InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Slank & Strak afslankmethodes

Slank & Strak afslankmethodes

Je droomfiguur ligt binnen handbereik dankzij de revolutionaire afslankmethodes van Slank & Strak. Je verliest overgewicht en cellulite en de conditie van je huid verbetert zichtbaar. Het kost weinig tijd, je hoeft niet te sporten, het is ontspannend en minder duur dan de meeste andere afslankmethodes. Bij elke Slank & Strak sessie heb je de keuze uit verschillende toestellen en therapieën. De resultaten mogen er zijn.

Slank & Strak: Toestellen en therapieën

Slank & Strak is zowel een afslankcentrum als een centrum voor ontspanning en welzijn. Je kan er weer tot jezelf komen en herbronnen, zodat je beter bestand bent tegen burn-out, ziekte, vermoeidheid en stress. Naargelang het lichaamsdeel dat je wilt verbeteren of het probleem dat je wenst aan te pakken, zal de Slank & Strak specialist je een speciaal toestel of een aangepaste therapie aanraden. Deze kunnen per sessie verschillen.

De belangrijkste toestellen en therapieën zijn:

Styling Capsule

In de Styling Capsule wordt het ongeveer 70° warm. Dankzij de hitte wordt de calorieverbranding gestimuleerd en ook je huid wordt verstevigd.

Lymfopress

Bij de Lymfopress moet je een soort laarzen aandoen die je benen met pressotherapie masseren. Dit verbetert de bloedcirculatie waardoor overtollig vocht en afvalstoffen gemakkelijker kunnen worden afgevoerd.

Liposonic

De Liposonic maakt gebruik van gebundelde ultrasone geluidsgolven die de vetcellen vernietigen.

Vacuslim

De Vacuslim is een capsule voor het onderlichaam die met hoge druk werkt en die vibreert. Het stimuleert vetafbraak en vermindert cellulitis.

Oxi-Zen

De Oxi-Zen staat voor zuurstoftherapie. Dankzij de verhoogde toevoer aan zuurstof krijg je meer energie en verbetert je stofwisseling.

Firming Booster

De Firming Booster pakt lokale vetophopingen aan door gebruik te maken van elektrische schokjes.

Breast & Bips Up

Breast & Bips Up is een doorgedreven huidverstevigingsprogramma bestemd voor gevoelige zones zoals borsten, billen en buik. Het combineert een alternerende onderdruk met vibratie om op deze manier de productie van collageen en elastine te stimuleren.

Interslim

Bij Interslim worden er op de huid elektroden aangebracht die de spieren stimuleren zodat je na 30 minuten hetzelfde resultaat krijgt als na 2 uur fitness. Dankzij de combinatie met infrarood licht heeft Interslim ook een verstevigend effect op de huid.

Slank & Strak: Diëtist

Een slank en strak lichaam is onmogelijk zonder een aangepaste voeding. Omdat ze bij Slank & Strak evenveel aan het welzijn als aan het resultaat gehecht zijn, houdt de diëtist rekening met je zwakheden en voorkeuren. Je krijgt een op maat gemaakt voedingsadvies waarbij je al je lievelingsgerechten mag behouden en dat geen jojo-effect teweegbrengt. De diëtiste kan je ook pillen voor een goede darmwerking voorschrijven, evenals capsules om de vetopname te verminderen of proteïnerijke shakes.

Hoeveel Slank & Strak sessies heb je nodig?

Hoeveel sessies je nodig hebt, is afhankelijk van de graad van je cellulitis en overgewicht. Reken op minimum 10 tot twee behandelingen aan een tempo van twee tot drie behandelingen per week.

Resultaten

Gemiddeld gewichtsverlies van 5 kilo
Vermindering van je cellulitis
Tussen 2 en 5 centimeter minder aan je buik en billen

Prijs

Voor een abonnement bij Slank & Strak betaal je 350 voor tien sessies. Shakes, voedingsupplementen en crèmes moet je apart betalen.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Afvallen: het ideale uiterlijk in de mediaAfvallen: het ideale uiterlijk in de mediaSteeds vaker zijn er berichten te horen vanuit de media dat men een realistisch beeld wil laten zien van de hedendaagse…
Het streep-je-slank dieetHet streep-je-slank dieetIn Nederland is het al bekend onder vele vrouwen; het streep-je-slank dieet, opgezet door het tijdschrift Margriet. Door…
In no time strak voor de zomer!We kennen het allemaal; we gaan op vakantie en staan voor de spiegel in onze net iets te krappe zomerkleren. In zo een g…
Lukt afvallen niet?Lukt afvallen niet?Graag willen afvallen, maar lukt afvallen niet? Ben jij afgevallen, maar komen de kilo´s weer terug? Ga jij eten zodra j…

Reageer op het artikel "Slank & Strak afslankmethodes"

Reactie

Kiki, 19-06-2011 10:08 #1
Zijn deze sessies alleen voor 18+ bedoeld? Want ik heb al vaker contact gezocht met soortgelijke sessies, maar ik werd telkens afgewezen omdat ik nog maar 14 ben. Ik ben me er echt van bewust wat deze toestellen met je lichaam doen en ik weeg echt wel te veel, dus ik ben niet iemand die 50 weegt met 1.62 en zichzelf nog te dik vind, nee tel er bij mij maar 8 kilo bij :)

Infoteur: Avalon
Gepubliceerd: 10-08-2008
Subrubriek: Beauty
Special: Afslanken
Reacties: 1
Schrijf mee!