InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Rio Laser Lift - Ervaringen en resultaten

Rio Laser Lift - Ervaringen en resultaten

Laser Lift maakt gebruik van zwakke laserenergie om het metabolische celproces te stimuleren, waardoor de huidcellen sneller worden gerepareerd en vernieuwd. Met een behandeling van slechts tien minuten per dag zullen fijne lijntjes en rimpels van uw gezicht verdwijnen, waardoor uw huid er jonger uitziet en jonger aanvoelt. Binnen twee tot drie weken krijgt u een gladdere en stevigere huid die er jonger uitziet.

Hoe werkt de Rio Laser Lift?

Rio Laser Lift maakt gebruik van zwakke laserenergie die de huid kan penetreren, zodat het onderhuidse weefsel kan worden bereikt. De metabolische celprocessen worden gestimuleerd en ook de productie van ATP (adenosine trifosfaat). ATP is van groot belang voor de reparatie en de verjonging van de huidcellen. Laser Lift maakt gebruik van zwakke laserenergie om dit natuurlijke verjongingsproces te stimuleren. De conditie van de huid wordt zodoende op een niet-invasieve manier verbeterd.

Beloftes

  • Zorgt dat rimpels verdwijnen
  • Verjongt de huid op een natuurlijke manier
  • Stimuleert het celmetabolisme
  • Stimuleert de productie van ATP (adenosine trifosfaat)
  • Geeft een duidelijk verschil na twee à drie weken

Bijwerkingen

Voor zover bekend, heeft de behandeling met een zwakke laserstraal geen bijwerkingen. Als u echter slecht op dit product reageert, dient u de behandeling onmiddellijk stop de zetten.

Kan de laserstraal brandwonden veroorzaken?

Nee. Laser Lift is een toestel dat een zwakke laserstraal produceert, die onschadelijk is voor de huid. De behandeling is comfortabel en veilig en er bestaat geen kans op brandwonden.

Is Laser Lift geschikt voor alle huidtypen?

De kleur van de huid en de pigmentatie hebben geen invloed op het resultaat. Zeer donkere of Afro-Caraïbische huidtypen moeten gewoonlijk langer of vaker behandeld worden.

Is Laser Lift veilig voor gebruik rond de ogen?

Ja. Zorg er echter voor dat u niet direct in de laserstraal kijkt. Als u per ongeluk eventjes naar de opening kijkt waar de laserstraal uitkomt, dan heeft dat geen schadelijke gevolgen.

Kan u de Laser Lift zonder het behandelingsserum gebruiken?

Het behandelingsserum versterkt het effect van de laser, maar mag eventueel door een andere crème vervangen worden. Het apparaat wordt geleverd met één pot behandelingsserum, een adapter, een batterij en een haarband.

Hoe moet je de Rio Laser Lift gebruiken?

De Laser Lift van Rio functioneert met een adapter of met batterijen. Als u de batterij wilt plaatsen, opent u het kleine vakje onderaan het bedieningstoestel. Gebruik alleen PP3, MNI604 of 6LR61 batterij. Trek nooit aan de draden om de batterij los te maken. De Laser Lift kan ook met een stroomadapter worden gebruikt. U steekt de stroomadapter gewoon in het adaptercontact aan de zijkant van het toestel.

Voordat u begint, dient u de huid te reinigen. Zorg dat u tijdens de behandeling in een spiegel kunt kijken.

  • Stap 1: Breng een ruime hoeveelheid behandelingsserum op de huid aan en laat dit 5 à 10 minuten inwerken.
  • Stap 2: Druk op de aan/uit-knop, totdat de knoppen aan gaan.
  • Stap 3: Zet het uiteinde van het peninstrument direct op de huid en druk er lichtjes tegenaan.
  • Stap 4: Beweeg het peninstrument langzaam over de huid. Het beste zijn ronde of op- en neergaande bewegingen. Schenk vooral aandacht aan de gebieden die u wilt verbeteren, zoals rimpels. Een behandeling van het hele gezicht duur ongeveer tien minuten.
  • Stap 5: Als u de intensiteit van de behandeling wilt veranderen, gebruikt u de omhoog- of omlaag-knop. Er zijn 8 instellingen. De knop zal drie maal knipperen wanneer de hoogste stand is bereikt. Tenzij u een gevoelige huid heeft, gebruikt u de hoogste mogelijke stand voor het beste resultaat.

Ervaringen en resultaten

De Laser Lift van Rio werd 6 maanden lang elke avond gebruikt. Met het bijgeleverde behandelingsserum doe je ongeveer twee maanden, daarna werd een andere nachtcrème in de plaats gebruikt.

De fabrikanten van de Laser Lift beloven ons zichtbare resultaten na drie weken regelmatig gebruik. Na 6 maanden hebben wij echter geen enkele verbetering opgemerkt. Integendeel, er zijn zelfs rimpeltjes bijgekomen en de huid is een beetje minder stevig geworden (dit is natuurlijk niet te wijten aan het apparaat, maar wel aan de natuurlijke huidveroudering). Mogelijk vertraagt de Laser Lift van Rio het natuurlijke verouderingsproces een beetje doordat het de celvernieuwing stimuleert, maar rimpels of uitgezakte huid zal je er niet meer verbeteren of verwijderen.
Gerelateerde artikelen
Verwijder uw rimpels met lasertherapieVerwijder uw rimpels met lasertherapieRimpels verwijderen is nog nooit zo gemakkelijk geweest. Eén van de beste methodes om dit te doen is via lasertherapie.…
Facelift zonder operatie: Alternatieven voor jonger gezichtWanneer je ouder wordt, wordt je gezichtshuid minder strak en minder gevuld. Dat is niet te voorkomen maar soms ben je d…
Rimpels in het gezicht verminderen; direct resultaatRimpels... Vaak beginnen we pas met extra verzorging van de huid, als de rimpels inmiddels zichtbaar zijn. Tot je 28ste…
Sneller genezen dankzij de Giga laserSneller genezen dankzij de Giga laserDe Giga laser, een combinatie van LED en laser, wordt gebruikt om sneller te genezen, het immuunsysteem te verbeteren, d…
10 jaar jonger in 30 dagenHoe kan je 10 jaar jonger lijken in slechts 30 dagen tijd? Eigenlijk is het heel gemakkelijk om er op korte tijd jaren j…

Reageer op het artikel "Rio Laser Lift - Ervaringen en resultaten"

Infoteur: Avalon
Laatste update: 07-06-2009
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!