InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Maatje minder zonder dieet of sport - Ice Wrap Fat Reducer

Maatje minder zonder dieet of sport - Ice Wrap Fat Reducer

Maatje minder zonder diëet of sport in minder dan 1 maand tijd? Het is mogelijk dankzij de Ice Wrap Active Fat Reducer, een behandeling waarbij ijskoude wraps met Coënzym A, L Carnitine en cafeïne om het lichaam worden gewikkeld. Wij hebben de behandeling met de Ice Wrap Active Fat Reducer voor u uitgetest in combinatie met de Hypoxi en de trilplaat. De resultaten: centimeters minder en een stevige, zachte huid.

Koude voor een stevige huid en een maatje minder

De Ice Wrap Active Fat Reducer is een afslankende behandeling die je zowel thuis als in het schoonheidsinstituut kan laten uitvoeren. Het bijzondere aan de Ice Wrap Active Fat Reducer is dat de wikkels en het bijhorende product ijskoud worden. Hierdoor verkoelt niet enkel de huid van het te behandelen gebied, maar wordt ook de algehele lichaamstemperatuur met 15°C naar beneden gebracht. De koude alleen al heeft de volgende effecten op de huid:

  • Versterkt het collageen van de huid en maakt dus de huid steviger
  • Stimuleert de haarvaatjes waardoor de bloeddoorstroming verbetert
  • Zorgt ervoor dat de werkzame bestanddelen van de Ice Wrap Active Fat Reducer (Coënzym A, L Carnitine, cafeïne) beter in de huid dringen
  • Beschermt de buitenlaag van de huid tegen invloeden van buitenaf
  • Ontspant de huid

De wikkels van de Ice Wrap Active Fat Reducer zijn een veilige en aangename manier om van de voordelen van ijs te kunnen genieten, zonder het onaangename gevoel en de verbrandingsverschijnselen die ijs normaal teweegbrengen.

Ingrediënten van de Ice Wrap Active Fat Reducer

Aan de Ice Wrap Active Fat Reducer werden verschillende werkzame bestanddelen toegevoegd die in samenwerking met de koude en zonder diëet of sport snel voor een maatje minder zorgen:

Coënzym A

Coënzym A, dat ook gekend staat onder de namen CoA en CoASH, speelt een belangrijke rol in de synthese en het metabolisme van koolhydraten, vetten (vetzuurstofwisseling) en eiwitten. Daarnaast heeft het ook de volgende eigenschappen:

  • Vermindert de nadelige gevolgen van stress
  • Heeft een vertragende invloed op de veroudering van het lichaam en de huid
  • Verbetert het immuunsysteem
  • Reinigt het lichaam en het bloed in het bijzonder
  • Ondersteunt de ontwikkeling van mannelijke en vrouwelijke seksorganen
  • Verbetert het uithoudingsvermogen bij sportieve prestaties

L Carnitine

L Carnitine staat al jarenlang gekend als fatburner omdat het helpt bij het afvoeren van vet. Het is dan ook een ingrediënt dat gemakkelijk terug te vinden is in supplementen en crèmes die voor een maatje minder zorgen. L Carnitine heeft eveneens de volgende positieve effecten op het lichaam:

  • Verbetert de werking van de hartspier
  • Verkleint de kans op hartvergroting (decompensatio cordis) en een hartinfarct
  • Vermindert slechte cholesterol
  • Gaat de negatieve gevolgen van het Chronisch Vermoeidheidssyndroom tegen
  • Biedt hulp bij vormen van spierdystrofie en bij claudicatio intermittens (pijn in de kuiten na het lopen)
  • Levert energie aan de hersencellen
  • Heft onvruchtbaarheid op
  • Verbetert het uithoudingsvermogen
  • Vermindert het herstel na inspanningen

Cafeïne

De alkaloïde cafeïne komt van nature voor in koffie, thee, cacao en guarana. Het wordt al jarenlang als fatburner gebruikt in diëet supplementen en crèmes. Hoewel er veel over het verslavende effect van cafeïne wordt gesproken, heeft dit ingrediënt naast zijn afslankende werking ook talrijke andere positieve eigenschappen:

  • Vermindert de kans op auto-ongevallen omdat het de waakzaamheid en het reactievermogen verbetert
  • Verbetert het kortetermijngeheugen
  • Gaat vergeetachtigheid en de ziekte van Alzheimer tegen
  • Stimuleert de hartslag
  • Ondersteunt de ademhaling

Ice Wrap Active Fat Reducer uitgestest: onze ervaringen

Wij hebben de behandeling met de Ice Wrap Active Fat Reducer uitgetest bij het instituut Estheomed dat niet alleen de behandeling aan zijn klanten aanbiedt, maar ook de officiële Europese verdeler van het product is.

Aan het begin van de behandeling wikkelt de schoonheidsspecialiste de in het product geweekte wikkels rondom de te behandelen lichaamsdelen in mijn geval de buik, de billen en de bovenkant van de dijen. De wikkels voelen inderdaad ijskoud aan waardoor ze de naam Ice Wrap zeker eer aandoen. Deze koude blijft de duur van de behandeling aanhouden (ongeveer 45 minuten), maar onaangenaam wordt het nooit.

Van zodra het lichaam in de wraps gewikkeld is, moet ik op de trilplaat plaatsnemen om tien minuten lang lichaamsoefeningen te doen. Meer informatie over wat een trilplaat is en welke effecten u ervan mag verwachten, vindt u in het artikel Een stevig lichaam in slechts 10 minuten per dag.

Na tien minuten op de trilplaat te hebben geoefend, moet ik met het onderlichaam in de Hypoxi gaan liggen. In deze cabine waarvan het principe gelijkaardig is aan dat van de Vacustep, wordt alle lucht weggezogen. Hierdoor worden de oefeningen (fietsbewegingen) moeilijker uit te voeren en hebben ze meer effect. Ik voelde echt dat de spieren van de benen en billen aan het werk werden gezet.

Na ongeveer 45 minuten mag ik met de lichaamsoefeningen stoppen en worden de wikkels verwijderd. Als ik in de spiegel kijk, heb ik de indruk dat mijn dijen en billen iets slanker geworden zijn. De huid van mijn billen en dijen is ook zichtbaar en vooral voelbaar steviger geworden. Dit is duidelijk enkel aan de Ice Wrap Active Fat Reducer te danken, want de oefeningen op de trilplaat en de Hypoxi had ik enkele maanden geleden al eens apart uitgetest en die hadden niet dezelfde directe resultaten.

Als we de reclame rond de Ice Wrap Active Fat Reducer mogen geloven is het mogelijk om in 4 tot 8 behandelingen één maatje tot twee maatjes af te slanken zonder dat u hiervoor ook een diëet hoeft te volgen of sport hoeft te doen. Gezien de goede resultaten na slechts één behandeling, lijkt me dit inderdaad mogelijk.
Gerelateerde artikelen
Eenvoudige wraphapjesEenvoudige wraphapjesHeeft u een feestje en geen zin in 'gewone' blokjes kaas en stukken worst? Maak dan eens een schaal met verschillende so…
Power Wrap voor een slank en gespierd lichaamPower Plate klinkt u ongetwijfeld bekend in de oren. Maar kent u ook Power Wrap? Power Wrap is een lichaamspakking die u…
Gemakkelijke borrelhapjes: Rookvlees met roomkaas en wrapsBent u de standaard hapjes zoals een stukje kaas, worst en een komkommer helemaal zat en wilt u eens wat unieks op tafel…
Gezellige verjaardagshapjesSoms wil je wel eens iets anders op een verjaardag dan de standaard hapjes. Iets wat makkelijk klaar te maken is en wat…
Body wraps, afvallen zonder moeite te doenBody wraps, afvallen zonder moeite te doenAfvallen door middel van body wraps is een relatief nieuwe manier van afslanken. Door middel van een wrap die om een pro…

Reageer op het artikel "Maatje minder zonder dieet of sport - Ice Wrap Fat Reducer"

Infoteur: Avalon
Gepubliceerd: 22-02-2010
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!