InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Beauty-gifts voor Moederdag 2015

Beauty-gifts voor Moederdag 2015

Beauty-gifts voor Moederdag 2015 Zondag 10 mei is het Moederdag 2015. Natuurlijk doet een bos rozen als Moederdag geschenk het altijd goed. Maar de extracten en kleuren van deze bloem der bloemen zijn ook terug te vinden in parfums, cosmetica en make-up. De nieuwe verzorgingslijn van L'Occitane Pivoine Sublime bevat pioenroosextract. Everlasting Rose is de naam van de voorjaar/zomer 2015 make-up lijn van Sans Soucis. Pioenbloemblaadjes in het hart van Versace Eros Pour Femme. Ook volop rozen in diverse badproducten van LUSH.

Rozenblaadjes in parfums

Pioenbloemblaadjes in het hart van Versace Eros Pour Femme
Eros Pour Femme van Versace is een nieuw damesparfum, waarin aantrekkingskracht, verlangen en passie een rol spelen. Dat kan ook niet anders bij een parfum dat de naam van de god van de liefde draagt. Dan moeten er ook wel rozenblaadjes in zitten. En dat is ook zo, alhoewel de pioenbloemblaadjes slechts een fluwelen touch toevoegen aan het bloemenakkoord van citroen en jasmijn. In de basis houtsoorten, sandelhout en musk. Behoort tot de olfactorische familie: bloemig, houtachtig, musk. Eau de Parfum vanaf 62,50 (30ml). Versace Eros Pour Femme is vanaf half maart verkrijgbaar bij de luxe parfumerie.

De roos in de opening van Repetto Eau Florale

In Repetto Eau Florale verzorgt de roos voornamelijk de opening van het parfum; verder in de top grapefruit in combinatie met pruimenbloesem. De roos ontwikkelt zich verder in het hart, als zij in aanraking komt met een boeket viooltjes; in de basis cederhout en patchouli. Repetto Eau Florale is vanaf april 2015 exclusief verkrijgbaar bij ICI Paris XL. Prijzen vanaf 31,50, 30 ml.

Rose bubble barRose bubble bar

Rozen kleuren het badwater roze

De Rose Bombshell bath bomb, nieuw in het assortiment van LUSH, kleurt het badwater mooi roze dankzij rozenblaadjes. Bevat verder rozenhout, neroli en Turkse rozenolie; 5,25 per stuk. De Rose bubble bar ziet er prachtig uit en is een echte huidverwenner dankzij Turkse roos absolue en cacaoboter; 4,75 per stuk. Maar er is nog meer keus. Wil je het met bloemen zeggen , maar niet met rozen dan voldoet de Love You Mum zeep met mimosa, jasmijn en zwarte bessen, de Mother Superior bubble bar met kersenbloesem, de Ultraviolet Bubble bar met viooltjes, ylang ylang en jasmijn. De producten zijn vanaf april 2015 verkrijgbaar bij de LUSH winkels.

Rose NudeRose Nude

Lippen zo zacht als rozenblaadjes

De Tinted Lip Balm van L'Occitane is een lipbalsem verrijkt met pioenroosextract. De balm geeft de lippen een subtiele kleur door de natuurlijke kleur te accentueren; beschermt en hydrateert. De Tinted Lip Balm is er in 4 tinten: Transparent, Rose Nude, Rose Plum en Rose Amber. Verkrijgbaar vanaf april 2015, prijs 15. Wanneer je de huls opent zie je een pioenrode lipstick, maar die ontpopt zich op je lippen tot een discrete, roze tint. De Tinted Lip Balm maakt onderdeel uit van de nieuwe verzorgingslijn van L'Occitane Pivoine Sublime. Het doel van deze verzorgingsproducten is de huid te perfectioneren voor het echte 'nude-effect', ook zonder make-up. De lijn bevat o.a. een Perfecting Serum, Perfecting Cream en een CC Cream Light en Medium. De verzorgingslijn Pivoine Sublime is het vervolg op het in 2012 gelanceerde parfum en badlijn Pivoine Flora.

Glitter RoseGlitter Rose

Everlasting Rose

In de wereld van de romantiek speelt die prachtige bloem, de roos, een prominente rol. En dat zal wel altijd zo blijven. Everlasting dus.Ook de cosmeticawereld laat zich graag inspireren door deze delicate bloem. Sans Soucis brengt voorjaar/zomer 2015 een limited edition make-up: Everlasting Rose. Licht roze rozen duiden op jeugdigheid en schoonheid en roze rozen op levensvreugde en geluk. In de collectie o.m. twee mooie lipsticks in de tinten Light Pink Rose en Dark Pink Rose ( 15,75), een lipliner in de kleur Dark Rose ( 9,95) en twee kleuren nagellak Glitter Rose en Metallic Rose ( 5,75).
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Repetto Eau Florale
  • Persbericht MOOI PR 25 maart 2015
  • Persbericht LUSH 2 april 2015
  • Persbericht ELHA Cosmetics 4 maart 2015
  • Persbericht ELHA Cosmetics 19 maart 2015

Reageer op het artikel "Beauty-gifts voor Moederdag 2015"

Infoteur: Plato
Laatste update: 07-04-2015
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!