InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Laserontharing of definitieve ontharing

Laserontharing of definitieve ontharing

Laserontharing of definitieve ontharing Laserontharing of definitieve ontharing zorgt ervoor dat u niet meer hoeft te epileren, crèmes smeren, harsen of scheren. Laserontharing maakt een definitief einde aan zulk soort pijnlijke situaties. Dagelijks gaan er veel vrouwen, maar ook mannen, naar de schoonheidsspecialist voor het epileren of harsen van verschillende lichaamsdelen. Een zeer pijnlijke aangelegenheid. Laserontharing of definitieve ontharing maakt daar een einde aan en zorgt ervoor dat u pijnloos van uw haargroei wordt verlost.

Laserontharing

Laserontharing werkt door middel van laserlicht. Dit licht zorgt, in korte bewoordingen, ervoor dat de haarwortel wordt vernietigd. De haartjes komen na de eerste behandeling minder snel en in mindere mate terug. U heeft (door de haargroei) meerdere behandelingen nodig om het gewenste resultaat te bereiken.

Laserbehandeling

Bij een laserbehandeling wordt gebruik gemaakt van een laserpen. Bij deze behandeling voelt u geen pijn maar geeft het eerder een tintelend of kriebelend gevoel. Hoe lang de behandeling duurt verschilt per persoon. De haartjes groeien na de behandeling nog even door, maar vallen na een aantal dagen vanzelf uit.

Hoeveelheid behandelingen

De hoeveelheid behandelingen die nodig zijn om ervoor te zorgen dat u van uw haargroei verlost bent, verschillen per persoon. Op bepaalde lichaamsdelen groeien haren sneller dan op andere lichaamsdelen. Gemiddeld genomen zijn er per persoon zo'n 5 behandelingen nodig om van deze haargroei af te komen.

Laserontharing biedt ook een geweldige uitkomst voor mensen die last hebben van ontstoken haarzakjes of haren die steeds naar binnen groeien. Met laserontharing heeft u al snel resultaat en geen last meer van deze vervelende haargroei.
© 2008 - 2019 Nannie78, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Laserontharing of definitieve ontharing"

Infoteur: Nannie78
Laatste update: 04-04-2008
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!