InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Zarqa: Verzorging voor de gevoelige huid

Zarqa: Verzorging voor de gevoelige huid

Een mooie huid, vergroot de uiterlijke schoonheid van de mens. Een mooie huid komt de meeste echter niet zomaar aanwaaien. Met een goede verzorging van gezicht en lichaam, kan het echter wel bereikt worden. Helaas kan het erg lastig zijn om het product te vinden waarbij u het meeste baat hebt. Misschien is het merk Zarqa wel het antwoord op uw huidsproblemen.

Wat is Zarqa

De slogan van het merk Zarqa spreekt over het in balans brengen van de huid. Dit wil Zarqa doen met de hulp van zout afkomstig uit de Dode Zee. Omdat de Dode Zee erg veel waardevolle zout soorten bevat, kan hij gunstig zijn voor de menselijke huid. Allereerst kan het helpen de mineralen van de huid in balans te brengen door het op en neer stromen van ionen door de huid. Verder staan veel bestandsdelen van de zouten bekend als zeer gunstig voor de huid. Zo werkt broom kalmerend en gaat magnesium allergische reacties tegen. Mensen met huidklachten als psoriasis hebben vaak baad bij het nemen van een Dode Zeebad.

De huid en zout

Het menselijke lichaam heeft zouten nodig. Het bestaat voor 0.9% uit zouten. Deze zijn nodig voor een mooie huid. De zouten die de mens nodig heeft komen voor in het water van de Dode Zee. Er zijn verschillende manieren waarop men deze zouten tot zich kan nemen. Allereerste kan dit door ze te verwerken in maaltijden. Een tweede wijze waarop dit kan, is door de huid ze te laten opnemen. Omdat het lichaam deze mineralen niet op kan slaan, is een eindeloze toevoer nodig.

Voor wie is Zarqa geschikt?

Zarqa is voor mensen van elke leeftijd geschikt. Mensen met een droge huid, variaties van eczeem, psoriases, couperose en zelfs acné zijn de doelgroep van het merk Zarqa. Verder heeft het merk ook crèmes ontwikkeld voor mensen die hun verouderende huid goed willen verzorgen.

Omdat de producten van Zarqa geen parfum, allergenen, kleurstof, parabenen en paraffine bevatten, zijn ze ook geschikt voor mensen die hier gevoelig voor zijn.

Producten

Zarqa heeft een grote hoeveelheid producten. Deze worden als volgt ingedeeld:
  • Salt
  • Hair Care
  • Feet Care
  • Face Care
  • Body Care
  • Young Care
  • Baby Care
  • Zero%

Op alle verpakkingen staat duidelijk aangegeven voor wie welk specifiek product geschikt is. Verder staan in de bijsluiter ook nog andere producten van Zarqa genoemd. Het is mogelijk om gewoon een enkel product te gebruiken, maar er zijn ook hele kuren beschikbaar.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • http://www.zarqa.nl/

Reageer op het artikel "Zarqa: Verzorging voor de gevoelige huid"

Infoteur: Niamh
Gepubliceerd: 06-01-2011
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!