InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Spiritueel > Getallen en hun betekenis

Getallen en hun betekenis

Getallen en hun betekenis Getallen zijn sinds mensenheugenis van invloed geweest op ons dagelijks leven. Getallen zijn nodig voor waardebepalingen en zonder getal zouden we geen geld hebben. Ons bestaan zonder getal is haast ondenkbaar. Getallen hebben ook een esoterische betekenis; daarover is veel geschreven in boeken over numerologie. In dit artikel vindt u voornamelijk de betekenis van getallen en meester-getallen. In de gouden tijd van Atlantis ontving Aartsengel Metatron van de Goddelijke Bron de betekenis van de wetenschap der getallen. Hij leerde de mensheid dat elk getal een machtige kosmische kracht is.
"Getallen zijn kosmische energieën. Elk getal heeft een unieke trilling die invloed heeft op iedereen die daar verbinding mee maakt."
De betekenissen van de getallen in dit artikel zijn tot stand gekomen door gechannelde informatie van de spirituele lerares Diana Cooper.

Nummerologie

In de numerologie draait alles om getallen en hun invloed op ons leven. Zo heeft ieder mens een levensgetal, of hij zich daar bewust van is of niet. Je levensgetal vindt je door je geboortedatum op te tellen. Bij voorbeeld: 17-7-1970 = 17+7+1+9+7=41=5. Ben je dus op 17 juli 1970 geboren is je levensgetal 5. In de numerologie kun je meerdere getallen op een bepaalde manier optellen, waarvan de uitkomst specifieke betekenissen kunnen hebben. Zo kun je b.v. je lotgetal berekenen of je zielengetal. Letters hebben ook ieder hun eigen getal; dus heeft je naam ook een getal wat van invloed is op je leven. Ook huisnummers vallen hieronder. Elk huis wordt gekleurd door zijn eigen getal en geeft energie aan bepaalde gebeurtenissen. Of neem bijvoorbeeld het getal op je nummerbord van je auto of motor. Zo kun je op vele manieren met getallen spelen. Omdat er al veel geschreven is over de numerologie wordt er in dit artikel verder niet op ingegaan. Voor een uitgebreide uitleg over numerologie kun je hier terecht.

Invloed van enkelvoudige getallen

  • Het getal 1 beïnvloedt iemand om in actie te komen, om iets nieuws te beginnen. Het is het getal van de leider, de pionier en van een uitgesproken individualist.
  • Het getal 2 wil het liefst samenwerken of alles met z'n tweeën doen. Ook zijn mensen met sterke 2 invloed vaak op zoek naar hun zielepartner.
  • De 3 is een zeer spiritueel getal. Denk hierbij aan de Heilige Drie-eenheid. De 3 stabiliseert: wanneer je naar de sterren reikt blijf je toch met beide benen op de grond. Je bent daardoor minder geneigd om te gaan zweven, spiritueel gezien.
  • De 4 heeft een solide en betrouwbare invloed. De 4 laat zien dat je je dromen en hoop op een stabiele basis realiseert, dat gerechtigheid belangrijk is voor je en dat je een praktisch mens bent.
  • Het getal 5 trilt op de frequentie van wijsheid en kan je tot een visionair maken. Ze helpt om de mogelijkheden in het leven sterk uit te breiden.
  • De 6 is het getal van gezelligheid en leidt op een hoger niveau tot het zoeken en verlangen naar een spirituele gemeenschap en/of onvoorwaardelijke liefde.
  • De invloed van de 7 laat zien dat je een goed logisch denkvermogen hebt, maar je tegelijkertijd kunt openen voor de spirituele wijsheid van het hogere bewustzijn.
  • De 8 is het getal van de oneindigheid. Zij heeft oneindige mogelijkheden in zich en maakt een omslag in de wereld mogelijk.
  • De 9 kan iemand tot spirituele verlichting brengen, geeft visioenen en goddelijke wijsheid en helpt om het geleerde te integreren en te vervolmaken.

Meestergetallen

Dit zijn getallen die niet opgeteld worden en een specifieke en krachtige trilling of energie hebben. Het universum nodigt je uit om te letten op deze getallen, want ze dragen belangrijke boodschappen uit naar diegene die de getallen tegenkomt en ziet.
  • De 11 is het getal van meesterschap. Als je dit getal tegenkomt wordt je verzocht je relaties en levensomstandigheden onder de loep te nemen. Neem de verantwoordelijkheid voor het feit dat jij deze zelf hebt geschapen en dat jij er veranderingen in kunt aanbrengen, wanneer je dat wilt.
  • De 22 is het getal van de bouwmeester. De 22 wijst ons erop dat de tijd rijp is om co-creator van het leven te worden, als je dat wilt. Het is een oproep om op een positieve manier je visioen of droom te gaan realiseren.
  • De 33 is het getal van het Christus-Bewustzijn. Wanneer je dit getal ziet is het een oproep van het universum om met het Christus-Licht te gaan werken.
  • De 44 heeft trillingen van het Gouden Atlantis. Ze nodigt ons uit de energie van het Gouden Atlantis in ons leven te brengen en in harmonie te leven zoals toen in de vijfde dimensie. Werk samen met anderen en heb respect voor alle levensvormen.
  • De 55 heeft de trilling van Aartsengel Metatron. Deze nodigt je uit om de denkgeest van de wereld te verhogen en samen met Metatron te werken aan de hoogste verlichting voor iedereen. De kleur van Metatron is goudoranje; stem op hem af en luister naar zijn boodschappen.
  • De 66 draagt de boodschap in zich dat we onze rol als universeel wezen moeten accepteren. Wanneer je de 66 ziet wordt je eraan herinnert dat je niet alleen een kleine aardse persoon bent, zoals je misschien denkt. Je bent een groot kosmisch wezen met een invloed die tot de hemel reikt.
  • De 77 heeft de trilling van de hemel. Ze nodigt je uit om me je hogere Zelf in de zevende hemel te leven. Je wordt verzocht om zoveel van vaak mogelijk contact te maken met de Aarde, de Engelen en de Opgestegen Meesters en je met de hele kosmos te verbinden. De 77 is een roep voor Verlichting.
  • De 88 is de trilling van de IK BEN - Aanwezigheid of Monade, de oorspronkelijke goddelijke vonk. Dit getal vraagt je om je met de eeuwige Liefde van je IK BEN - Aanwezigheid te versmelten.
  • Het getal 99 duidt aan dat je jouw aardse lessen geleerd hebt.
Wanneer je een drievoudig getal te zien krijgt zoals bijvoorbeeld 222 of 333, heeft dat dezelfde betekenis maar dan met een hogere trilling. Dat wil zeggen met een sterkere energie.

Digitale getallen

Omdat er tegenwoordig veel digitale cijfers op klokken en andere displays te zien zijn, geven ook deze getallen informatie.
  • 03.03 betekent: vanaf nu gaat het voorwaarts met je
  • 04.04 betekent: het is nu de tijd om een project concreet te maken en ermee te beginnen
  • 06.06 betekent: maak gebruik van de beschikbare hulp en werk samen met anderen
  • 07.07 betekent: bekijk je eigen doen en laten vanuit een hogere spirituele lens
  • 08.08 betekent: vertrouw het proces en volg je innerlijke intuïtie
  • 09.09 betekent: een bepaalde fase wordt beëindigt
  • 10.10 betekent: iets nieuws begint, bereid je daarop voor
  • 11.11 betekent: iets nieuws begint binnenkort en wel op een hoger niveau. Dit getal werd eeuwen geleden in het collectieve bewustzijn verankerd. Vandaar dat nieuwe hogere trillingen tijdens kosmische momenten altijd om 11.11 uur in zullen stromen.
  • 12.12 betekent: het zou goed voor je zijn om een levensstijl te ontwikkelen met meer spirituele discipline
  • 13.13 betekent: accepteer wie je bent en wees anderen een voorbeeld van wijsheid
  • 14.14 betekent: bereid je voor op de terugkeer van het Christus-Licht.
© 2011 - 2014 Minga, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Soorten getallenIn de wiskunde zijn verschillende soort getallen bekend. Deze soorten getallen hebben allen hun eigen eigenschappen. Zo…
Spaans: GetallenSpaans: GetallenOp vakantie in Spanje, overwinteren of emigreren? Dan is het handig om de Spaanse taal onder de knie te krijgen. Hierond…
Numerologie Getallen & de Betekenis van jouw GeboortedatumNumerologie Getallen & de Betekenis van jouw GeboortedatumNumerologie - Betekenis van je Geboortedatum. De numerologie behelst de symboliek en invloed van getallen. De numerologi…
Wat is numerologie en wat kun je ermee?Wat is numerologie en wat kun je ermee?Je snapt het al waarschijnlijk, het gaat over nummers. Iedereen heeft al op de lagere school geleerd met getallen om te…
Sofinummer of rekeningnummer en de elfproefSofinummer of rekeningnummer en de elfproefDe elfproef is een test die wordt uitgevoerd op bankrekeningnummers van 9 of 10 getallen, om zo te kunnen checken of het…
Bronnen en referenties
  • Boek: "2012 & Beyond" © Diana Cooper 2009 Published by Findhorn Press, Scotland

Reageer op het artikel "Getallen en hun betekenis"

Reacties

Mieke, 21-11-2014 12:25 #52
Ik heb steeds 3 en 13 en 33 in mijn leven, en laats zag ik 03:13 op de klok, dit laatste was heel apart want ik zag dat in de nacht en vergeet zoiets maar de volgende dag kwam het heel groot in mijn geestesoog terug, het liet me het zien ofzo… Wat zou dat kunnen betekenen? Het zijn geen dubbele getallen maar komt wel vaak terug… ik hoop dat u er iets van kan maken.

Frederika, 29-10-2014 15:22 #51
Mijn opa is gestorven om 9 minuten over half drie 's middags, mijn oma (zijn vrouw dus) stierf om 9 minuten over half drie 's nachts. En mijn zoon is geboren om 9 minuten over half drie 's middags. Heeft dat wat te betekenen?
Groeten,
Frderika Reactie infoteur, 30-10-2014
Beste Frederika,

Dit is wel een bijzonder gegeven. Ik weet niet wanneer je grootouders zijn overgegaan en hoe oud je zoon is. Het zou kunnen zijn dat je zoon een reïncarnatie van een van beiden is. Misschien zijn ze op die tijden geboren zodat het voor de familie duidelijk of belangrijk is om te weten dat grootvader of grootmoeder terug is.
Als je zoon leefde ten tijde van hun overgaan, dan weet ik niet wat de betekenis is. Voor zover ik het kan beoordelen (ik ben geen numeroloog of medium) hebben die tijden niets met numerologie te maken. Maar ik ben me in dit geval niet zeker. Wellicht kan een numeroloog of medium meer duidelijkheid geven.

Met vriendelijke groet,
Minga

Sophie, 24-10-2014 12:30 #50
Hoi,

Ik kom al een paar maanden het getal 23.23 op de klok tegen. Vooral in de vakanties, als ik naar school ga kom ik het nauwelijks tegen. Het gebeurt altijd onbewust, ik kijk dan bijvoorbeeld toevallig naar de klok. Als ik het wil zien dan gebeurt het niet. Ik geloof ook niet dat het toeval is aangezien ik meerdere getallen vaker zie. De 1 is echt overal, vijf keer in mijn telefoonnummer, zes keer in mijn scoutingnummer, vier keer in mijn geboortedatum(21-11-1998). Wat vanochtend gebeurde vond ik nog wel het vreemdste. Ik zag de getallen 11.11, 11.22, 11.33, 11.44, 11.55 en 12.12 uur op mijn wekker.
Ik zou willen weten wat vooral dat laatste betekent.
Alvast bedankt voor het antwoord! Reactie infoteur, 26-10-2014
Beste Sophie,

Als je de laatste getallen bedoelt: 12.12 uur, dan heb je dat in het artikel kunnen lezen. Misschien heb je het over het hoofd gezien. 12.12 betekent: het zou goed voor je zijn om een levensstijl te ontwikkelen met meer spirituele discipline.
Deze betekenis en het feit dat je steeds vaker Meestergetallen ziet, zijn een oproep (van je ziel) voor je om iets aan je spirituele ontwikkeling te doen.
Zie hiervoor mijn artikel: Spirituele oefeningen. Wellicht zit daar iets bij wat je aanspreekt en uit kunt bouwen. Blijf ook dicht bij jezelf en trouw aan jezelf.

Met vriendelijke groet,
Minga

Zoï, 18-10-2014 22:56 #49
Hoi,
Sinds een aantal weken zie ik weer dagelijks het nummer 22 voorbij komen. Op nummerborden, de klok (22:22, of wakker worden om 02:22) in films, tijdschriften, werkelijk overal! Nu heb ik dit al 2 maal eerder gehad met dit getal, toen ik in een moeilijke fase van mijn leven zat (crisis met vorige relatie, vriendengroep liet me in de steek en een probleem met coke. Niet iets om trots op te zijn, maar gelukkig goed, en zelfstandig, van af gekomen!) dit getal zien ging door tot ik een nieuwe relatie kreeg en vrij snel zwanger werd. Vervolgens begon het weer rond/voor de periode dat ik in verwachting raakte van ons 2de kind. Deze is op 22-3-'12 geboren! Verder kwam ik tijdens de eerste keer dat het getal mij achtervolgde er achter dat mijn oma van vaderskant (nooit ontmoet helaas) geboren is op 22-2-1922… Wat zou het nu kunnen betekenen dat ik het getal weer zie? Er speelt wel een grote kinderwens voor een 3de, maar ik ben heel bang dat er iets zou kunnen gebeuren waardoor we in financiële problemen komen. (Mijn vriend en ik werken beide in de zorgsector… Geen zekere sector helaas!) en ik ben bang dat gezien mijn leeftijd er complicaties zouden kunnen ontstaan.(ik ben 37, en erg onzeker! Hahahaha) ik hoop dat je me misschien wat meer zou kunnen vertellen!
Groetjes! Reactie infoteur, 20-10-2014
Beste Zoi,

Dank voor je bijzonder verhaal. Het eerste wat bij me naar boven komt, is, dat je oma meer bij je leven betrokken is, dan je zou vermoeden. Ik denk dat ze met behulp van engelen en de getallen contact met je zoekt en misschien kan ze je zelfs helpen bij allerlei levensvragen waar je mee zit. Mijn advies is dan ook om een goed medium (helderziende/voelende) op te zoeken die je kan helpen om in contact met je grootmoeder te komen.

Met vriendelijke groet,
Minga

Suzy, 12-10-2014 08:00 #48
Een vriend waar ik nu 2,5 jaar mee om ga (we wonen niet samen en hij in een ander land) en ik hebben iets met 22.22 (tijd) we bellen per toeval vaak op dat moment of sturen elkaar per toeval vaak een bericht op dat moment. Mijn vriend ziet deze tijd vaker dan ik op zijn telefoon. Het gebeurt nu al een paar maanden en steeds frequenter. Tijdens onze vakantie samen in augustus is het echt toegenomen. Sindsdien een paar keer per week dat 2222 voorbij komt in contact met elkaar.
Dus bij bellen of appen.
Ik vraag me af of het betrekking heeft op ons, relatie enz? We gaan vaak met elkaar om en hebben het fijn als we samen zijn maar hij heeft flinke bindingsangst. We spreken niet van een relatie maar bellen dagelijks en als de gelegenheid er is komt hij naar mij in Nederland.
Ik vraag me echt af waar die 2222 op duidt? Ontwikkelingen in ons contact/relatie? Reactie infoteur, 13-10-2014
Beste Suzy,

Het lijkt er wel op dat het met jullie relatie te maken heeft. De twee staat immers voor samen, maar ook voor je dromen waar te maken. Dat kan ook als stel. Mits je dezelfde droom hebt natuurlijk.
Omdat je vriend de cijfers vaker tegenkomt en bindingsangst heeft, is het misschien eerder een boodschap voor hem. Hij zou bij zichzelf te rade moeten gaan waar die angst vandaan komt en of hij die angst in stand wil houden. En waar droomt hij echt van?
De 2 is in zijn geval misschien (ik kan niet in zijn hart kijken) een hint om de bindingsangst nu los te laten en voor vertrouwen te kiezen. Laat hem in elk geval weten dat hij een keuze heeft.

Met vriendelijke groet,
Minga

Inge, 08-10-2014 20:42 #47
Hallokes,

Ik en mijn zoon zijn beide spiritueel. De laatste tijd hebben we heel veel dubbele getallen.
Maar nu deze middag kwam het ter sprake dat we de laatste dagen opeenvolgende getallen zien.
Dus bv. 22u23 9u10 en ga zo maar door.
Is hier enige verklaring voor?
Alvast dank
In Licht en Liefde
Inge

Kim, 24-09-2014 17:09 #46
Hallo,
Ik heb een vraag over het getal 44, 11 en 22

De laatste maanden zie ik overal het getal 44 of 444 (ik word ook veel met 33, 55 en 00 geconfronteerd maar de bovenste en vooral 44 sprint er echt uit) ook zie ik regelmatig 11:11, 22:22, 00:00

Ik zie het op mijn mob. In de vorm van de tijd bv. 11:44, 12:44, 13,44 etc. Op elk moment wanneer ik kijk) zie ik het getal, ik zie het op nummerplaten, veel op mijn werk, op de werk telefoon, op tv en op verschillende bonnetjes, maakt niet uit van welke winkel. het is zowel de tijd als het bedrag… ook veel 444 of 4444 bv. 14:44 of 14:42 en ga zo maar door ook ik word de laatste tijd vooral veel snachts tussen 3 en 5 wakker en altijd rond 04:00, de laatste keer om… 04:44, nu wilde ik kijken op welke datum er voor laatst gereageerd was op dit artikel en diegene was nummer 44! Graag zou ik willen weten wat het nu zou kunnen betekenen want ik heb van alles opgezocht maar ik word er zo vaak mee geconfronteerd dat ik het een beetje vreemd begin te vinden…
Zou u mij misschien meer uitleg kunnen geven?
Alvast bedankt!
Groetjes Kim Reactie infoteur, 26-09-2014
Beste Kim,

Zoals je in het artikel hebt kunnen lezen gaat het bij je om meestergetallen en de meervoud van 4 heeft te maken met Atlantis. Atlantis was een oude beschaving met een hoog bewustzijn. Helaas is dat bewustzijn misbruikt wat de ondergang ervan betekende. Maar een deel van Atlantis (het Gouden Atlantis) heeft het overleeft en daar kunnen we veel van leren. Diana Cooper heeft er ook een boek over geschreven: Discover Atlantis/Entdecke Atlantis. Alleen in het Engels of Duits dus. In dat boek staan ook veel oefeningen en meditaties.

Met vriendelijke groet,
Minga

Laura, 24-09-2014 16:24 #45
Hallo Brigitte

Ik las je berichtje over het getal 23:23 uur. Vorige maand is mijn moeder overleden op een vrijdagavond. De dagen daar voor van maandag t/m donderdag heb ik elke avond 23:23 uur op de klok gezien. behalve dus de vrijdags. Ik was ook best wel nieuwsgierig wat het betekende en ben gaan zoeken op internet. Nu lees ik dus twee berichtjes van jou en nog iemand over een baan verliezen en een scheiding. Maar ik las deze uitleg ook op internet
De verlichte meesters omringen je en vragen je vertrouwen te hebben. Weet dat ze bij je zijn om je met alles te steunen en bij te staan.
3 staat dan voor ‘De verlichte meesters zijn bij je in de buurt’. Ze hebben gereageerd op je gebed en willen je helpen.
Geen idee wat het nou eigenlijk zou kunnen betekenen,

Groetjes Laura

Tiny Tervoort, 23-09-2014 13:03 #44
Beste Annemarie,

Heb het afgelopen weekend drie dagen een medium workshop gedaan. Vanmorgen stond mijn horloge stil, toen ik beneden kwam heeft de klok ook een paar uur stil gestaan. Vind het wel een heel bijzonder toeval, weet niet of dit een betekenis heeft.
Alvast dank voor je reactie.

Groetjes Tiny Reactie infoteur, 24-09-2014
Beste Tiny,

Mijn schrijversnaam is Minga.
Ik denk wel dat het iets te betekenen heeft dat de tijd stil ging staan bij jou. Dus in jouw geval zou ik contact opnemen met de docente van de workshop. Die weet er vast meer over. Als je geleerd hebt jezelf energetisch te beschermen, zou ik dit in elk geval ook dagelijks doen. Numerologisch gezien heeft het niets te betekenen.

Met vriendelijke groet,
Minga

Annemie, 04-09-2014 09:16 #43
Goeiemorgen als eerst wil ik zeggen dat het een schitterend forum en site vind, zelf zie ik al weken steeds als ik op de klok kijk, alleen maar het volle uur, zoals 9.00 uur 14 uur maakt niet uit welke tijd wel steeds volle uur. mag ik daar ook uitleg over, grtjes Annemie Reactie infoteur, 06-09-2014
Beste Annemie,

In jouw geval gaat het, denk ik, om het getal 0. Of het cijfer ervoor dan ook een betekenis voor je heeft, waag ik te betwijfelen. De 0 is het getal van de mysterie, de baarmoeder, de eenheid, de chaos, de leegte, de cirkel en nog veel meer.

Ik weet er te weinig van. Je kunt op internet informatie daarover zoeken en kijken of het klopt voor jou of een numeroloog raadplegen.

Met vriendelijke groet,
Minga

Brigitte Depont, 02-09-2014 14:54 #42
Hallo,

Het is nu al een aantal jaren dat mijn echtgenoot minstens 4 keer per week op de klok kijkt om 23:23.
Dit kan op eender welk klokje zijn, en is altijd onbewust. hij wordt er gek van. We hebben al zoveel opgezocht wat dit wil zeggen, maar vinden geen duidelijke verklaring. Hij is niet gelovig of spiritueel, maar het valt hem dan toch op. Hij heeft wel een issue met het verliezen van job, zou dit iets kunnen beteken in die zin?

Hartelijke groeten, Brigitte Depont Reactie infoteur, 03-09-2014
Beste Brigitte,

Helaas moet ik je een bevredigend antwoord schuldig blijven. Want ik weet het, eerlijk gezegd, ook niet. Het enige wat ik in zo'n geval adviseer, is om een numeroloog te raadplegen.
Wel heb ik een eigen ervaring met huisnummer 23. Toen we verhuisden naar dat adres, duurde het niet zo lang meer en het werd duidelijk dat mijn man en ik zouden gaan scheiden. Wat ook gebeurt is. Een scheiding heeft in zekere zin ook met verlies te maken.
Maar hiermee wil ik niet beweren dat 23 altijd met dergelijke zaken verband houdt.

Wellicht kan een numeroloog meer daarover vertellen. Het is in ieder geval duidelijk dat het getal een boodschap voor je man heeft.

Met vriendelijke groet,
Minga

Suzan, 26-08-2014 19:11 #41
Ik kijk elke dag op de magnetron naar de tijd en dan staat ie op 12:34.grappig vind ik dat want dat was de uitgerekende datum van mijn zwangerschap 12-3-04 Mijn dochter is niet op die datum geboren maar op 06-02-04 wat ik een prachtige datum vind.
Staat het in verband met elkaar?

groet,
Suzan Reactie infoteur, 28-08-2014
Beste Suzan,

Numerologisch zie ik geen verband. Want 12+3+2004= 3+3+6 = 12 = 3.
En 6+2+2004= 14 = 5. Het levensgetal van je dochter is dus 5. Dat heeft een numerologische betekenis. Voor meer informatie hierover kun je het beste boeken over dit thema raadplegen over een bezoek bij een numeroloog overwegen. Uit de naam en de geboortedatum van een persoon kun je best veel herleiden en numerologisch duiden. Net als een horoscoop, zeg maar.
Het artikel over Getallen en hun betekenis heeft een andere context.

Met vriendelijke groet,
Minga

Tineke Stroobach, 28-07-2014 08:17 #40
Hallo,
Sinds enkele maanden zie ik overal 55, op de klok, kentekenplaten, bij het afrekenen, busnummers, in gesprekken van andere mensen, op borden… Ik ga er niet bewust naar op zoek, elke keer valt mijn oog erop… Ik weet dat dit een betekenis heeft, maar ik weet niet wat en waar ik moet beginnen… weet wel inmiddels dat ik er wat mee moet, het wordt alleen maar erger.
Heb jij adviezen en/of tips waar ik kan beginnen?

Tineke Reactie infoteur, 29-07-2014
Beste Tineke,

Het is best lastig om je te adviseren omdat ik helemaal niets van je weet. Geloof je bv. in God of in Boeddha of in niemand? Bid je al of heb je nooit gebeden? Hoe zit het met je intuïtie?
Je kunt misschien naar een bibliotheek gaan en daar inspiratie opdoen in spirituele boeken. Kijk gewoon welk boek of thema je aanspreekt en heb er vertrouwen in dat je wordt geleid. Dat wil zeggen dat het mogelijk is dat je precies dat boek mee naar huis neemt, waar je iets mee kunt, waar je iets aan hebt.

Wellicht heb je ook iets aan een ander artikel van mij:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/spiritueel/63466-spirituele-oefeningen.html

Weet ook dat IEDEREEN een beschermengel heeft en dat je met hem/haar kunt praten. Je kunt bv. je beschermengel vragen je te helpen en te inspireren zodat er dingen op je pad komen die bij je passen.

Als je nooit gemediteerd hebt, zou je ook een meditatiecursus kunnen doen. Meditatie behoort eigenlijk altijd bij een spirituele ontwikkeling.

Veel succes en inspiratie!
Met vriendelijke groet,
Minga

Evelien, 25-07-2014 11:53 #39
Hoi,
ik zag de cijfering niet terug op de pagina. Maar heb nu al een paar weken. dat ik op mijn telefoon kijk en dat het dan precies 00:00 is. ik had dat vroeger per periodes eerder gehad. bijna dagelijks heb ik dat ik soms zelfs even wakker word en me omdraai, dat ik even op mijn telefoon kijk en het is dan weer 00:00
heel typisch dat ik dan steeds op de klok kijk onbewust! wat betekent het?

Evelien. Reactie infoteur, 26-07-2014
Beste Evelien,

000 heeft met de Grote Leegte te maken, een spiritueel begrip. Het gaat over het ervaren van een 'nulzone'. Overschakelen of doorgaan naar een nieuw energieveld.
Deze informatie heb ik uit het boek: De toekomst is nu van Ronna Herman.

Als je al spiritueel actief bent, begrijp je misschien wat ermee bedoeld wordt. Is dat niet het geval dan denk ik dat je opgeroepen wordt om je wel spiritueel te gaan ontwikkelen.

Met vriendelijke groet,
Minga

Caroline de Swaef, 23-07-2014 14:36 #38
Hallo,

weet er iemand wat het kan betekenen, ik word elke nacht om kwart voor 3 wakker? Reactie infoteur, 26-07-2014
Beste Caroline,

Als je regelmatig tussen 1 en 3 uur s' nachts wakker wordt, kan het zijn dat je lever overbelast is. Dit is namelijk de tijd dat de lever het meest actief is volgens de organenklok. Er kunnen diverse oorzaken voor een overactieve lever zijn:
Stress (op je werk, thuis, in je relatie enz.)
Veel alcohol s' avonds
Medicijnen
Verkeerde voeding
Ophoping van teveel afvalstoffen (remedie = ontgiften)
Ingehouden emoties (boosheid, woede)

Hopelijk heb je hier iets aan. Ik geloof niet dat getallensymboliek hier een rol spelen.

Met vriendelijke groet,
Minga

Angelo, 04-07-2014 01:35 #37
Ik zie dus elke dag de tijd 01:23 wil dit ook iets zeggen? ik kijk eigenlijk nooit op de klok maar als ik dan op de klok van me laptop kijk dan zie ik altijd die tijd. weet iemand wat dit betekent? Reactie infoteur, 06-07-2014
Beste Angelo,
Net als jij zou ik niet weten wat deze getallen voor jou betekenen. Je zou je onderbewustzijn, vlak voordat je gaat slapen, kunnen vragen om in een droom te laten zien of uit te leggen wat dit te betekenen heeft.

Met vriendelijke groet,
Minga

Silvio, 29-06-2014 17:56 #36
Na een jaar of 3 telkens dezelfde getallen te zien op mijn digitale klokken en pc's ben ik er toch van overtuigd dat iets of iemand mij probeert te bereiken en een boodschap wil overbrengen? Ikzelf ben spiritueel aangelegd, dit weet ik gewoon van mezelf en van anderen. Maar heb mij er niet altijd voor opengesteld. Maar na een jaar of 3 vol stress, en ups and down, en ik maar niet echt uit de startblokken schiet, ben ik toch maar gaan zoeken op internet wat het eventueel kan betekenen. Ik zie nergens een specifieke uitleg, maar als ik op de klok kijk, eender wanneer, dan staan de uren en minuten altijd synchroon? Dit is echt te gek voor woorden geworden: 11u11 of 20u20 of 23u23 of 17u17,altijd hetzelfde liedje? En dit telkens wanneer ik voor de eerste een glimp neem naar het uur, zelfs als ik onbewust even kijk? Wat kan dit te betekenen hebben? Reactie infoteur, 01-07-2014
Beste Silvio,

Je hebt het antwoord zelf al gegeven: Iets of iemand probeert contact met je te maken. Dus diep in jezelf weet je het al. Je ziel, je gids, je beschermengel, je hoger zelf of hoe je het ook wilt noemen, roept je op om je meer te verbinden met je spiritualiteit. Het gaat in jouw geval niet eens zozeer om de betekenissen van de cijfers maar om het feit dat je de roep 'hoort'. Ga in gebed en vraag om leiding of ga een spirituele workshop volgen die je aanspreekt.
Zie ook mijn artikel over spirituele oefeningen: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/spiritueel/63466-spirituele-oefeningen.html

Met vriendelijke groet,
Minga

Monique, 04-06-2014 18:37 #35
Ik zie steeds de volgende getallen 1.11 op mijn magnetron als ik de klok heb ingesteld en ga kijken of iets al klaar is. Als ik in mijn auto stap en ik kijk naar de klok 1.11 van de week was echt het toppunt, ik had mijn tomtom ingesteld voor de weg terug naar huis.ik dacht toch even kijken hoelaat ik ongeveer dan thuis ben… 1.11. Wat willen deze nummers mij vertellen wat is de betekenis…? kan iemand mij hiermee helpen
Alvast bedankt Reactie infoteur, 11-06-2014
Beste Monique,

Om dit soort vragen te beantwoorden heb ik juist het artikel geschreven. Als de beschrijvingen die erin staan niet van toepassing zijn of je kunt er niets mee en je wilt er toch meer over weten, kun je het beste een goede numeroloog raadplegen.

Met vriendelijke groet,
Minga

Theresia, 21-04-2014 22:02 #34
Hallo, ik heb in mijn droom het getal 666 zien voor komen. Is dit een slecht teken? Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt. Reactie infoteur, 23-04-2014
Hallo Theresia,
Persoonlijk heb ik me nooit verdiept in de negatieve reputatie van de getallen 666. Je hebt de keuze om erin te geloven of niet. Datzelfde geldt natuurlijk ook voor de interpretaties van de getallen in dit artikel.
Zoals je wellicht weet is angst een slechte raadgever. Ik kan je alleen maar adviseren om de betekenissen van 6 en 66 nog eens te lezen en goed naar je buikgevoelens te luisteren. Wat voelt waar voor je: de uitleg in dit artikel of andere berichten over 666?

Ik wens je veel wijsheid toe,
Minga

Adrie, 28-03-2014 16:27 #33
Hoi,

Sinds een aantal maanden kom ik overal het getal 38 tegen. Als ik wakker wordt s'nachts staat de wekken op. 38
overdag hetzelfde. ik kom het steeds vaker tegen.
heb jij een idee wat ik hier mee moet?
Het is duidelijk dat iemand me iets probeert te vertellen, maar ik kom er maar niet achter wat
Kun je me helpen? Reactie infoteur, 01-04-2014
Beste Adrie,

Ik kan onmogelijk weten wat het getal 38 voor JOU betekent. Het beste is om te gaan onderzoeken waar jij het meeste mee resoneert. Je kunt bijvoorbeeld de betekenissen die bij 3 en 8 staan, lezen en kijken of er belletjes gaan rinkelen. Is dat niet het geval dan kun je denken aan leeftijd (is er bv. iemand in je omgeving die op die leeftijd is overleden en die nu contact met je zoekt?), of een huisnummer van een persoon of mensen die een boodschap voor je hebben? Het kan van alles zijn. Als laatste mogelijkheid kan ik nog bedenken dat je 3 en 8 optelt. De som is dan 11. Wat doet dit getal met je? Luister goed naar je gevoel en je gedachten bij je onderzoek en vertrouw op je intuïtie. Succes met je zoektocht.

Met vriendelijke groet,
Minga

Erol, 07-03-2014 05:37 #32
Hoi, ik kom overal het nummer 55 tegen weet jij wat dat betekent? gr Reactie infoteur, 08-03-2014
Hallo Erol,

Daarover gaat het artikel. Lees het nog maar eens.

Met vriendelijke groet,
Minga

Claudia, 22-01-2014 11:35 #31
Beste mijnheer/mevrouw,

Ik heb een vraag mijn vriendin haar levensgetal is 10 maar die staat er niet bij. Hoe kan dat?

Groetjes en fijne dag nog,

Claudia Reactie infoteur, 24-01-2014
Beste Claudia,

In de numerologie wordt gewerkt met de getallen 1 t/m 9. Alle hogere getallen worden herleid tot een getal. Of in geval van Meestergetallen twee getallen: 11, 22 of 33.
De 10 van je vriendin wordt dus 1.

Met vriendelijke groet,
Minga

Hannie, 08-01-2014 14:06 #30
Twee vragen
1 ik word altijd waker op dubbele getallen. Als ik op de klok kijk zijn het meestal dubbele getallen. Vanochtend 11.11.
Wat kan hier de betekenis van zijn?
2 de klok van onze dochter die pas op haar eigen woont, stopt om 9 uur. Nieuwe batterijen er in gedaan en weer stopt hij rond de klok van 9 uur. Dit als al meer keren gebeurt. Ook klikt het in haar huis.

Yvonne, 01-01-2014 23:48 #29
Word al dagen achter elkaar wakker en dan staat de wekker op 3.33. Hoe is dit mogelijk en heeft het een betekenis? B.v.d. yvonne Reactie infoteur, 07-01-2014
Beste Yvonne,
In het artikel staan de betekenissen van elk cijfer. Hoe meer cijfers van hetzelfde getal, hoe sterker de boodschap. Als je daar niets mee kunt, kan ik je helaas ook niet verder helpen.
Het blijft een roep uit de Hogere Werelden om naar binnen te gaan en te luisteren.

Met vriendelijke groet,
Minga

Danielle, 18-12-2013 21:29 #28
Hoi,
Heb nu al 2 nachten dat ik wakker wordt om 04:29… geen idee als dat ook wat betekent.
Afwachtend op uw reactie. Reactie infoteur, 19-12-2013
Hoi Danielle,

Ook ik heb geen idee wat dat betekent. Als die cijfers jou niets zeggen, hebben ze misschien helemaal geen speciale betekenis. Twee nachten zeggen nog niet zoveel over de betekenis van getallen.

Met vriendelijke groet,
Minga

Gumay Cikmazkara, 01-12-2013 21:59 #27
Hallo lezer(s)
mijn naam is gumay cikmazkara
ik ben geboren op 20/07/1972.
ik wil weten over t gezondheid, hoe t in staat?
gr gumay Reactie infoteur, 03-12-2013
Beste Gumay,
Ik begrijp je vraag niet. Het artikel gaat over getallen en de betekenis van getallen. Ik geef geen numerologische consulten. Daarvoor moet je een numeroloog opzoeken. Althans als dit je vraag is.

Met vriendelijke groet,
Minga

Daantje, 18-11-2013 16:21 #26
Heel vaak als ik 's avonds op de klok kijken zie ik op de klok 19:11 staan. dit is mijn geboortedatum. wat betekentdit? Reactie infoteur, 20-11-2013
Besta Daantje,

Als dit je geboortedatum is, kijk je in principe naar jezelf. Wat doet het met je, als je die cijfers ziet? Wat voel je? Geef jij jezelf genoeg aandacht? Liefdevolle aandacht? Hou je van jezelf?
Sta je in verbinding met je ziel of zielenplan? Het antwoord ligt in jezelf besloten en alleen jij kan achter de betekenis komen. Je hoeft er alleen naar te luisteren. Niet met je fysieke oren maar met je hart en je buik (gevoel).

Met vriendelijke groet,
Minga

Janine, 11-11-2013 07:13 #25
Waarom staat 01.01,02.02 en 05.05 niet bij de digitale getallen? Reactie infoteur, 12-11-2013
Hallo Janine,
Helaas moet ik je het antwoord schuldig blijven. Ik heb dit artikel geschreven naar aanleiding van dit thema uit een boek van Diana Cooper. Daar waren genoemde getallen niet vermeld. Zelf had ik het me ook al afgevraagd.
Met vriendelijke groet,
Minga

Diana's, 06-11-2013 22:23 #24
Ik word al 10 maanden lang 's morgens wakker met het getal 13 min over op de klok ook als ik 's nachts op de klok kijk is het altijd 13 over, mijn klok is drie keer stil blijven staan om 13 min. over. Als ik op de rijksweg langs een reclamezuil rijd is het 13 min over of hij geeft 13 graden aan zo ook in de auto. Weet iemand hier de betekenis van? Reactie infoteur, 09-11-2013
Hallo Diana,

Wat ik over het getal 13 weet, is dat er heel veel mensen geloven dat het een ongeluksgetal is en dat er spirituele tegenhangers zijn die juist beweren dat 13 een heilig getal is. Als je googled op dit getal kom je dus beide hypotheses tegen.
Wat het getal jou persoonlijk heeft te vertellen, kun je het beste intuïtief interpreteren. Kijk wat je over de 13 kunt vinden en voel van binnen wat waar voelt voor je.
Betrek daarbij ook bepaalde gebeurtenissen in je leven de laatste 10 maanden. Misschien zijn er al dingen aan het veranderen. Succes met het ontdekken van de boodschap voor jou.

Met vriendelijke groet,
Minga

Minga (infoteur), 30-10-2013 09:41 #23
Hallo Essie,
Dank je wel voor je reactie. Fijn om te horen dat je de boodschap begrepen hebt en toe kunt passen.
Heel veel succes op je weg!

Met vriendelijke groet,
Minga

Gerdine, 29-10-2013 14:43 #22
Dag Essie en Minga,
Deze cijfercombinatie van 2 en 3 heb ik ook al een tijd, vandaar dat ik bovenstaand artikel zo interessant vind. Ik word vaak wakker op 23.23 uur en later in de nacht op allerlei combinaties van 2 en 3, bijvoorbeeld 2.03 of 2.33 of 3.32 of 3.33. Ik vermoedde wel dat het een teken was van boven, omdat ik de Engelen om advies heb gevraagd over een omslag in carrière en studie daarvoor. Nu weet ik dat ik daar gerust op kan vertrouwen! Dank je wel en greets,
Gerdine

Lilly, 09-10-2013 12:07 #21
Hallo,

Ik ben een roker en normaal gesproken verschijnt er niets in de filter van de sigaret als deze op is. Maar voor ik de sigaret kon doven zag ik ineens een duidelijk getal nr 7, ik kan de link niet precies leggen. Ter verduidelijking in het verleden al een paar keer geprobeerd, indien je de sigaret maal je leeftijd tussen je vingers draait zonder erin te knijpen verschijnt er altijd een letter. Nu in dit geval zonder enige manupilatie stond dat getal in de filter. Wat betekent dit? Slaat dit op een naam of een gebeurtenis? Of is het een voorbode voor ongeluk gezien in een spiegel per ongeluk gebroken had eerder deze week. Hopelijk kan iemand mij een beter inzicht geven. Ik ben een spiritueel persoon en heb engelen die mij omringen.

Alvast heel erg bedankt

groetjes

Lilly Reactie infoteur, 11-10-2013
Beste Lilly,
Ik heb nooit eerder van dit fenomeen gehoord, dat er letters of cijfers in een sigarettenfilter verschijnen. Heel apart dus. Als jouw 7 niet resoneert met de beschrijving uit mijn artikel, dan weet ik het eigenlijk ook niet. Zelf geloof ik niet in ongeluk bij gebroken spiegels. Jij kunt ervoor kiezen er wel in te geloven. Maar wees dan niet verbaasd als het ook uitkomt.
Alles waar wij sterk in geloven heeft grote kans op manifestatie.
Als je ook contact me je Engelen hebt, zou je hen kunnen vragen, wat de 7 voor jou te betekenen heeft.

Met vriendelijke groet,
Minga

Ilvie Vanbecelaere, 11-09-2013 21:43 #20
Hallo,

Zaterdag heb ik een danswedstrijd met het team en ons nummer is 4707. Kan je zeggen wat het nummer betekend?

Groetjes Reactie infoteur, 13-09-2013
Hallo Ilvie,
Je kunt de cijfers bij elkaar optellen en er een getal van maken. De uitkomst kun je lezen in de getallen in het artikel. Dus 4+7+7= 18 = 9. Dan kijk je bij 9 naar de betekenis.
Veel plezier en succes zaterdag.

Minga

Peggy, 21-08-2013 10:53 #19
Ik heb ruzie met een goeie vriend van mij en toen ik vanochtend wakker werd stond mijn klok op 06.06 terwijl ik nooit om die tijd wakker word… het betekend: maak gebruik van de beschikbare hulp en werk samen met anderen. heeft dat iets met die vriend te maken? Reactie infoteur, 22-08-2013
Beste Peggy,
Als die goede vriend als eerste bij je opkomt, nadat je de betekenis hebt gelezen, dan heb je grote kans, dat het inderdaad ermee te maken heeft.
Luisteren naar onze intuïtie is heel belangrijk, als we de taal van onze ziel willen begrijpen.

Met vriendelijke groet,
Minga

Linde, 12-08-2013 12:01 #18
Hallo,
Een paar nachten geleden droomde ik dat ik in een fotoboek aan het kijken was, maar alle foto's waren vervaagd. Toen ik het boek neerlegde zag ik twee digitale klokken voor me. Op de ene was het 9:17 uur en op de tweede 9:27. Daaronder hing een papier, waarop met houtskool 9:37 op was geschreven. Wat kan ik met deze getallen? Reactie infoteur, 13-08-2013
Beste Linde,
Dank voor je reactie.
Het is wel een bijzondere droom die jij gedroomd hebt. Maar ik kan er geen touw aan vast knopen. Je zou eens een droomspecialist kunnen consulteren. Of gewoon alert zijn in je dagelijkse leven om zelf de boodschap van je droom te ontdekken. Kijk maar of er veranderingen zijn rond het getal van 10 bijvoorbeeld (want er zit telkens 10 minuten verschil in jouw getallen). Dromen zijn puzzels, net als soms in het wakkere leven.
Succes ermee!
Met vriendelijke groet,
Minga

Ad, 21-07-2013 18:01 #17
Goede middag.
Al zolang ik mij herinner word ik gevolgd door cijfer combinaties die tesamen het getal 7 vormen. Voorbeeld: huisnummer 49. Delen door 7 is 7. Of de laatste twee cijfers van mijn postcode 43. Altijd komt er een 7 in terug. Ook bij mijn auto's. Het kenteken. Steeds weer een 7 erin of de combinatie ervan. Mijn huidige auto heeft dit voor het eerst niet. Deze heb ik nu drie jaar.

Sinds een jaar of 15, nu, komt ook het getal 38 bijna dagelijks aan mij voorbij. M.n. Op de klok. Het maakt niet uit hoe laat het is, maar enkele keren per dag zie ik het. Dus bijvoorbeeld 17.38 uur.

Dit laatste wijdde ik altijd aan mijn ex, maar we realiseerden ons op een gegeven moment! Nog tijdens onze relatie, dat ik dit in de relatie had ingebracht. Ik zag dit al voor onze relatie!

Kunt u mij uitleggen wat dit zoal betekent?

Dank u wel! Reactie infoteur, 25-07-2013
Beste Ad,
Dank voor je reactie. Ik ben geen getallenexpert, en ook slechts een geïnteresseerde.

Van de 7 weet ik dat het een spiritueel getal is met vele betekenissen in spirituele zin.
De 38 heeft volgens mij geen numerologische betekenis op zich. Maar is een heel persoonlijk getal dat op degene toegespitst is die dat cijfer vaak te zien krijgt. En alleen degene kan weten wat het voor hem/haar betekent.
Daarvoor zul je moeten graven in je eigen verleden; of naar een numeroloog gaan die er misschien iets meer over kan vertellen. In elk geval is het een boodschap voor je.

Succes ermee!
Met vriendelijke groet,
Minga

Dani, 13-06-2013 12:00 #16
Wij hebben getallen en nummers toch zelf bedacht en verzonnen? Waarom zou dat iets met engelen te maken hebben? Ik geloof wel in het spirituele maar dat heeft volgens mij niks met 3.33u of 5,55eu te maken. Reactie infoteur, 13-06-2013
Beste Dani,

Getallen op zich hebben inderdaad niets met Engelen te maken. Getallen zijn symbolen en deze symbolen worden door de Engelen gebruikt om met ons te communiceren. Getallen zijn maar een klein onderdeel van de hulpmiddelen die Engelen gebruiken om in contact met ons te komen of ons boodschappen te sturen.

Met vriendelijke groet,
Minga

M. Verberne, 22-05-2013 10:22 #15
Het valt mij op dat bij de digitale getallen 05.05 niet bij staat. Hoe komt dit? Heel vaak word ik wakker op die tijd, of om 05.55 uur, en ik ben heel benieuwd wat dit betekent. Bvd Reactie infoteur, 25-05-2013
Beste M. Verberne,
Dank voor je reactie.
De reden waarom Diana Cooper 01.01, 02.02 en 05.05 niet in haar boek 2012 heeft genoemd, is mij niet bekend. En ook de betekenis ervan moet ik helaas schuldig blijven.
Alle digitale cijfers zijn in ieder geval kleine universele oproepen vanuit de geestelijke wereld om 'wakker' te worden. Om via de spirituele weg meer bewustzijn te ontwikkelen.

Met vriendelijke groet,
Minga

Kim, 10-05-2013 22:41 #14
Hallo Minga,
sinds mijn 22 zie ik heel vaak dubbele getallen.
Op de klok, receptnummers, met betalen enz.
Voor mezelf voelt dit als in balans zijn, weet dan dat het goed is zeg maar. In het begin wist ik ook niet wat ik ermee moest, maar nu ben ik blij als ik ze zie want dan weet ik dat het goed is.
Nu las ik dat het iets spiritueels is. En dat als je daar nog niets mee doet, er iets mee moet gaan doen. Heb alleen geen idee hoe en wat en wat ik ermee moet doen.
Heb wel het idee dat deze getallen niets voor niets zijn. Wil er wel iets mee, maar ben ook misschien een beetje bang voor het onbekende wat er achter zit.
Kunt u mij een beetje in de richting sturen? Het is zo opvallend dat ik het idee heb dat er meer achter zit.
Alvast bedankt!

Grtjs, Kim Reactie infoteur, 13-05-2013
Hallo Kim,
Dank voor je reactie.
Getallen hebben zeer zeker een spirituele betekenis in iemands leven. Het zijn symbolen die ons oproepen om ons te verbinden met hogere kwaliteiten.
Als je veelvuldig dubbele getallen in je leven tegenkomt is dat een teken van de Engelen. Ze vragen je eigenlijk om je af te stemmen op hen, je hogere Zelf of God.
Wat je het beste kunt doen is te beginnen met het lezen van boeken over Engelen.
Een aanrader is: Engelen in mijn haar van Lorna Byrne.
Diana Cooper en Doreen Virtue hebben ook veel goede boeken geschreven over Engelen. Beiden schreven ook over getallen. Maar er zijn veel meer goede schrijvers over Engelen. In NL is Hans Stolp bekend erom. Kijk maar wat je het meest aanspreekt.
Engelenboeken zijn meestal heel inspirerend!

Met vriendelijke groet,
Minga

Chris, 31-03-2013 14:38 #13
Hoi,
Ik tel veel, dwz; als ik met iets bezig ben of als ik naar iemand aan't luisteren ben tel ik steeds, . Ik doe dit automatisch. Er komen geen beelden of bepaalde gebeurtenissen bij kijken. Ik zoek automatisch iets waar ik het getal 7 opf 8 op kan toepassen en dan tel ik tot 7 of 8 door met mijn voeten op en neer te gaan. Ook het getal 9 komt vrij veel voor in mijn leven. Zou je mij kunnen zeggen of dit iets te betekenen heeft, ik weet nl niet wat ik ervan moet denken.
Groetjes Chris Reactie infoteur, 01-04-2013
Beste Chris,
Eerlijk gezegd, weet ook ik niet wat ik hiervan moet denken. Het lijkt op dwangmatige denk-, lees telpatronen. Als je er last van hebt, zou je kunnen nagaan hoe lang je dit al hebt en wat er speelde in je leven toen je met tellen begon. Het zou met achterliggende angsten te maken kunnen hebben. Maar daar weet een psycholoog vast meer van.
Als je er geen last van hebt, dan kan het volgens mij verder geen kwaad. Mits het niet verergerd natuurlijk.
De betekenissen van de getallen 7,8 en 9 heb je in het artikel kunnen lezen.

Met vriendelijke groet,
Minga

Cindy, 17-02-2013 22:02 #12
Bij mij heeft veel te maken met steeds dezelfde naam waar ik tegenkomt. Heeft steeds dezelfde naam invloed op mijn leven? Reactie infoteur, 18-02-2013
Hallo Cindy,

Namen die steeds weer bij je opduiken hebben vast een betekenis voor jou. Maar ik ben er niet bekend mee en kan je vraag niet beantwoorden. Misschien dat een medium er meer over kan vertellen.

Met vriendelijke groet,
Minga

Shafida, 17-02-2013 10:32 #11
Beste,
Ik zie al bijna twee jaren overal dubbele cijfers. Het is begonnen met 12.12. Ik werk met cijfers en houd van cijfers, maar het is best eng geworden. Ik word 's nachts gewoon wakker en als ik op de wekker kijk dan heb je een dubbele getal. Engste was het getal 5.55. Ik vreesde er zo voor om dat te zien. Wat ik ook deed, als ik op de klok keek dan zag ik het en de dromen die ik dan kreeg. Het kwam altijd uit. Levendige beelden. Gisteravond keek ik op de wekker en ik zag 1.11, ik werd wakker om 3.33 en vanmorgen toen ik mijn gsm pakte was het 10.10. Soms keek ik niet op de klok uit angst om het te zien en dan bij boodschappen doen reken je een bedrag af met dubbele getallen. Gaat dit ooit voorbij of blijf ik dit gewoon zien? Wat houdt dit alles in. Reactie infoteur, 18-02-2013
Hallo Shafida,

Als je niet spiritueel bent, dan wordt er nu een beroep op je gedaan om het spirituele pad op te gaan. Ben je al spiritueel maar heb je nog niet zo veel met Engelen? Dan wordt er van je gevraagd Engelen in je leven toe te laten. Ze willen graag dat je weet dat ze bij je zijn om je te helpen. Uit zich zelf mogen ze niets doen. We moeten hen vragen om ons te helpen en dat doen ze dan heel graag.
Waarom ben je zo bang voor het getal 555? Dit is het getal van Aartsengel Metatron. Een prachtige en machtige Aartsengel.

Zelf zie ik voortdurend die getallen en ik word er blij van omdat ik weet dat de Engelen bij me zijn.

Echt Shafida, er is niets engs aan. Integendeel.
Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoordt.

Met vriendelijke groet,
Minga

Paul, 07-01-2013 09:59 #10
Mijn dochter is in 1988 geboren. Op 8-8-1988 kreeg ze haar eerste epileptische aanval.
Ze is de 8e gestorven om bijna 8 uur, woonde op nummer 8. Ze heeft 8888 dagen geleefd… (mijn password sinds 2 jaren)

Veel gelezen of het lemniscaat, de oneindige verbinding tussen alles, een oneindige samenwerking. Reactie infoteur, 07-01-2013
Hallo Paul,

Dank voor je reactie. Je dochter moet een bijzonder mens zijn geweest.
Ik kreeg kippenvel van je verhaal. Als je eenmaal thuis bent in synchroniteit, dan begrijp je de taal van het universum. Er is inderdaad alles oneindig verbonden met elkaar.

Met vriendelijke groet,
Minga

Essie, 03-01-2013 00:09 #9
Al weken zie ik elke avond precies 23:23 op mijn klok. Als ik al slaap word ik dan precies wakker. Wat is of kan hier de betekenis van zijn?

Groetjes essie Reactie infoteur, 03-01-2013
Beste Essie,
Ik weet niet in hoeverre je open staat voor spiritualiteit.
Maar als deze cijfers zo veelvuldig bij je verschijnen hebben ze zeker een boodschap voor je.
Bij 23.23 uur combineer ik beide getallen:

Het getal 2 wil het liefst samenwerken of alles met z'n tweeën doen. Ook zijn mensen met sterke 2 invloed vaak op zoek naar hun zielepartner.
De 3 is een zeer spiritueel getal. Denk hierbij aan de Heilige Drie-eenheid. De 3 stabiliseert: wanneer je naar de sterren reikt blijf je toch met beide benen op de grond. Je bent daardoor minder geneigd om te gaan zweven, spiritueel gezien.

En kom tot de conclusie dat die boodschap in zou kunnen houden dat je op spiritueel gebied een samenwerkingsverband dient aan te gaan. Dat kan van alles zijn: vrijwilligerswerk, vrienden, cursus, werksituatie enz.
Het kan ook te maken hebben met je zielemaatje.
Kun je dit plaatsen in je leven?

Als je meer erover wilt weten kun je ook een numeroloog raadplegen.

Met vriendelijke groet,
Minga

Jeroen Geurts, 04-12-2012 15:09 #8
Dag allemaal.
Ik heb veel de laaste tijd met het getal 11.11. Ik heb dit getal nu een stuk of 15 keer mogen zien op de klok van mijn werk, auto of toevallig hier en daar… Het maakt me onzeker nu ik weet dat het uit div verklaringen blijkt dat ik bewust moet zijn met de keuzes die ik maak. Ik heb reeds een heel bewustzijns traject ingeslagen. As iemand spontaan een reactie wilt geven is welkom. Zker iemand met gelijk dezelfde ervaringen als de getallen 11.11

Jenny, 15-11-2012 22:04 #7
Ik word nu al een aantal weken steeds tussen 03.00 en 04.00 's nachts wakker, zonder dat daar altijd een directe reden voor is. De laatste nachten is dat iedere keer om 03.20. Ik heb het gevoel dat het wel iets te zeggen heeft omdat ik toch in een bepaald proces zit, maar ik kan nergens de betekenis vinden. Kunnen jullie me helpen met de uitleg?
Alvast heel erg bedankt!

Hartelijke groet,
Jenny

Mariette, 12-09-2012 23:07 #6
Ik droomde tussen 2 dromen in die ik vergeten ben het getal 13. Heel duidelijk op een soort grote kalender die je om kan slaan, van getallen. 13 In het zwart op een witte achtergrond.
Ik kan de betekenis hier niet van vinden. In mijn dromenboek staat; dood en wedergeboorte. Betekent dit letterlijk mijn dood of juist figuurlijk of heb jij een andere en concretere uitleg.

Hartelijk dank alvast.
harte groet Mariette Reactie infoteur, 15-09-2012
Beste Mariette,
Het is jouw droom en ik zou de komende tijd opletten of je de 13 ergens tegen komt. Het kan een datum zijn, een tijdstip of een aantal van iets.
In spirituele zin en in droomboeken wordt dood en wedergeboorte meestal symbolisch gebruikt voor het einde van iets (periode b.v.) en een nieuw begin.
Voor velen is de 13 een ongeluksgetal; voor anderen juist een geluksgetal.
Ik zou zeggen, laat je verrassen met wat de 13 voor jou in petto heeft.

Hartegroet,
Minga

Minga (infoteur), 12-08-2011 00:12 #5
Hallo Roxanne,
Er is mij niets specifieks bekend over het getal 22.22; je zou het kunnen duiden als de versterkte trilling van 22. Kun je jezelf daarin herkennen? Wanneer dat niet het geval is kun je deze vraag ook direct stellen aan Diana Cooper zelf via haar website.

Roxanne Clarysse!, 10-08-2011 23:45 #4
Wat betekent het getal 22.22 op de display? dank je wel

Corry, 07-08-2011 13:59 #3
Ben blij even wat over de nummers te hebben gelezen. Ik word regelmatig wakker om 3.33 uur. Ben pas later gaan zoeken wat het betekende vind het vreemd om steeds wakker te worden om die tijd. Maar had al wel een vermoede dat het met mijn energie te maken had.

Freedom86, 05-04-2011 12:07 #2
Zeg henk, het val me wel heel erg op dat jij negatief reageert op elk artikel wat is geschreven hier onder het kopje spiritueel.

Mijn vraag is dus, waarom loop je dit allemaal af te kraken maar kijk je wel elke dag naar spirituele onderwerpen? Ik denk dat je diep van binnen wel beter weet maar je er niet aan toe wilt geven. Waarom anders trekt jou dit? Natuurlijk hoef je niet alles te geloven en moet je gewoon je gevoel volgen maar overal negatief op reageren dat hoeft ook niet.

Veel helderheid en wijsheid toegewenst!

Henk, 10-03-2011 21:43 #1
Wat een raar artikel, "In de gouden tijd van Atlantis ontving Aartsengel Metatron van de Goddelijke Bron… " Atlantis wordt ergens terloops vermeld door Plato als een fictief staatje, er is nooit een 'gouden tijd van Atlantis' geweest. Metatron komt alleen voor in de cartoon en film 'Transformers' en heeft niks met een goddelijke bron te maken. Reactie infoteur, 11-03-2011
Beste Henk,
Kennelijk verschillen onze informatiebronnen nogal. Op internet alleen al is veruit meer informatie te vinden over Atlantis en Metatron dan jij aangeeft.
Groet, Minga

Infoteur: Minga
Subrubriek: Spiritueel
Reacties: 52
Schrijf mee!