InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Mascara's van Maybelline en handige mascara tips

Mascara's van Maybelline en handige mascara tips

Mascara's van Maybelline en handige mascara tips Een mascara is een echte musthave qua beautyartikelen. Met een mascara laat je je ogen spreken. Mascara is er in vele soorten, hieronder volgen enkele populaire mascara's uit de collectie van Maybelline, dit make-up merk heeft erg goede mascara's.

Volum' Express Cat Eyes

Het flesje ziet er leuk uit en staat vast geweldig tussen je make up collectie. De Cat Eyes mascara is verkrijgbaar in het zwart en bevat een collageenformule wat zorgt voor meer volume. Als je een keer met het borsteltje over je wimpers gaat heb je al een mooi resultaat, maar wil je nog vollere wimpers moet je er nog een keer overheen gaan. Het borsteltje is zo gemaakt dat het je wimpers mooi spreidt zonder dat ze aan elkaar kleven. De mascara is niet waterproof maar daardoor wel gemakkelijk te verwijderen met make-up remover.

Volum' Express One by One

Dit borsteltjes zorgt ervoor dat elke wimperhaartje bereikt wordt, zelfs de kleinste haartjes. Het resultaat is dan ook mooie, volle wimpers zonder klontjes, want deze mascara bevat een formule welke klontjes tegengaat. Deze mascara valt in de winkel gelijk op door zijn mooi felle rode kleur en is zeker het proberen waard.

The Falsies

Met deze mascara krijg je een mooi valse wimper effect. Verkrijgbaar in zwart, zwart waterproof en black drama. Bij de zwarte en de waterproof versie kan je makkelijk laagjes opbouwen tot je het gewenste resultaat hebt bereikt. Bij de black drama is een keer met het borsteltje over je wimpers gaan al meer dan voldoende. De black drama versie heeft een donkere matzwarte kleur voor de meest sexy wimpers. De borsteltjes van al deze mascara zijn een beetje gebold waardoor je je wimper erop legt en dan de mascara aanbrengt, doordat het borsteltje de vorm van je wimper aanhoudt krijg je prachtig volle wimpers.

Volum' Express The Colossal

Deze mascara heeft een megaborsteltje. Met aanbrengen is het heel even wennen, maar je krijgt er prachtige volle wimpers door, deze mascara bevat ook een collageenformule waardoor je wimpers er mooi en gezond uitzien. De mascara klontert niet en eigenlijk is een laag voldoende om aan te brengen. Deze mascara is verkrijgbaar in zwart en in waterproof.

Lash Stiletto

Deze naam verraad al dat het hier gaat om sexy wimpers. Je creëert hiermee hele mooi lange wimpers. Deze mascara is niet echt gebaseerd om volume te geven maar meer om je wimpers langer te maken. Het uiterlijk van het flesje is erg mooi. Donkerzwart met een rood stilettopuntje. Het borsteltje is dun en je maakt hiermee heel makkelijk mooie lange wimpers mee. De mascara is alleen verkrijgbaar is het zwart en gemakkelijk te verwijderen (niet waterproof).

Tips

Nu volgen nog enkelen handige tips betreft het gebruik van mascara
  • als je mascara aanbrengt kun je dat het beste zigzaggend doen, je zet het borsteltje onder je wimpers en maak dan lichte zigzag bewegingen naar boven, dit creëert een nog mooier en voller effect.
  • heb je mascara geknoeid? Pak dan een wattenstokje, maak deze vochtig en maak een draaiende beweging over het plekje.
  • bij een aantal mascara's is het aan te raden om meerdere laagjes op te bouwen voor een nog mooiere look
  • makkelijk je mascara eraf halen? Koop dat een speciale oogmake-up remover op oliebasis, zelfs waterproof mascara verdwijnt gemakkelijk. Daarna nog even met een gewone tonic of milk reinigen.
Gerelateerde artikelen
De beste Make-up merken op een rijtjeDe beste Make-up merken op een rijtjeMake-up, welke vrouw kent het en gebruikt het niet? Make-up werd vroeger al gebruikt bij de Egyptenaren. Daarbij kun je…
Make-up tips: mascaraWaar moet je allemaal op letten bij het aanbrengen van mascara? Hoe vermijd je klontertjes en hoe bewaar je je mascara h…
Beauty: wimpers krullenBeauty: wimpers krullenNiet iedereen is gezegend met mooie, lange en krullende wimpers. Gelukkig zijn er voor de mensen met lange of korte rech…
Make-up: mascaraIn deze tijd is mascara een van de meest verkochte schoonheids artikelen. Het wordt gebruikt door vrouwen ( en mannen) o…
Wimpers, functioneel en mooiWimpers, functioneel en mooiWimpers kunnen de ogen ‘open’ doen lijken en je kunt door de manier van opmaken dat meegeven wat je uit wilt stralen. Mo…

Reageer op het artikel "Mascara's van Maybelline en handige mascara tips"

Infoteur: Linda1986
Gepubliceerd: 14-07-2011
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!