InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Zomerse beauty artikelen voor een mooie zomerlook

Zomerse beauty artikelen voor een mooie zomerlook

Zomerse beauty artikelen voor een mooie zomerlook In de zomer laat je altijd veel meer van jezelf zien, omdat je vaak korte mouwen en rokjes of korte broeken draagt. Het is dan ook belangrijk om er goed verzorgd uit te zien. Qua make-up is er ook veel moois voor een zomerse look. De zogeheten bronzing producten zijn altijd erg populair in de zomer, deze zorgen voor een mooi zomergloed op je huid. In dit artikel een aantal van deze prachtige producten.

Exotic Oil Spray - Australian Gold

In Amerika is dit product een groot succes! Dit is een olieproduct met het zogeheten Carrot Oil, deze olie is op basis van wortelextract enzorgt ervoor dat je sneller bruin wordt. Het is te gebruiken in de buitenzon, maar ook onder de zonnebank. Let er wel op dat dit geen SPF bevat, dus je bent niet beschermd tegen de zon.

Essence Sun Club

Essence heeft ook een erg mooie collectie voor de zomer, deze heet Sun Club. Zo hebben ze onder andere een mooi oogschaduwpalette met acht verschillende bruintinten, ze hebben ook een mooie bronzer voor zowel blondines als brunettes. De bronzer geeft je gezicht een mooie zomerse kleur. All Over Shimmer is nog zo'n topproduct, deze poeder kan je gebruiken op je gezicht of andere delen van je lichaam, je krijgt een mooie glans op je huid. In het assortiment zitten ook nog waterproof eyeliners, waterproof mascara's, mooie lipgloss in zomerse tinten en een prachtige highlighter. De prijzen zijn erg goedkoop en de producten zijn mooi en hebben ook een goede kwaliteit. Essence is verkrijgbaar bij Kruidvat.

Bourjois

Bourjois heeft een aantal goede producten voor in de zomer, de Delice de Soleil collectie. Het opvallendste product is hier de bronzing poeder spray. Deze is verkrijgbaar in twee tinten. Deze spray is eigenlijk het meest geschikt voor je lichaam, al kan je hem ook op je gezicht gebruiken, maar dat wordt al snel te oranje van kleur. Het is wel bruin voor een dag, want 's avonds met douchen gaat het er gewoon weer af. Ook bevat deze collectie een mooi bronzing poeder met een kwastje. De poeder ruikt erg lekker en heeft kleine glittertjes voor een mooie glans op de huid. De poeder voelt zacht aan en bevat SPF15 als zonbescherming. Ook de lipgloss die ze hebben in deze zomercollectie bevat SPF15, de lipgloss ruikt tropisch en plakt niet.

The Body Shop Honey Bronze

De Body Shop heeft ook een mooie collectie voor de zomer, deze heet Honey Bronze. De producten zijn op basis van een bijenwas en maken je huid erg zacht. De collectie bestaat uit een bronzing poeder met een kwast, het poeder bevat lichtreflecterende deeltjes voor een mooie zomergloed. Dan is er nog de Shimmering Dry Oil, dit is een niet vette huidolie. Deze olie geeft een mooie bruine gloed en bevat ook een goude shimmer. Ook is erg nog een gel voor je gezicht, deze gel is heerlijk verfrissend en verzorgend. Dan is er nog het Lip Nectar, dit is lipgloss, verkrijgbaar in twee kleuren. Deze lipgloss ruikt erg lekker en bevat veel glitters.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Zomerse beauty artikelen voor een mooie zomerlook"

Infoteur: Linda1986
Gepubliceerd: 16-07-2011
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!