InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > De Stier van april 2017 tot april 2018

De Stier van april 2017 tot april 2018

De Stier van april 2017 tot april 2018 Dit jaar overzicht speciaal voor alle Stieren loopt van april 2017 tot april 2018 en is uitsluitend gebaseerd op de stand van de Zon. Wat alle andere planeten in de horoscoop betreft, daar kan alleen een persoonlijke geboortehoroscoop inzicht in geven. Genieten is het sleutelwoord voor de Stiermens, menig Stier is een echte Bourgondiër en houdt van het goede der aarde zoals lekker eten, drinken, koken en wat luxe op zijn tijd. De Stier is een vruchtbaar en vrouwelijk teken dat ons leert te genieten van het leven, de natuur, de rust en de vrede en alles wat Moeder aarde ons kan schenken. Stier is ook het teken van bezit, arbeid moet leiden tot bezit of het vergroten ervan. Van onrust, veranderingen en het verdwijnen van zekerheden raakt de Stiermens van slag, wij zijn niet dol op veranderingen. De Stier is principieel en conservatief, zij beschikt over een enorm incasseringsvermogen en is zeer vredelievend van aard, het duurt dan ook lang, heel lang voordat een Stier kwaad wordt maar dan is er meestal ook geen houden meer aan. Het lichaamsdeel dat bij de Stier hoort is de nek, keel, schildklier en de zintuigen. Het Homeopathisch middel dat bij de Stier hoort is Natrium Sulfuricum voor de melancholieke mens die geen stootje meer kan velen en die geen mens meer wil zien. Al het vocht en gevoel blijft vastzitten en men heeft chronische behoefte aan rust, veiligheid en stabiliteit. Hier helpt Natrium Sulfuricum om het vastgehouden vocht af te voeren en om de vastgelopen melancholicus weer wat levenslust en realiteit te brengen.

Dan de planeten die komend jaar invloed uitoefenen op de Stieren.

Pluto

Alle Stieren die jarig zijn tussen 7 en 12 mei krijgen een mooi aspect van Pluto naar hun Zon dat betekent dat jullie kansen krijgen om vooruit te komen dit jaar. Pluto geeft jullie kracht om de dingen voor elkaar te krijgen.

Neptunus

Alle Stieren die jarig zijn tussen 1 en 7 mei hebben dankzij Neptunus meer oog en meer begrip voor de medemens. Jullie zijn nu instaat om je in te leven in de ander vooral als het gaat om mensen die nu hulp nodig hebben.

Saturnus

Saturnus loopt al meer dan 2 jaar in de Boogschutter en maakt sindsdien een heel lastig aspect naar de stieren, dit jaar vooral naar degene die jarig zijn na 10 mei. Op 20 december 2017 gaat Saturnus de Boogschutter verlaten en komt dan in het teken van de Steenbok. Fijn voor de Stieren want vanaf dan maakt Saturnus juist een heel mooi aspect naar het Stier teken. Vooral de Stieren die jarig zijn in april kunnen daar vanaf december profijt van krijgen. Eindelijk weer meer energie en langzaam aan komt er ook weer erkenning (van de mensen om je heen) voor wat je doet.

Jupiter

Belemmerd nog tot begin oktober de Stieren, de energie is nog niet goed in balans, conflicten kunnen nog spelen en je weet nog niet goed welke kant je op moet. Vanaf de 2e week in oktober 2017 word dat anders want dan gaat Jupiter in het teken van de Schorpioen lopen en daarmee komt ook de kans op groei weer voorzichtig op gang. Samen met Saturnus merk je dus zeker vanaf half december dat het leven weer de goede kant op gaat.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Panimo, Pixabay
  • E.Jonker
  • Desterrenlijn.com

Reageer op het artikel "De Stier van april 2017 tot april 2018"

Infoteur: Elisabeth2
Laatste update: 17-05-2017
Subrubriek: Astrologie
Schrijf mee!