InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > De Vissen van februari 2019 tot februari 2020

De Vissen van februari 2019 tot februari 2020

Dit jaaroverzicht speciaal voor alle Vissen loopt van februari 2019 tot februari 2020 en is uitsluitend gebaseerd op de stand van de Zon. Wat alle andere planeten in de horoscoop betreft, daar kan alleen een persoonlijke geboortehoroscoop inzicht in geven. De Vissenmens is sensitief, beïnvloedbaar en idealistisch, zij zijn onbaatzuchtig en neigen er naar om zichzelf op te offeren. De Vissenmens heeft geen duidelijk afgebakende identiteit en men is eigenlijk zijn hele leven op zoek naar zichzelf, naar zijn ego. Het inlevingsvermogen van de Vissen is groot en het is voor deze tekens heel moeilijk om nee te zeggen dit is ook de reden waarom zij zoveel 'vrienden' hebben. De Vissenmens leert ons de betrekkelijkheid van het leven in te zien, het leert ons dat tijd fictief is, dat geld fictief is en dat al het maatschappelijk streven uiteindelijk bij ons levenseinde niets meer waard is. Dit teken leert ons met regelmaat afstand te nemen van onze betrokkenheid, geniet van de natuur, een zonsondergang, je hebt je best gedaan en er van gemaakt wat mogelijk was vandaag. Openstaan voor de kansen die op je pad komen, meebewegen met de stroom, opgaan in het grote geheel dat is allemaal Vissenenergie. Vissen weten, Vissen voelen, Vissen overzien, zij zijn het laatste teken van de dierenriem en zij vloeien mee met de behoeften die leven in de maatschappij, ze zijn zachtmoedig, vredig en vriendelijk naar iedereen maar zij raken van slag van al het moeten in deze maatschappij.

De voeten zijn het lichaamsdeel dat bij dit teken hoort en het homeopathische middel dat bij het Vissen teken hoort is Ferrum Phosphoricum. Voor iedereen die oververmoeid is, ziek wordt en last van bloedarmoede heeft, als de vechtlust afneemt omdat je het gevoel hebt dat je voor een verkeerd doel vecht. Ferrum phosphoricum herstelt de kracht en brengt je terug bij je eigen energie en je verbondenheid met het grote geheel.

De Vissen van februari 2019 tot februari 2020

Een overzicht van de planeten die dit jaar invloed uitoefenen op de Vissen.
Dit is geen compleet jaaroverzicht, daarvoor heb je van iedere Vis de persoonlijke geboortehoroscoop nodig. Dit overzicht betreft alleen de plaatsing van de Zon. Alle andere planeten, huizen en ascendant die nodig zijn voor een compleet en persoonlijk jaaroverzicht, daar kan alleen iets over gezegd worden wanneer de geboortegegevens bekend zijn.

Pluto

Alle Vissen die jarig zijn tussen 11 en 17 maart krijgen op een subtiele manier kracht van de planeet Pluto. Deze helpt bij het maken van veranderingen in jullie leven. Ook als het gaat om creatieve vernieuwingen, jullie kunnen met Pluto meer inzicht krijgen welke kant je nu eigenlijk op moet.

Neptunus

Alle Vissen die jarig zijn tussen 6 en 11 maart krijgen dit jaar de planeet Neptunus bovenop hun Zon. Positief gezien kan dat jullie gevoeliger en mee levender maken. Je kunt dit jaar ook meer bezig zijn met de zin van het leven. Een meer negatieve uitwerking is dat veel mensen zich vaker moe voelen met deze Neptunus op hun Zon.
Sommige voelen zich wat nutteloos en teleurgesteld en je kunt buitengewoon gevoelig zijn voor alcohol, drugs, medicijnen en virussen in deze periode. Idealisme kan ook vol op aanwezig zijn evenals de neiging om te vluchten uit de realiteit. Als het even kan stort je dan in de creativiteit of trek je terug in de natuur en wandel wat vaker langs het water. In afzondering kun je nu de meest mooie invallen krijgen.

Uranus

Alle Vissen die jarig zijn in februari krijgen een subtiel aspect van deze Uranus naar hun Zon. Een frisse wind zorgt er voor dat je niet langer op de oude voet doorgaat. Uranus laat jullie zien dat je veel minder gebonden hoeft te zijn dan je tot nu toe dacht.

Saturnus

Sinds 20 december 2017 loopt Saturnus in zijn eigen teken de Steenbok en het komende jaar krijgen vooral de Vissen die jarig zijn tussen 5 en 19 maart de kracht van deze Saturnus weer mee. Dit geeft jullie kansen om iets te bereiken of eindelijk erkenning te krijgen. Kleine waarschuwing het blijft Saturnus dus je krijgt het niet cadeau, je moet er altijd hard voor werken als het om Saturnus gaat.

Jupiter

Jupiter de planeet van de groei en vooruitgang loopt tot begin december 2019 in het teken van de Boogschutter. Zelfdiscipline en zelfbeheersing wordt daardoor wat op de proef gesteld. Goed voor het zelfvertrouwen, mits je niet overdrijft.
Vanaf december loopt Jupiter dan in het teken van de Steenbok en dan lijkt alles wel te lukken. Profiteer daarvan Vissen.

Dit is een kleine kijk op het jaar voor de Vissen tot aan maart 2020.
Gerelateerde artikelen
Horoscoop: Planeet NeptunusHoroscoop: Planeet NeptunusSterrenbeeld is een bekend begrip. Planeten, hun betekenis en invloed in de horoscoop zijn minder bekend. Zon, Maan, Mer…
Horoscoop: planeet ZonHoroscoop: planeet ZonSterrenbeeld is een bekend begrip. Planeten, hun betekenis en invloed in de horoscoop zijn minder bekend. Zon, Maan, Mer…
Horoscoop: planeet MercuriusHoroscoop: planeet MercuriusSterrenbeeld is een bekend begrip. Planeten, hun betekenis en invloed in de horoscoop zijn minder bekend. Zon, Maan, Mer…
Horoscoop: Planeet JupiterHoroscoop: Planeet JupiterSterrenbeeld is een bekend begrip. Planeten, hun betekenis en invloed in de horoscoop zijn minder bekend. Zon, Maan, Mer…
Horoscoop: Planeet PlutoHoroscoop: Planeet PlutoSterrenbeeld is een bekend begrip. Planeten, hun betekenis en invloed in de horoscoop zijn minder bekend. Zon, Maan, Mer…
Bronnen en referenties
  • Mijn eigen bron. De sterrenlijn.com

Reageer op het artikel "De Vissen van februari 2019 tot februari 2020"

Reacties

Anoniem, 09-12-2011 22:37 #4
Het is confronterend en emotioneel om deze analyse van het afgelopen jaar te lezen. Het is duidelijk hoeveel invloed deze planneten hebben, en wat het voor invloed op mij heeft gehad. Hopelijk word 2012 een minder emotioneel/ingewikkeld jaar, en zullen wij vissen een positief en liefdevol pad vinden.

Norine, 27-08-2011 20:39 #3
Wat prachtig om dit te lezen! Momenteel bevindt ik me ook in een benarde situatie waarby ik alleen maar tegenslagen krygt. Ben geboren op 22 februari en hoop dat t de komende tyden toch wat beter zal gaan? Ik wil we'll in t spreekwoord geloven:na regen komt zonneschyn…

Glimmycity, 04-08-2010 11:14 #2
Wat bijzonder om te lezen dat Jupiter eens in de 12 jaar meeloopt in de baan van Vissen. Mijn leven staat sinds oktober volledig op zijn kop, innerlijke groei, bevrijding en lichamelijke kracht zijn daarbij de kernwoorden. Grappig dat ik zo'n tien jaar geleden me in een vergelijkbare iuatie bevond, na een 'aanloop' van zo'n twee jaar, bij elkaar dus 12 jaar! ben benieuwd wat er in 2022 staat te gebeuren!

Magdalena Schulz, 02-12-2009 19:23 #1
Hallo mevr of mijn. die de horoscoop geschreven heeft voor de vissen voor 2009… Ik hou er niet van om vooruit een jaarhoroscoop te lezen, om te voorkomen, dat je naar zoiets zou gaan leven… Ik heb net dus met terugwerkende kracht zal ik maar zeggen het jaar 2009 gelezen en zie dat deze wel op mijn lijf lijkt te zijn geschreven… Ik zou bijna zeggen: jammer dat diegene gelijk heeft want inderdaad: mijn leven dit jaar wordt voor 100% gekenmerkt met dat wat hierboven geschreven staat… Hoop dat de voorspelling, dat het de komende maanden iets zal verbeteren voor mensen die in de periode van 18 mrt geboren zijn(zoals ik)inderdaad goed is… ik ben echt totaal uit mijn evenwicht en vraag mijzelf af, waarom ik daar niet overheen kan komen! Ik hoop dat mijn leven echt weer eens wat positiever gaat dan het laatste jaar… Vreselijk.ben nog nooit zo lamlendig geweest als dit jaar… vr gr., Magdalena

Infoteur: Elisabeth2
Laatste update: 15-03-2019
Subrubriek: Astrologie
Reacties: 4
Schrijf mee!