InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Alternatief > De Babyfluisteraar

De Babyfluisteraar

De 'gave' van een babyfluisteraar

Babyfluisteraars kunnen naar hun zeggen de gedachten lezen van baby's. Ze kunnen ze als het ware verstaan en met ze praten.Door middel hiervan kunnen ze eventueel vroegtijdig problemen opsporen en oplossen.

Babyfluisteraars zijn er van overtuigd dat alle baby's geboren worden met een telepatische gave en deze gebruiken tot het moment dat ze kunnen praten, dan is het immers niet meer noodzakelijk om telepatisch te communiceren, en zal deze mogelijkheid verloren gaan.

Het communiceren van babies

Baby's geven telepatisch beelden door of gevoeles, de ene keer wat duidelijker dan de andere. Deze beelden worden opgevangen en door de babyfluisteraar op een 'aartse' verbale manier vertaald naar de ouders toe.

Niet alle baby's werken even goed mee. Het komt wel eens voor dat het natuurlijk evenwicht van de baby verstoord is en hij geen enkele doorgang laat voor communicatie. Echter in de meeste gevallen is communicatie wel mogelijk. De baby wil graag dat de ouders zich gelukkig voelen en zal dus vaak meewerken. Ten slotte gaat men er vanuit dat de baby de ouders uitkiest.

Hoe communiceert een Babyfluisteraar

Er wordt tijd doorgebracht met de baby en zijn familie in zijn eigen omgeving met zijn eigen speeltjes en gewoonten. de baby communiceert op zijn eigen level en de babyfluisteraar zal zich tot dat level moeten aanpassen om de telepatische signalen van de baby te kunnen herkennen en te begrijpen. vervolgens kunnen deze doorgegeven worden naar de ouders.

Je zou denken dat een babyfluisteraar gek zou worden als hij bijvoorbeeld een creche in zou lopen met allemaal telepatisch communiseerde kinderen. Echter is het vaak zo dat de babyfluisteraar zich hiervoor kan afsluiten.

Derek Ogilvie: Babyfluisteraar

Derek Ogilvie is een bekende babyfluisteraar. Hij is voornamelijk bekend van de televisiereeks: 'Baby's wil is wet' en 'de babyfluisteraar'. Hij heeft zelf een emotionele avontuurlijke geschiedenis achter de rug. Zijn vader was werkzaam als een verwarmingsreperateur, zijn moeder was werkte in de keuken van de school en hij is geboren in Paisley.Hij had zijn eerste speciale ervaring op zijn 9e levensjaar toen een buur, die al overleden was, hem kwam opzoeken. Als kind ontving hij wel vaker berichten, in de vorm van beelden of gevoelens, maar sprak daar nooit met iemand over. Op een gegeven moment heeft hij er dan ook voor gekozen om het spirituele te vergeten en zich bezig te houden met andere dingen.
Hij studeerde voor engineer op de universiteit, begon een eigen bedrijfje maar ging failliet. Op dit moment realiseerde hij zich weer dat hij dingen kon zien en horen.

Zijn interesse in het spirituele werd weer gewekt toen zijn overleden grootouders contact met hem zochten. Dit zette hem er toe aan om te gaan werken als medium. Zo kwam hij bij de televisie terecht en werden er enkele programma's met hem gemaakt.

Er wordt soms getwijfeld aan de 'echtheid' van de babyfluisteraar. Er is kort geleden een test uitgevoerd met Derek Ogilvie door Randi. Het resultaat daarvan kunt u hier nalezen: Derek Ogilvie ontmaskerd door Randi

Er wordt vaak beweerd dat een medium niet goed onder druk kan functioneren of dat ze juist met hun 'gave' niet de publiciteit in moeten treden. Wellicht dat dit van invloed is op de uitvoering van het beroep als medium.

JIJ en IK

© 2008 - 2019 Monalisa, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden. Deze informatie is van informatieve aard en geen vervanging voor professioneel medisch advies. Raadpleeg bij medische problemen en/of vragen altijd een arts.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "De Babyfluisteraar"

Infoteur: Monalisa
Gepubliceerd: 03-07-2008
Subrubriek: Alternatief
Medische informatie…
Schrijf mee!