InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Nagellak Nicole by O.P.I

Nagellak Nicole by O.P.I

Echte liefhebbers van nagellak kennen het merk O.P.I. wel, maar O.P.I. heeft ook nog een andere serie nagellak, deze heet Nicole by O.P.I. De potjes zijn een stuk kleiner, maar ze zijn ook goedkoper. Helaas zijn ze nog niet verkrijgbaar in Nederland, maar geniet alvast mee van deze prachtige nagellakjes.

O.P.I.

O.P.I. is een van bekendste merken nagellak in Hollywood, vele sterren dragen deze lakjes. Ze hebben niet alleen een zeer ruime collectie welke elk seizoen wordt uitgebreid, maar ze hebben ook altijd als eerste de nieuwste nagellaktrends. Zo verkochten zij als eerste de crackle nagellak. O.P.I. is ooit opgestart in 1981 en vooral actief in de professionele nagelstudio's in Amerika. Ook hier in Nederland is O.P.I. bekend in nagelstudio's. Je kan de lakjes ook kopen bij de Sephora, DA en MOOI. Ze zijn wel erg prijzig dus het is goedkoper om ze via het buitenland te bestellen. Dit kon voorheen goed bij www.transdesign.com, maar tegenwoordig hebben zij hun O.P.I. nagellakcollectie verplaatst naar www.nailsupplies.us.

Nicole by O.P.I.

O.P.I. heeft naast hun eigen collecties ook nog een tweede collectie, deze heet Nicole by O.P.I. en bevat prachtige kleuren. De potjes zijn een stuk kleiner dan die van O.P.I. en helaas zijn deze lakjes nog niet in Nederland verkrijgbaar. Ze zijn wel goedkoper dan de normale O.P.I. lakjes. Het borsteltje is ook heel handig, dit is het zogeheten 'perfect stroke brush' een klein en dik borsteltje waarmee je perfect je nagels kunt lakken.

Nicole by O.P.I. is heel erg populair bij jonge meiden, dit komt onder andere omdat Justin Bieber een collectie nagellak heeft. Heel veel meiden die fan zijn van Justin vinden deze lakjes een musthave, niet alleen door hem, maar ook omdat ze zo leuk zijn en goedkoper dan de normale O.P.I. lakjes.
The Kardashians, bekend van onder meer Keeping up with the Kardashians, hebben ook een erg leuke collectie op de markt gezet met veel donkere tinten, rood en glitterlakjes.

Ook bevat de collectie van Nicole by O.P.I. een mooie gouden crackle nagellak.

Nicole by O.P.I. heeft ook een app voor op de smartphone. Met deze app kun je elke kleur nagellak testen op je nagels. Je ziet een hand en van die hand kan je de huidskleur bepalen, dus je kiest jou huidskleur en dan het lakje wat je graag zou willen testen. Dan zie je gelijk of die kleur mooi staan bij jou handen. Erg handig en leuk!

Zoals al eerder vermeld staat zijn deze lakjes nog niet verkrijgbaar in Nederland, erg jammer. Maar wie weet komen ze binnenkort wel naar Nederland of zijn ze via een website te bestellen.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Nagellak Nicole by O.P.I"

Infoteur: Linda1986
Gepubliceerd: 16-07-2011
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!