InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Kick-start voorjaar 2016: beautybehandelingen en - producten

Kick-start voorjaar 2016: beautybehandelingen en - producten

Om een mooie huid te hebben ga je eigenlijk een levenslange verplichting aan om van binnen en van buiten goed voor jezelf te zorgen. Het gaat om discipline. Maar je wordt nu eenmaal ouder en ook kan er door andere oorzaken een 'schoonheidsdipje' optreden, waar je maar weer zo snel mogelijk korte metten mee wilt maken. Dat kan met een intensieve gezichtsbehandeling of een snel werkend verzorgingsproduct. We leven nu eenmaal snel en we willen eigenlijk met alles direct resultaat boeken.

Tox Peel Programma van Cèll Fúsion C

Hoezo anti-aging? Down-aging, naar beneden met die leeftijd! Na één behandeling tien jaar jonger lijken en dat zonder botox! Dat beoogt het Tox Peel Programma van Cèll Fúsion. Grove huidstructuur, dofheid en verminderde elasticiteit worden met deze down-aging behandeling aangepakt. De behandeling bestaat uit drie stappen: een pre-treatment om de huid voor te bereiden op de peeling, de peeling zelf en de post-treatment om de huidbarrièrefunctie te herstellen. Het gaat hier om een professionele behandeling, iets wat je dus niet zelf thuis kunt doen. Voor deze behandeling moet je naar een schoonheidssalon die met de producten van Cèll Fúsion werkt.

Rock & Roll Your Skin Facial

De Soap Treatment Store heeft vanaf januari 2016 een nieuwe behandeling op het menu: de Rock & Roll Your Skin Facial. Deze gezichtsbehandeling is een combinatie van een intensieve bindweefselmassage met een fruitzuurpeeling om de gezichtshuid te liften en de contouren te verstevigen. De bindweefsel massagetechniek is een klassieke techniek, die de collageenproductie bevordert en de huidstructuur verbetert. De Rock & Roll Your Skin Facial (30 min 50 / 60 min 100) is te boeken bij de Soap Treatment Store. Voor contactinformatie zie www.soaptreatmentstore.com.

Even tussendoor een schoonheidsbehandeling met direct resultaat

In januari 2016 opent IINN BETWEEN Sustainable Beauty haar deuren in een Rijksmomument in Amsterdam aan het Singel 188. In deze kapperszaak annex beautysalon kunnen drukbezette mannen en vrouwen terecht voor een zogenaamde 'in between behandeling'. Even naar de kapper dus en tussendoor een beautybehandeling. Zo'n beautybehandeling duurt gemiddeld 30 minuten. Deze behandelingen zijn op direct resultaat gericht. Te denken valt bijvoorbeeld aan de INN BETWEEN Plantpeel, een lichte peeling op basis van pure plantenextracten voor een direct, stralend resultaat; of de INN BETWEEN Energizing Eye Treatment, waarbij direct zichtbaar de wallen en de fijne lijntjes rond de ogen worden verminderd. In de beautysalon wordt gewerkt met het merk Aveda. Via de website van IINN kun je een afspraak boeken.

Vermindering van zwellingen rondom de ogen in drie seconden

Een nacht goed slapen is niet altijd voor iedereen weggelegd. En daar sta je dan 's ochtends voor de spiegel met gezwollen ogen. De Clinique Pep-Start Eye Cream is een superlichte oogcrème die de zwellingen in no time vermindert voor een heldere en frisse blik. De crème werkt direct, maar blijft ook in de uren daarna effectief. Een mix van 7 peptiden ondersteunt de collageenproductie; een combinatie van andere ingrediënten, waaronder o.a. cafeïne en algenextract, kalmeert en revitaliseert. Met de handige ronde applicator maak je cirkelvormmige bewegingen rond de ogen en oogleden om de crème goed te verdelen; eventuele restanten met de vingertoppen inkloppen. Het product in een vrolijke oranje tube (zie foto in de inleiding) is vanaf 15 februari 2016 verkrijgbaar en kost 25,90 15ml.

Serum met direct en langdurig effect

Het serum Time-Zero van Filorga bindt de strijd aan met alle soorten rimpels: of het nu om diepe rimpels gaat of om vermoeidheidsrimpels, om expressierimpels of oppervlakkige rimpels. Geen rimpels, dat is eenvoudigweg het uitgangspunt en de belofte. Het serum bevat actieve ingrediënten, die normaal gesproken alleen in de esthetisch-medische zorg worden gebruikt. Daarnaast heeft het serum een tweevoudig anti-aging effect door een combinatie van een gel en een anti-rimpelvloeistof. Terwijl de gel een direct straktrekkend effect aan de oppervlakte van de huid heeft, worden de rimpels in de diepte langdurig gecorrigeerd door de anti-rimpelvloeistof. Time-Zero is vanaf maart 2016 verkrijgbaar bij de ICI Paris XL stores. Een flacon 30 ml kost 59,90.

Drie Peptid Boosters van Sans Soucis

Een peptide is een molecuul, maar soms kom je in de verleiding om te denken dat het taalkundig iets met 'oppeppen' heeft te maken. Dat is natuurlijk niet het geval, maar de werking van cosmetica met peptiden is wel oppeppend of beoogt dat in ieder geval te zijn. Dat geldt voor de drie Peptid Boosters van Sans Soucis: Collagen Boost 24h serum, Hyaluron Filler 24h serum en de Skin Tone Perfecting Fluid SPF15. Dit laatste product is een booster voor de rijpere huid. Fijne rimpeltjes, onzuiverheden en pigmentvlekjes worden door deze fluide direct en op langere termijn gereduceerd. De Skin Tone Perfecting Fluid ( 32,50 30 ml) kan als basis voor de make-up worden gebruikt, maar ook als finish voor een natuurlijk resultaat. Want het citroenextract in deze formule bevordert de microcirculatie, waardoor de huid een roze teint krijgt.

Meteen al wakker worden met een frisse, jeugdige huid

Het is ongetwijfeld een goede start van de dag, als je in de spiegel een fris uiterlijk waarneemt. De Clinique Superdefense Night Recovery Moisturizer gaat 's nachts aan het werk om de huid te herstellen van de overdag opgelopen schade door o.a. milieuvervuiling. Door een mix van werkstoffen wordt de huidbarrière versterkt en de aanmaak van collageen en elastine bevorderd. Deze crème is vooral bedoeld om de eerste tekenen van huidveroudering aan te pakken of liever nog te voorkomen, zodat de huid er vol en stevig blijft uitzien. Het product is verkrijgbaar vanaf eind januari 2016 en een pot kost 54,60 50 ml.
Gerelateerde artikelen
Superdrankjes voor schoonheid van binnenuitSuperdrankjes voor schoonheid van binnenuitWie mooi wil zijn, moet drinken. En daarmee wordt dan niet de consumptie van frisdranken en alcoholische dranken bedoeld…
De Beauty Bar in opmarsDe Beauty Bar vindt zijn oorsprong in New York, waar je in een echte bar voor slechts $ 10 een martini en een manicure h…
EK kwalificatie 2016 Groep A programmaEK kwalificatie 2016 Groep A programmaHet Europees Kampioenschap voetbal zal in 2016 plaats vinden in Frankrijk. Voor het eerst zullen er 24 landen deelnemen…
EK kwalificatie 2016 Groep G programmaEK kwalificatie 2016 Groep G programmaDuitsland is recordhouder met 11 deelnames aan het Europees Kampioenschap voetbal. Nederland en Spanje hebben ieder 9 ke…
EK kwalificatie 2016 Groep B programmaEK kwalificatie 2016 Groep B programmaHet Europees Kampioenschap voetbal van 2016 in Frankrijk is de 15e editie van dit vierjaarlijkse evenement. Frankrijk or…
Bronnen en referenties
  • Persbericht Adviesbureau Nathalie de Graaf 18 januari 2016 inzake INN BETWEEN
  • Persbericht Ultracosmetics 6 januari 2016 inzake Cèll Fúsion
  • Persbericht MOOI PR 7 januari 2016 inzake Soap Treatment Store
  • Persbericht MOOI PR 8 januari 2016 inzake Peptid Boosters van Sans Soucis
  • Persbericht Clinique 7 januari 2016

Reageer op het artikel "Kick-start voorjaar 2016: beautybehandelingen en - producten"

Infoteur: Plato
Laatste update: 05-02-2016
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!