InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Olaz professional, het beste anti-rimpel systeem van Olaz

Olaz professional, het beste anti-rimpel systeem van Olaz

Olaz professional, het beste anti-rimpel systeem van Olaz Het is prettig om een huid te hebben die in goede conditie is en het liefst met zo min mogelijk rimpels, althans dat geldt voor de meeste mensen. Het is niet meer noodzakelijk om voor anti-rimpelproducten naar de apotheker of parfumerie te gaan, de producten die behoren bij het anti-rimpelsysteem van Olaz kun je ook bij bijvoorbeeld Kruidvat en Etos kopen.

De anti-rimpel professionals

Het gaat om zes producten die stuk voor stuk helpen om de conditie van de huid te beschermen, te behandelen en te verbeteren.

1. Exfoliërende crème reiniger

Dit is een schuimende reiniger met micropareltjes. Het product helpt je huidcellen te vernieuwen. De huid wordt voorbereid op behandeling met de andere professionals.

2. Anti-verouderingsdagcrème met SPF 30

Deze dagcrème hydrateert de huid en vermindert de verschijning van fijne lijntjes en rimpels. Het product beschermt ook tegen schadelijke UVA- en UVB-stralen.

3. Rimpelvereffenende crème voor de nacht

Deze crème helpt je huidcellen vernieuwen, het hydrateert de huid intensief en zorgt voor een verbeterd vochtbehoud. Verder zorgt het voor een egalere huid.

4. Oogrimpel complex

Dit product is speciaal voor de ogen. Het hydrateert de huid en vermindert de zichtbaarheid van donkere kringen, wallen en kraaienpootjes.

5. Diepliggende-rimpel complex

Dit product trekt diep in het huidoppervlak en zorgt voor een intensieve hydratatie en bestrijding van rimpels. Denk dan aan het voorhoofd, rond de neus.

6. Anti rimpel pakket

Dit is een voordeelpakket en bevat:
  • De Anti-verouderingsdagcrème met SPF 30 (50 ml)
  • Rimpelvereffende crème voor de nacht (30 ml)
  • Diepliggende-rimpel complex (15 ml)
Voor dit pakket betaal je 44,99 euro (2014), let op acties, die zijn er regelmatig.

mijn anti rimpel pakket / Bron: Foto infoteurmijn anti rimpel pakket / Bron: Foto infoteur

Resultaat

Na 28 dagen zou je een zichtbaar resultaat moeten zien kun je lezen op de website van Olaz. Ben je niet tevreden over het resultaat dan kun je het geld terugkrijgen wat je voor een product hebt betaald. Bewaar de kassabon goed, op de website kun je zien wat de voorwaarden zijn en tot hoe lang deze actie duurt.

Behandeling in ochtend en avond

In de ochtend

  • Diepliggende-rimpel complex en/of oog rimpel complex
  • Anti-verouderings dagcrème met SPF 30

In de avond

  • Rimpelvereffenende crème

Wat te gebruiken bij welk probleem

  • UV blootstelling: anti-verouderings dagcrème met SPF 30
  • Droogheid van de huid: anti-verouderings dagcrème met SPF 30 en rimpel vereffenende crème
  • Ongelijke structuur van de huid: rimpel vereffenende crème
  • Verschijning van fijne lijntjes en rimpels: anti-verouderings dagcrème met SPF 30, rimpel vereffenende crème en diepliggende-rimpel complex
  • Verschijning van diepe rimpels: diepliggende-rimpel complex
  • Verschijning van kraaienpootjes: diepliggende-rimpel complex, oogrimpel complex
  • Donkere kringen: oogrimpel complex
  • Wallen: oogrimpel complex

Mijn mening

De producten uit het Anti rimpel pakket zijn alle drie gemakkelijk om aan te brengen en trekken snel in de huid. De dagcrème zit in busje met dispenser, de crème voor de nacht in een potje en het diepliggende-rimpel complex in een tube. Olaz heeft gekozen voor een frisse kleur rood met witte dopjes. Je merkt echt dat na gebruik de huid goed gehydrateerd raakt, de huid voelt niet meer droog aan. De producten zijn neutraal van geur. Rimpels zie je helaas niet snel zien verdwijnen en ook ziet de huid er niet jonger uit. De producten zijn prijzig, hetzelfde resultaat kun je ook bereiken met producten die minder kosten.
Gerelateerde artikelen
Wallen en donkere kringen verwijderen met carboxytherapieWallen en donkere kringen verwijderen met carboxytherapieWallen verwijderen is gemakkelijker dan je denkt. Als je verschillende jaren last had van wallen en donkere kringen onde…
Botox: de anti-rimpelbehandeling van HollywoodDankzij Hollywood-sterren heeft Botox de laatste jaren aan populariteit gewonnen. Omdat het een betaalbare, snelle en pi…
Schoonheid uit een potje: zeewierZeewier kent krachtige voordelen voor de huid: het bezit huidverbeterende eigenschappen. Zeewier is een verzamelnaam voo…
Tips bij wallen kraaienpootjes en rimpelsTips bij wallen kraaienpootjes en rimpelsDe huid is ons grootste orgaan dat ons beschermt tegen invloeden van buitenaf. De huid houdt ons op temperatuur, bevat d…
Donkere kringen en wallen wegwerken met UMO gelpadsDonkere kringen en wallen wegwerken met UMO gelpadsWallen en donkere kringen kan je efficiënt wergwerken met de gelpads van UMO. Deze zelfklevende patches doen een beroep…
Bronnen en referenties
  • www.olaz.nl
  • Afbeelding bron 1: Foto infoteur

Reageer op het artikel "Olaz professional, het beste anti-rimpel systeem van Olaz"

Infoteur: Wolfje02
Laatste update: 12-10-2015
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!