InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Tips & trucs om mooi te zijn

Tips & trucs om mooi te zijn

Er mooi uitzien kost aandacht, tijd en geld. Maar soms is dat niet beschikbaar of wil je met geknoei geen genoegen nemen. Neem nou de zo geliefde French Manicure, echt een secuur werkje. Er is nu een hulpmiddel Beli-Luu om dit vlekkeloos voor elkaar te krijgen. Afhangende oogleden en geen geld of zin om naar de plastisch chirurg te gaan? Dan zijn er de Wonderstripes, die in no time voor een veel jongere look zorgen. Gebruik een serum en een shaper voor vollere wenkbrauwen. Een revolutionair mascaraborsteltje voor vollere en langere wimpers. Wie mooi wil zijn, moet vooral slimmer worden!

Hulpje bij de French Manicure

Een French Manicure aanbrengen bij jezelf is een tijdrovend werkje en vergt wel wat geduld, wil het er netjes uitzien. Er is echter nu een klein hulpje, groot in het gebruik. Meer dan een plastic basisframe met schuifsysteem en een stukje latex is het niet, maar je moet maar op het idee komen. Dat deden de Duitse July & Marge. Door de schuif hoger of lager te zetten kun je zelf de lengte van de French Manicure bepalen. Plaats je vinger in de opening tussen de schuif met latex en het basisframe, lak de nagel en trek de schuif in één keer naar boven; en zo ga je nagel voor nagel te werk. Je kunt het apparaatje, indien nodig, schoonmaken met een gewone nagellak remover. Gemakkelijk en tijdbesparend! Het handigheidje kost € 23,95. Voor meer informatie zie www.johnbeerens.com.

Het verschil tussen een ooglid met een een ooglid zonder WonderstripesHet verschil tussen een ooglid met een een ooglid zonder Wonderstripes

Trek je oogleden op met Wonderstripes

In slechts enkele seconden je oogleden liften? Dat kan met de ooglid liftende schoonheidstape Wonderstripes, een idee overgewaaid uit Japan en anno 2015 te koop in Europa en dus ook in Nederland. Voor meer informatie zie www.douglas.nl of www.wonderstripes.nl. Zo werkt het: eerst moet je je oogleden reinigen met de Wonderstripes Tonic, welke o.a. komkommerextract en D/Panthenol bevat. De oogleden zijn nu klaar voor het aanbrengen van de stripes; je brengt ze aan in de hoogste ooglid vouw. De Wonderstripes zijn er in small, medium en large en het is even uitzoeken welke maat het beste bij je past. Daarom kun je het beste met een starterspakket beginnen of nog beter met een combinatiepakket. In dat laatste pakket (€ 45) zit dan meteen ook de Wonderstripes Tonic. Heb je eenmaal je maat gevonden, dan kost een pakket stripes € 19, goed voor zo´n 60 behandelingen. Niet duur, als je bedenkt wat voor een prijskaartje er aan plastische chirurgie hangt!

Revitalash Hi-Def Tinted Brow GelRevitalash Hi-Def Tinted Brow Gel

Vollere en beter gemodelleerde wenkbrauwen

Van nature krijg je een bepaalde vorm wenkbrauwen mee. Met epileren kun je heel wat corrigeren. Toch zijn wenkbrauwen niet altijd op alle plaatsen even vol of even licht of donker. Soms gaat er bij het epileren iets mis, dat je net een haartje teveel uittrekt. De haartjes kunnen ook weerbarstig een andere kant op willen. Met het wenkbrauwserum RevitaBrow (€ 79,95), op basis van plantaardige extracten, breng je nieuw leven in je wenkbrauwen en voorkom je dat de haartjes droog en broos worden. Met de Revitalash Hi-Def Tinted Brow Gel (€ 35), breng je je wenkbrauwen in de juiste vorm en maak je ze voller door de kleur. Met het droge borsteltje aan de ene kant breng je ze eerst in model, alvorens ze met het borsteltje in de gel te fixeren. Voor verkoopinformatie zie www.revitalash.nl.

Mascara met een heel ander borsteltje

De Skinny Brush Mascara van Eyeko London heeft een totaal andere borsteltje dan andere mascara's. De haartjes van het slanke borsteltje zijn kort en staan wijder uit elkaar, zodat ze zelfs de kortste oogwimperhaartjes meepakken. Het resultaat is dat de wimpers verbazingwekkend langer en voller worden. De mascara bevat tevens verzorgende pro-vitamine B, is waterproof en is - altijd goed om te weten - vrij van parabenen .Bovendien zit de prijswinnende Skinny Brush Mascara in een tube, zodat de inhoud optimaal benut kan worden. Voor meer informatie zie www.eyeko.com; distributie in Nederland via Beauty Musthaves.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • Persberichten MOOI PR 12 maart 2015
  • Persbericht MaisonPR 12 maart 2015
  • Persbericht FS Agency 12 maart 2013

Reageer op het artikel "Tips & trucs om mooi te zijn"

Infoteur: Plato
Gepubliceerd: 18-03-2015
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!