InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Neoderma Bio-Peeling

Neoderma Bio-Peeling

Neoderma Bio-Peeling We willen allemaal graag een mooi, egaal gezicht maar helaas hebben veel mensen last van allerlei oneffenheden als puistjes, acne, rosacea, couperose en lijntjes. Nu zijn er heel wat producten op de markt om huidproblemen tegen te gaan, zoals crèmes en maskers, maar naast de reguliere middelen zijn er ook overige oplossingen. Een Neoderma Bio-Peeling is hier een uitstekend voorbeeld van, daar het in tegenstelling tot een chemische peeling werkt met Chinese kruiden. De kracht van Neoderma is de huid te verbeteren door middel van natuurlijke ingrediënten.

Wat is Neoderma?

De oorsprong van Neoderma ligt in Cyprus, het is een professioneel huidverbeterend cosmeticamerk gebaseerd op natuurlijke producten. De term Neoderma is een combinatie van de Griekse woorden Neo en Derma. Het betekent letterlijk ´nieuwe huid´, en dat is ook precies wat de behandeling doet; een nieuwe huid bewerkstelligen. De Neoderma Bio-Peeling is een Chinese kruidenpeeling en werkt alleen maar met natuurlijke ingrediënten, dit dus in tegenstelling tot chemische peelings. Binnen tien dagen vindt er door middel van een mix van pure planteningrediënten en essentiële oliën een vernieuwing van de celdeling van de huid plaats en dit alles zonder de huid te verdunnen of te beschadigen. De peeling normaliseert alle functies van de huid en verbetert de bloedcirculatie.

Voor welke huid is een Neoderma Bio-Peeling geschikt?

De Neoderma Bio-Peeling is geschikt voor alle huidtypes maar de onzuivere vette huid zal met name van de behandeling profiteren. De vette huid is vooral te herkennen door glimmende en olieachtige kenmerken. Een overmatige talgproductie kan voor bacteriën zorgen en het afsluiten van poriën kan resulteren in acne, puistjes en mee-eters. De Neoderma Bio-Peeling is ook bestemd voor een huid vol met rosacea, littekens en pigmentvlekken.

Tegen rimpels?

Een leuke bijkomstigheid is dat een Neoderma-behandeling de celvernieuwing en de productie van collageen stimuleert. De Bio-Peeling heeft een therapeutische en verjongende werking van de huid, de elastine in de huid wordt beter in stand gehouden bij toepassing van perflourcarbon. Het gaat dan ook fijne lijntjes en rimpels tegen en zorgt voor het verbeteren van de vochtbalans.

Behandeling

De Neoderma Bio-Peeling wil met name de dode huidcellen verwijderen en dit door middel van Chinese kruiden. Deze kruiden worden eerst verwarmd en dan zachtjes in de huid gemasseerd nadat het gereinigd is. Vervolgens wordt de werkstof perfluorcarbon gebruikt, dit brengt de nodige zuurstof in de huid naar de vijfde huidlaag van de opperhuid, de basaalcellenlaag. Dit proces vertraagt het verouderingsproces en het werkt onstekingsremmend en helend. De celdeling van de huid wordt versneld door de Neoderma Bio-Peeling en daarmee het celmetabolisme van de derma. Na een zeer korte inwerktijd wordt de peeling van het gezicht afgehaald en voelt de huid fris en zacht aan.

Ingrediënten

Belangrijkste bestanddelen van Neoderma zijn perfluorcarbon en het geconcentreerde Oxygen Active Serum. De Bio-Peeling bevat verder onder andere, calendula-extract, duizendblad, kamille, algen en melisse.

Geur

De Neoderma Bio-Peeling ruikt met name natuurlijk, het doet met name denken aan zee en nat zand. De geur is totaal niet dominant aanwezig tijdens de behandeling waardoor het absoluut niet storend is.

Doet een behandeling pijn?

Een Neoderma Bio-Peeling is niet geheel pijnloos, maar het doet ook niet heel erg zeer. Het betreft een licht trekkend, prikkelend gevoel, de meeste mensen voelen zelfs helemaal niks. De peeling is puur natuur en totaal niet agressief.

Efffect behandeling

Neoderma is een zeer natuurlijke behandeling en heeft vrijwel nooit negatieve effecten. Vier uur na de behandeling kan de huid wat rood ogen maar dit wordt met name veroorzaakt door een betere doorbloeding. Na een paar glazen water zou dit vrij snel weg moeten trekken. De dag daarna oogt alles weer normaal en na ongeveer vier dagen gaat de huid schilferen en komt er een nieuwe gladde, egale huid tevoorschijn met een mooie teint.

Waar kan men een Neoderma Bio-Peeling krijgen?

De behandelingen zijn verkrijgbaar bij meer dan duizend gediplomeerde schoonheidssalons verspreid over heel Nederland. De Neoderma Bio-Peeling mag alleen maar gedaan worden door schoonheidsspecialisten die hier speciaal voor zijn opgeleid. Alleen zij kunnen op de juiste wijze werken met een Neoderma-kuur en klanten voorzien van advies.

Hoeveel kost een gemiddelde Neoderma Bio-Peeling?

Prijzen verschillen hier en daar maar een gemiddelde Neoderma Bio-Peeling kost in een salon circa 70/80 euro (in 2016).

Belangrijk

  • Neoderma is niet leeftijdsgebonden, iedereen mag een Bio-Peeling doen.
  • Neoderma hoeft niet alleen in het gezicht worden toegepast, het is ook geschikt voor de rest van het lichaam, al ligt het probleem vaak in het gezicht.
  • Men mag meerdere behandelingen in een korte tijd doen, maar tussen iedere behandeling moeten minimaal 4 dagen zitten met een maximum van 3 behandelingen achter elkaar.
  • Tijdens zwangerschap mag men een Neoderma peeling ondergaan, zwangerschap is geen contra-indicatie.
  • Het gezicht mag de eerste 12 uur na de behandeling niet gewassen worden, water verzwakt het effect namelijk.
  • Het is een aanrader om 2 liter water per dag te drinken.
  • Na de behandeling mag men tot een week niet zonnen of onder de zonnebank, dit kan voor irritatie zorgen. Echter kan de Neoderma Bio-Peeling gewoon in de zomer plaatsvinden, de peeling vernieuwt namelijk de huid zonder te verdunnen en werkt van binnenuit.
  • De eerste nacht na de behandeling is het raadzaam uw kussensloop te verschonen.
© 2016 - 2017 Noah120, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Mooier met een goed gehydrateerde huidEen droge huid met alle klachten van dien is een onvoldoende beschermde huid, of liever nog een onvoldoende gehydrateerd…
Scrubben en smeren voor een zomers huidjeMet de zomer in de aantocht wil je zo goed mogelijk voor de dag komen. Een mooie huid is essentieel. Om dat te bereiken…
Huismiddeltjes tegen acnéHuismiddeltjes tegen acnéAcné is een vervelende aandoening die veel mensen leed toebrengt. De puistjes zijn echter over het algemeen vrij goed te…
Puistjes en chocoladePuistjes en chocoladeEr wordt altijd gezegd dat je moet oppassen met het eten van chocolade, want je krijgt er puistjes van. In hoeverre klop…
Hoe raak je snel je puistjes kwijt?Hoe raak je snel je puistjes kwijt?Het is waar dat de behandeling van puistjes of acne een zaak is van geduld en volhouden, maar soms heb je daar geen tijd…
Bronnen en referenties
  • https://www.neoderma.nl 28-05-2016
  • http://www.neoderma.com 27-05-2016

Reageer op het artikel "Neoderma Bio-Peeling"

Infoteur: Noah120
Laatste update: 06-06-2016
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!