus hoef je geen boodschappen te doen.
  • geleegd droog waterflesje met normaal een inhoud van 600 ml (geschikt tot 18 cm);
  • stanleymes;
  • sponsje;
  • tape (doorzichtig);
  • een zak watten circa 40 gram;
  • latex handschoen.

Stappenplan kunstvagina zelf maken

Om een kunstvagina te maken, moet je één en ander combineren. Het doel is dat je een zachte, sterke maar flexibele goed passende vagina hebt, om je goed bij te voelen. Doorloop daartoe de volgende stappen.

Onderkant flesje

Snijd met het stanleymes de onderkant van het waterflesje af. Doe dit zo recht als mogelijk en snijd het ongeveer 3-4 millimeter vanaf de bodem. Daarmee snijd je de overgang van bodem naar wand (gebogen) weg. Vervolgens moet je even met een klein droog doekje de binnenkant afnemen. Het kan zijn dat er nog vocht of condens aanwezig is.

Latex handschoen

Van de middelvinger snijd je het topje eraf. Doe de handschoen via de kleine opening in het flesje inclusief de andere vier vingers. Trek het latex van de middelvinger over de opening, zodat het ruimschoots over de onderring van de dop valt. Zorg er dan voor dat je de dop er stevig opdraait (het latex zal hierbij niet kapot gaan). Tape voor de zekerheid het nog uitstekende latex met dop aan de buitenkant van de fles vast. Daarmee verzeker je dat het niet kan loslaten. Vanaf dit moment kun je goed aan de handschoen trekken, zodat het op spanning staat.

Vullen met watten

Met een zak watten van 40 gram kun je de fles compleet vullen. Beweeg de handschoen eerst naar links en doe de eerste watten erin. Druk dit goed aan. Beweeg het dan naar rechts en vul die zijde met watten aan. Doe dit stapsgewijs tot alle watten in de fles zijn verdwenen. Let wel dat je het continu goed aandrukt om een stevig maar veerkrachtig geheel te krijgen.

Sponsje

Heb je een sponsje met het stugge groene deel er nog op, dan moet je het eraf halen. Het is te stevig en werkt daarom minder goed. In het sponsje moet je een snede maken. Die snede hoeft niet zo groot te zijn, omdat het materiaal bij gebruik nog gaat werken. Oftewel het zal nog enigszins inscheuren. Plaats het sponsje over de onderkant van het flesje en trek de handschoen erdoor.

Tapen

Zorg ervoor dat je alvast een stuk tape van circa vijftien centimeter lang hebt afgesneden. Daarmee kun je in één keer het geheel aftapen. Leg daarbij de plakkant naar boven gericht. Trek vervolgens het latex verder aan en trek het compleet over de spons heen. Zorg er daarbij voor dat het latex ongeveer twee centimeter over buitenkant flesje zit. Rol dit over het klaarliggende tape heen, zodat een hechte verbinding wordt verkregen. Druk het tape daarbij goed aan.

Hoe te gebruiken?

Je zult merken dat je er niet inkomt als je geen glijmiddel gebruikt. Normaal zal de vagina van de vrouw ook vochtig zijn en dus dien je een middel toe te passen. Een handig middel is het gebruik van een steriele bevochtigingsgel. Het wordt normaal ook door gynaecologen gebruikt en zorgt ervoor dat één en ander ook na gebruik schoon en fris blijft. Gebruik je deze kunstvagina voor het eerst, breng dan zowel in de vagina als ook op het geslachtsdeel de gel aan. De eerste keer zal namelijk nog even lastig zijn, maar al snel zul je merken dat het gemakkelijk gaat.

Tips

Mannen houden ervan om trekkende bewegingen te maken. Toch is dat niet vergelijkbaar met de daad. In werkelijkheid maakt je lichaam continu stotende bewegingen. Zorg ervoor dat je het flesje tegen een muur laat rusten en je het flesje vasthoudt. Maak daarbij heen en weer gaande bewegingen, zodat het net echt voelt. Mocht je klaarkomen zorg er dan voor dat je het niet in het flesje doet. Je houdt de boel daarmee schoon en je kunt de kunstvagina dan zonder schoonmaken hergebruiken. Zo kun je geregeld en langdurig veel plezier hebben. Let wel: na gebruik lijkt het op een groot gat, echter door de wattenvulling zal het in enkele uren weer een normaal formaat aannemen. Veel plezier toegewenst!

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Latex handschoenenLatex handschoenenLatex is een natuurrubber. Op dit moment wordt de handschoen het meest gebruikt bij onderzoek. Ook worden latex-handscho…
Liklapjes voor veilige orale seksEen liklapje ook vaak beflapje genoemd beschermd tegen sexueel overdraagbare aandoeningen (soa's) tijdens orale seks.
Sextoys voor mannen en vrouwenSextoys voor mannen en vrouwenSextoys zijn er in alle soorten, vormen, kleuren en maten. Veel mensen denken bij het woord sextoys vaak aan speeltjes v…
Zaadlozing, hoe hou je het tegen?Zaadlozing, hoe hou je het tegen?Te snel klaarkomen en een te snelle zaadlozing komt bij mannen regelmatig voor. De ejaculatie treedt dan zo snel op dat…
Faken van een orgasme: redenen en invloed op de relatieFaken van een orgasme: redenen en invloed op de relatieHet hebben van een “gezamenlijk” orgasme stimuleert de relatie, omdat de daad de relatie bevestigt. Omdat het van grote…
Bronnen en referenties
  • Afbeelding bron 1: http://geinformeerd.infoteur.nl

Reageer op het artikel "Hoe maak je zelf handig en goedkoop een fijne kunstvagina?"

Reactie

Reversz, 26-10-2016 08:58 #1
Zeer leuk en handig. Is gemakkelijk om te maken, ik raad het iedereen aan.

Infoteur: Geinformeerd
Laatste update: 29-10-2015
Subrubriek: Seksualiteit
Special: Libido
Reacties: 1
Medische informatie…
Schrijf mee!