InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Leuke beautyproducten van H&M

Leuke beautyproducten van H&M

Iedereen kent H&M wel. De grote winkelketen waar je voor weinig geld de nieuwste mode kunt shoppen. Naast kleding vind je er de laatste tijd ook steeds meer andere dingen, zoals beauty producten. Oogschaduws, bodylotions, make-up kwasten, nagellak en tal van andere dingen. H&M is een erg leuke winkel en het assortiment breidt zich steeds meer uit. Naast kleding vind je er ook accessoires en de beautyproducten zijn in opmars. In de grote steden zijn zelfs speciale winkels van H&M voor alleen beauty of lingerie. In deze winkels is het assortiment compleet. In de gecombineerde winkels kan het wel zo zijn dat ze bepaalde producten niet verkopen. In de online shop kun je verschillende beauty producten vinden in de categorie dames en dan bij cosmetica.

Welke producten zijn aanraders

Nagellak

Nagellak verkopen ze bij de H&M in allerlei kleuren en texturen. Regelmatig komen er nieuwe kleuren en soms kun je ook erg leuke setjes kopen. Dan koop je een doosje met bijvoorbeeld vijf kleuren nagellak erin. Je kunt ook losse nagellak kopen en ze verkopen ook leuke topcoats. De meeste kleuren brengen goed aan en dekken al na twee laagjes.

Bodysplash

Bodysplash is heerlijk voor de zomer. Bodysplash is lekker verfrissend. Het is eigenlijk een heel licht parfum, wat je kunt gebruiken om je even op te frissen. H&M verkoopt grote en kleine formaten en de kleine zijn vooral erg geschikt om mee te nemen in je handtas.

Gekleurde mascara

De seizoen is gekleurde mascara helemaal hot en H&M heeft twee prachtige kleuren te koop. Mintgroen en lila (paars). Combineer dit met een mooie dunne eyeliner en je hebt een prachtige zomerse look. De mascara's kosten slechts 2,95 per
stuk.

Oogschaduwpalettes

De kwaliteit van de oogschaduwpalettes van H&M verschilt nogal. Het ene palet geeft meer pigment (kleur) af dan de andere. Sommige oogschaduws zijn erg brokkelig en sommige niet. Maar voor het geld hoef je ze niet te laten liggen. Naast oogschaduwpalettes verkoopt H&M ook leuke setjes om smokey eyes mee te maken. Deze setjes zijn te koop in verschillende kleuren.

Bodyscrub, bodylotion, bodybutter

Ook deze producten zijn lekker betaalbaar en verkrijgbaar in verschillende geuren. Ook erg leuk om cadeau te doen aan iemand.

Make-up kwasten

De meeste make-up kwasten van H&M zijn goed betaalbaar en ze zijn nog goed ook. H&M verkoopt onder andere kwasten met aan beide zijden een kwast. Dan heb je eigenlijk twee kasten in een.

Nail art

Nail art wordt de laatste tijd steeds populairder en ook H&M doet daar aan mee. Je kan bij H&M leuke nailart kits kopen met steentjes en speciale lijm. Maar H&M verkoopt ook stripers om een mooie nail art mee te tekenen.

Eigenlijk zijn alle producten erg mooi en fijn. Als je iets leuks ziet moet je het ook zeker kopen, want vaak is het heel snel uitverkocht en het wordt ook niet altijd aangevuld. De kwaliteit van de meeste producten is goed te noemen en de prijs kwaliteit verhouding is zeker heel goed.

Kortingscodes gebruiken

Als je bij H&M winkelt dan kun je het beste shoppen via de online shop. Als je bij deze shop afrekent, kun je maximaal twee kortingscodes invoeren. Vaak kan je codes invoeren voor gratis verzenden, 5,- korting, 10% korting of zelfs 25% korting. Het kortingsbedrag kan op deze manier al snel oplopen en op deze manier ben je veel voordeliger uit als dat je je spulletjes in de winkel koopt. De levertijd van H&M verschilt nog al, dus daar moet je wel rekening mee houden. En als je je spullen hebt ontvangen en je bent niet tevreden dan kun je het altijd nog terugbrengen in een van de winkels of terugsturen, dit kost overigens niets.
Gerelateerde artikelen
Kortingscodes: bespaar geld op je aankopenKortingscodes: bespaar geld op je aankopenWil je grote korting krijgen op je aankopen bij Primark, H&M, Zara of andere modeketens? Heel eenvoudig kan je online ko…
H&M kortingscodesH&M kortingscodesH&M biedt regelmatig kortingscodes aan waarmee je korting krijgt op je aankopen in de winkel of in de webwinkel. Korting…
Make-up kwasten schoonmakenMake-up kwasten schoonmakenAls je vaak make-up draagt, is het belangrijk om de kwasten die je gebruikt regelmatig schoon te maken. Veel mensen denk…
Nike online store: voordelige Nike kleding en sneakersHet sportmerk Nike is één van de bekendste merken ter wereld. Nike verkoopt middels een eigen webshop haar producten onl…
Make-up kwastenAls je make-up mooi aan wilt brengen, is het handig om de juiste materialen in huis te hebben om dit tot een succes te m…

Reageer op het artikel "Leuke beautyproducten van H&M"

Infoteur: Linda1986
Gepubliceerd: 09-07-2013
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!