De Stier van april 2019 tot april 2020

De Stier van april 2019 tot april 2020 Dit jaaroverzicht speciaal voor alle Stieren loopt van april 2019 tot april 2020 en is uitsluitend gebaseerd op de stand van de Zon. Wat alle andere planeten in de horoscoop betreft, daar kan alleen een persoonlijke geboortehoroscoop inzicht in geven. Genieten is het sleutelwoord voor de Stiermens, menig Stier is een echte Bourgondiër en houdt van het goede der aarde zoals lekker eten, drinken, koken en wat luxe op zijn tijd. De Stier is een vruchtbaar en vrouwelijk teken dat ons leert te genieten van het leven, de natuur, de rust en de vrede en alles wat Moeder aarde ons kan schenken. Stier is ook het teken van bezit, arbeid moet leiden tot bezit of het vergroten ervan. Van onrust, veranderingen en het verdwijnen van zekerheden raakt de Stiermens van slag, wij zijn niet dol op veranderingen. De Stier is principieel en conservatief, zij beschikt over een enorm incasseringsvermogen en is zeer vredelievend van aard, het duurt dan ook lang, heel lang voordat een Stier kwaad wordt maar dan is er meestal ook geen houden meer aan. Het lichaamsdeel dat bij de Stier hoort is de nek, keel, schildklier en de zintuigen. Het Homeopathisch middel dat bij de Stier hoort is Natrium Sulfuricum voor de melancholieke mens die geen stootje meer kan velen en die geen mens meer wil zien. Al het vocht en gevoel blijft vastzitten en men heeft chronische behoefte aan rust, veiligheid en stabiliteit. Hier helpt Natrium Sulfuricum om het vastgehouden vocht af te voeren en om de vastgelopen melancholicus weer wat levenslust en realiteit te brengen.

Dan de planeten die komend jaar invloed uitoefenen op de Stieren.

Pluto

Alle Stieren die jarig zijn tussen 10 en 17 mei krijgen een mooi aspect van Pluto naar hun Zon dat betekent dat jullie kansen krijgen om vooruit te komen dit jaar. Pluto geeft jullie kracht om de dingen voor elkaar te krijgen. Pluto belooft vooruitgang maar het hoeft niet altijd gemakkelijk te gaan onder de invloed van deze planeet.

Neptunus

Alle Stieren die jarig zijn tussen 6 en 11 mei hebben dankzij Neptunus meer oog en meer begrip voor de medemens. Jullie zijn nu instaat om je in te leven in de ander vooral als het gaat om mensen die nu hulp nodig hebben. Verder stimuleert Neptunus de verbeelding en dat kan jullie flink wat creatieve inspiratie opleveren.

Uranus

Uranus loopt sinds maart 2019 in het teken van de Stier. Alle Stieren die jarig zijn tussen 20 en 28 april hebben dus Uranus bovenop hun zon dit jaar. Dat geeft menig Stier de impuls tot verandering. Uranus brengt vernieuwing, hervorming, onrust, hang naar (meer) vrijheid en niet te vergeten innerlijke onrust. Je ritme is van slag. Aan alle Stieren zou ik willen zeggen probeer je voor te bereiden op veranderingen, er zijn vast dingen in jouw leven die (al lang) aan verandering toe zijn. Je krijgt de komende jaren de kans om patronen te doorbreken. Uranus loopt 7 jaar lang door het teken van de Stier, alle Stieren krijgen dus de kans om te transformeren, om te groeien om vooruit te komen. En dat is niet is waar de gemiddelde Stiermens op zit te wachten. Het brengt vaak te veel onrust. Uranus is weinig zachtzinnig hij eist dat je opstaat nu! En aan de slag gaat. Doorbreek de patronen die je belemmeren in jouw groei, gooi het roer (voorzichtig) om. Je zult zien er gaat een wereld voor je open. Doe het in je eigen tempo, maar doe het wel.
Het duurt minstens 83 jaar voordat Uranus je weer deze kans geeft, daar kunnen we ook als Stier niet op gaan zitten wachten.

Saturnus

Saturnus helpt alle Stieren die na 4 mei jarig zijn mee om vorm te geven aan je plannen of dat wat je gaat ondernemen dit jaar. Eindelijk weer meer energie en langzaam aan komt er ook weer erkenning (van de mensen om je heen) voor wat je doet. Saturnus kan jullie dit jaar helpen om je eigen grenzen duidelijker te maken, zowel voor jezelf als voor de mensen om je heen.

Jupiter

Jupiter werkt tot begin december 2019 nog steeds een beetje tegen wat energie en optimisme aangaat bij de Stier. Daarna gaat ook deze planeet de Stieren steunen in hun groeiproces.
Gerelateerde artikelen

Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Panimo, Pixabay
  • E.Jonker
  • Desterrenlijn.com

Reageer op het artikel "De Stier van april 2019 tot april 2020"

Infoteur: Elisabeth2
Laatste update: 29-05-2019
Subrubriek: Astrologie
Schrijf mee!