InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Bodyproducten voor een mooiere en stevigere huid

Bodyproducten voor een mooiere en stevigere huid

Bodyproducten voor een mooiere en stevigere huid Als plotseling het mooie weer zich aandient, komen de bikini's te voorschijn en wordt er door de eigenaressen daarvan eens kritisch in de spiegel gekeken. Je wilt een mooie, egale teint en een stevigere huid. Hier en daar wil je misschien ook een centimetertje afvallen. En wat te doen met die lelijke striae of cellulite? Ook voorjaar 2015 worden er weer tal van producten gelanceerd die je snel op weg helpen naar een bikiniproof lichaam.

Firming Body Therapy van Alpha-H

Een gewone bodylotion verzorgt en hydrateert de huid. Met de Firming Body Therapy van Alpha-H heb je een bodylotion die bovendien een krachtige anti-aging, exfoliërende, verstevigende en anti-cellulite werking heeft door toevoeging van een aantal werkzame ingrediënten:
  • Glycolzuur werkt exfoliërend, verbetert de hydratatie, zorgt dat striae vervagen en geeft de aanmaak van collageenproductie een boost.
  • Cafeïne verbetert de hydratatie in snel tempo. Doordat de doorbloeding flink wordt gestimuleerd, worden afvalstoffen sneller afgevoerd. Zo worden cellulite en vetophopingen effectief aangepakt.
  • Beta-glucan ondersteunt herstel van de elasticiteit en opbouw van gezonde huidcellagen.
  • Frambozenolie bevat antioxidanten uit vitamine A en E en werkt hydraterend.
  • Sheabutter hydrateert en verzacht striae.
De Firming Body Therapy bevat bovendien lichtreflecterende deeltjes voor een parelmoerachtige finish. Voor verkoopinformatie zie www.alpha-h.nl. Een flacon 200 ml kost 39,95.

Bodynews 2015 van Collistar

In april 2015 lanceert Collistar een drietal nieuwe bodyproducten om weer helemaal in vorm te komen.

Pure Actives Collageen + Hyaluronzuur voor de Buste

Aan dit product zijn collageen en hyaluronzuur toegevoegd om huidverslapping in het decolleté-gebied aan te pakken. Hyaluronzuur zorgt voor een langdurige hydratatie en een lifting effect; collageen maakt het huidweefsel steviger en voorkomt het ontstaan van striae. Een flacon 50 ml met pipet kost 37,50. Per keer heb je maar enkele druppels van deze formule nodig.

Reshaping Mud Scrub SOS Critical Areas met thermaal water uit Salsomaggiore

Salsomaggiore is een wereldberoemd kuuroord. Het uit Italië afkomstige thermale bronwater bevat een groot aantal spoorelementen, die revitaliserend, ontgiftend en afslankend werken. De Reshaping Mud Scrub heeft een exfoliërende, vochtafvoerende en remodellerende werking. En dat gebeurt allemaal in drie minuten onder de douche. De formule bevat o.a. zeealgen, cafeïne, zeezout, puimsteen en witte en zwarte klei. Een tube 250 ml kost 29,95.

Detoxifying Bath met zeealgen en thermaal water uit Salsomaggiore

Aromatherapie en kleurentherapie gaan bij dit product hand in hand. Het is een ontstressende spabehandeling in de eigen badkuip voor meer energie en een aanvullende behandeling bij cellulite. Intens groen badwater en speciale aroma's (balsamico, marine, houtachtig) zorgen voor een totale ontspanning. Een flacon 400 ml kost 29,95.

Tao-Collectie van Rituals; harmonie tussen Yin en Yang

Rituals lanceert in het voorjaar 2015 de vernieuwde Tao-collectie. De ingrediënten zijn enigszins aangepast, maar de collectie blijft wel herkenbaar aan de groene verpakking. De producten uit deze lijn bevatten o.a. Witte Lotus, Chinese Munt en Yi Yi Ren. Voor een mooie goed verzorgde huid gebruik je eerst de bodyscrub Wai Wang met Witte Lotus en vervolgens de bodycream Mei Dao met Witte Lotus en Yi Yi Ren. Een ontstressend moment voor jezelf doet wonderen voor geest en lichaam. De Tao-collectie is vanaf medio april 2015 verkrijgbaar bij de Rituals verkooppunten.
Gerelateerde artikelen
Cosmetische behandeling billenNiet iedereen bezit de volle en ronde billen als Jennifer Lopez. Toch dromen vele over deze prachtige billen. Een nieuwe…
Natuurlijk mooi met ArganolieArganolie staat bekend omwille van zijn anti-agingeigenschappen. Arganolie bevat Omega 9 (Oleine), Omega 6 Linolzuur, en…
Inovo - Ontgiften, afslanken, verstevigenInovo is een apparaat dat op een zonnebank lijkt en dat biocompatibele infrarode stralen naar het lichaam zendt. Deze st…
Alles over striaeStriae is ook wel een ander woord voor groeistrepen. Het ontstaat als vaak in de puberteit, door veel trainen of door ee…
Cellulite of cellulitis: sinaasappelhuidCellulite of cellulitis: sinaasappelhuidCellulite, sinaasappelhuid of peau d'orange is een aandoening waarbij er putjes in de huid ontstaan. Hierdoor lijkt de h…
Bronnen en referenties
  • Persbericht Collistar 27 maart 2015
  • Persbericht Alpha-H 2 april 2015
  • Persbericht Rituals 7 april 2015

Reageer op het artikel "Bodyproducten voor een mooiere en stevigere huid"

Infoteur: Plato
Gepubliceerd: 17-04-2015
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!