Huid reinigen met Natural Collagen Inventia reinigingsmelk

Collagen Vitalizing Milk van het merk Natural Collagen Inventia is onmisbaar bij het reinigen van de huid. Deze romige reinigingsmelk reinigt tot diep in de poriën terwijl het de huid gladder maakt, verstevigt, voedt en verjongt en rimpeltjes en ondiepe littekens vermindert. Zijn verzorgende en herstellende eigenschappen heeft deze reinigsmelk te danken aan ingrediënten zoals collageen, noni, centella asiatica, matrixyl 3000, vitamine E, allantoïne, D-phantenol, aloë en borage olie.

Huid reinigen

Een belangrijk onderdeel van je gezichtsverzorging is het twee keer per dag grondig reinigen van de huid. Een gezicht dat beladen is met afvalstoffen en make-up heeft het immers moeilijker zichzelf s nachts te herstellen van de schade die het overdag heeft opgelopen. Bovendien verstopt het vuil de poriën (acné, puistjes, meeëters) en veroorzaakt het schade aan de huid (slappe huid, rimpels). Een goede reinigingsmelk reinigt niet alleen de epidermis, maar maakt ook de teint gladder, verjongt, vermindert rimpeltjes en ondiepe littekens, voedt, verstevigt, verheldert de teint en hydrateert.

Collagen Vitalizing Milk van Natural Collagen Inventia

De reinigingsmelk Collagen Vitalizing Milk van het merk Natural Collagen Inventia is een romige crème die alle voordelen van een goede reinigingsmelk in zich draagt. Het reinigen van de huid gebeurt snel en efficiënt en het product prikt niet in de ogen. Collagen Vitalizing Milk is geschikt voor een gevoelige en een ouder wordende huid.

Ingrediënten

Collageen

Zeventig procent van de proteïne die zich in de huid bevindt is collageen. Samen met elastine geeft het stevigheid en veerkracht aan de huid en ondersteunt het de fibroblasten. Bovendien kan collageen zich opmerkelijk goed binden met het vocht in de huid waardoor het gezicht meer volume krijgt en er steviger uitziet.

D-Panthenol

D-Phantenol stimuleert de groei en het herstel van de cellen in de epidermis en de dermis. Het is efficiënt tegen veroudering en ideaal om irritatie en allergie te verlichten. D-Phantenol verbetert ook de stevigheid van en het vochtgehalte in de huid.

Borage olie

Borage olie bevat tot 25% GLA (gamma-linoleic acid). De olie is ook rijk aan flavonoïden, tannines, saponinen, zink, magnesium, vitamine B6, biotine etc.

Allantoïne

De afgelopen jaren is allantoïne vaak in het nieuws gekomen omdat het de regeneratie en het herstel van de cellen na verwonding of bij irritatie enorm versnelt.

Aloë

De saponinen in aloë reinigen, desinfecteren en beschermen de huid en stimuleren de aanmaak van hyaluronzuur. Aloë regelt niet alleen de PH-waarde van de huid, ze geeft ook vocht en voeding aan de verschillende huidlagen. De enzymen in de aloë helpen bij het verwijderen van dode huidcellen en ondersteunen de cel regeneratie van de dermis.

Noni (Morinda Citrifolia)

De tropische vrucht noni is afkomstig van de Maagdeneilanden. Ze bevat meer dan 100 essentiële voedingsstoffen: magnesium, calcium, fosfor, koper, ijzer, vitamine C, provitamine A, vitamines uit de B-groep, proteïnes, enzymen etc. Ze wordt al meer dan 2000 jaar lang door inheemse dokters gebruikt omwille van haar genezende eigenschappen.

Vitamine E

Vitamine E draagt bij tot de regeneratie van de huid, versnelt de genezing van wonden, beschermt de epidermis tegen uitdrogen, verbetert het vermogen van de huid om water aan zich te binden, vlakt rimpels uit en verbetert de elasticiteit. Het is niet voor niets dat vitamine E bekend staat als de ideale vitamine om de huid jong te houden.

Matrixyl 3000

Matrixyl 3000 verstevigt de huid omdat het de fibroblasten aanspoort nieuw collageen aan te maken. Hierdoor vervagen fijne lijntjes en rimpeltjes en worden diepe rimpels minder zichtbaar. De huid wordt elastischer, zachter en jonger.

Gebruik

Breng zowel s morgens als s avonds een kleine hoeveelheid aan op vochtige vingers. Smeer uit over het gezicht, de hals en het decolleté. Masseer zacht en spoel af met een ruime hoeveelheid water. Gebruik hierna de Natural Collagen Inventia toner en het Pure Collagen serum.

Mijn mening

De reinigingsmelk Collagen Vitalizing Milk van het merk Natural Collagen Inventia gaat bij dagelijks gebruik gemakkelijk een maand mee. De rijke crème is aangenaam om aan te brengen. Het smeert gemakkelijk uit, prikt niet in de ogen en verwijdert make-up en onzuiverheden op een snelle en efficiënte manier. Na gebruik voelt de huid soepel en gevoed aan. Het is heerlijk om te weten dat je tijdens het reinigen je huid ook mooier en jonger maakt, iets wat je van vele andere soorten reinigingsmelk niet kunt zeggen. Ondanks de vrij hoge prijs voor een reinigingsmelk (28,50 euro voor 100 ml) is het een product dat zeker zijn plaats in de badkamer verdient.
Gerelateerde artikelen
Collageen in de huid aanvullen - Bio Active Collagen serumCollageen in de huid aanvullen - Bio Active Collagen serumCollageen kan direct op de huid worden aangebracht om er de tekorten ontstaan door veroudering aan te vullen. Estheomed…
Huidverzorging erg belangrijk!Huidverzorging erg belangrijk!Bijna iedere vrouw of man wil erg graag netjes en verzorgt uitzien. Huidverzorging is daarom een belangrijk onderdeel ge…
Gezichtsreiniging, basis van een gezonde huidGezichtsreiniging, basis van een gezonde huidDe gezichtsreiniging van het natuurcosmetica merk Weleda staat garant voor een goed begin van een gezonde gezichtshuid.…
Dagelijks gezichtsreiniging gebruiken is belangrijkDagelijks gezichtsreiniging gebruiken is belangrijkWaarom is een dagelijkse gezichtsreiniging belangrijk? Waarom is het belangrijk dat het gezicht schoon is? Kunnen er hui…

Innéov Fermeté: de antirimpel-pil van L'Oreal en NestléInnéov Fermeté: de antirimpel-pil van L'Oreal en NestléAl jaren is er een zoektocht naar een goed middel tegen rimpels. Mensen willen niet graag ouder worden en ieder lijntje…
Epileren zonder al te veel pijnEpileren zonder al te veel pijnEpileren is nu eenmaal een pijnlijk werkje. Haren, waar dan ook op het lichaam of het gezicht worden bij epileren nameli…

Reageer op het artikel "Huid reinigen met Natural Collagen Inventia reinigingsmelk"

Infoteur: Avalon
Gepubliceerd: 27-12-2009
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!