InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Seksualiteit > Wat vind een vrouw opwindend aan een man

Wat vind een vrouw opwindend aan een man

Wat vind een vrouw opwindend aan een man Als het er over seksuele aantrekkingskracht gaat, zijn mannen en vrouwen erg verschillend. Het is geen mythe dat vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die hun emoties durven tonen. Het is ook zo dat veel vrouwen op zoek zijn naar een man die weet hoe een vrouw te behandelen. De volgende lijst bevat de top 10 van redenen welke een vrouw opwinden, verzameld na vele gesprekken met vrouwen aangaande dit onderwerp.

Een man die je het gevoel geeft vrouw te zijn

Voor veel vrouwen is respect de belangrijkste eigenschap welke ze zoeken bij een man. Het is niet alleen een vereiste, het is ook iets wat opwindt! Een man die een vrouw respecteert en waardeert voor wat ze is heeft het vermogen om haar als was te doen laten smelten.

Een man die niet bang is om de leiding te nemen

Vrouwen houden van kracht en niet alleen lichamelijke kracht. Vrouwen houden ervan om zich voor te kunnen stellen dat een man grip heeft op elke situatie. Een vrouw het gevoel geven van bescherming is zowel vertederend als prikkelend.

Een man die gedomineerd kan worden

Alle relaties hebben te maken met een machtsverdeling. Een man kan zich sterk voelen bij zijn vrouw, maar moet ook in staat zijn om wat van die macht over te geven. Een vrouw heeft er soms behoefte aan om de leiding te nemen, en voelt zich sexy als een man daar klaar voor is en bereid is om positief te reageren op haar verlangens.

Een man met een gevoelige kant

In tegenstelling tot wat veel wordt aangenomen, zijn vrouwen niet op zoek naar een man die doorlopend over zijn gevoelens praat. Gevoeligheid is prima maar het is belangrijker om je emoties in balans te hebben. Eén van de belangrijkste dingen voor een vrouw is een man die niet bang is om zijn emoties te tonen.

Een man die voor zichzelf kan zorgen

Een man die niet in staat is om voor zichzelf te zorgen stoot een vrouw af! Een zelfstandige man geeft de vrouw de zekerheid dat ze er niet alleen voor staat in een relatie. Mannen die overdreven afhankelijk zijn worden gezien als zwak en dat is geen aantrekkelijke kwaliteit!

Een man die succes heeft

Succes betekend niet noodzakelijkerwijs rijkdom. Vrouwen voelen zich comfortabel bij het feit dat een man zichzelf en zijn gezin kan onderhouden. De meeste vrouwen zoeken een man die ambitieus en gepassioneerd in het leven staat. Een succesvol persoon straalt meer zelfverzekerdheid uit, en een zelfverzekerd iemand is opwindend.

Een man in uniform

Sorry mannen, maar dit is geen sprookje. Vrouwen houden van mannen in uniform! Ofschoon straaljagerpiloten en agenten de lijst aanvoeren, is elk uniform aantrekkelijk!

Een man met een mooi lichaam

Vrouwen zijn weliswaar niet zo gefixeerd op het lichaam als mannen, maar vrouwen vinden een man met een mooi lichaam eveneens opwindend. Vrouwen geven verschillende antwoorden op wat lichamelijk aantrekkelijk is bij een man, maar brede schouders en een aantrekkelijke achterkant zijn niet verkeerd!

Een man met een goed stel hersens en een gevoel voor humor

Alhoewel het wel leuk kan zijn om een keer een uitstapje te maken met de mannelijke uitvoering van Barbie, zullen vrouwen eerder opgewonden raken bij mannen die intelligent en grappig zijn. Een saai persoon gaat snel vervelen. Vrouwen laten hun vuur ontsteken door iemand die een goede mop kan vertellen en zich intellectueel met haar kan meten.

Een man die goed met kinderen om kan gaan

Veel mannen hebben hier een hekel aan, dus voor hen is het prettig dat dit pas op plaats 1o komt in de lijst. Vrouwen tekenen je niet noodzakelijkerwijs uit als de vader van hun kinderen, maar het is innemend om de verzorgende kant van een man waar te nemen. Mannen horen het niet graag en vrouwen willen het misschien niet toegeven, maar een man die een baby vast houdt is iets wat vrouwen prettig vinden.
© 2008 - 2014 Costaric, gepubliceerd in Seksualiteit (Mens en Gezondheid) op . Het auteursrecht van dit artikel en antwoorden op reacties ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Versieren - Het geheim achter aantrekkingskrachtVersieren - Het geheim achter aantrekkingskrachtAantrekkingskracht. We kennen het gevoel allemaal, maar hoe is aantrekkingskracht nu eigenlijk geregeld en kiezen wij be…
Vrouw aantrekkelijker vanwege een betere weerstandVrouw aantrekkelijker vanwege een betere weerstandOnderzoekers hebben ontdekt wat in ieder geval een deel van het geheim van aantrekkingskracht kan zijn. Aantrekkingskrac…
Aantrekkingskracht, wat is aantrekkelijk?Aantrekkingskracht, wat is aantrekkelijk?Aantrekkingskracht tussen mensen is rationeel niet te verklaren. Aantrekkingskracht is vooral een chemisch proces. Welke…
Tekenen van seksuele aantrekkingskrachtTekenen van seksuele aantrekkingskrachtIn de hedendaagse maatschappij worden uiterlijke schoonheid, lichamelijke aantrekkelijkheid en seksuele uitstraling besc…
De ''mystery method'' verleidingsmethodeDe ''mystery method'' verleidingsmethodeDe ''mystery method'' is een manier om vrouwen te versieren ontworpen door Erik von Markovik (Mystery). Hij heeft geprob…

Reageer op het artikel "Wat vind een vrouw opwindend aan een man"

Reactie

Hikari (infoteur), 27-05-2008 08:39 #1
Zeer goed geschreven artikel.
Denk dat ik het eens aan mijn vriend ga voorleggen ;)

Groet, Hikari

Infoteur: Costaric
Subrubriek: Seksualiteit
Reacties: 1
Medische informatie…
Schrijf mee!