InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Een bruisende Kerst met LUSH

Een bruisende Kerst met LUSH

Als het aan LUSH ligt, wordt Kerst 2011 een bruisende Kerst, met een reeks fantastische winterproducten, bestaande uit enkele bestsellers en nieuwe spannende producten, inclusief een paar "crazy inventions". Bruisen doen ze in ieder geval de Bath Ballistics. Ga in het bad met Santa, de smeltende sneeuwman of een ander woest aantrekkelijk mannetje zoals de Abombinaball, of ga met een cocktail onder de douche staan. Dat kan met de Jilted Elf Shower Jelly

LUSH en de planeet

Het is grappig. LUSH Fresh Handmade Cosmetics is eigenlijk een bloedserieuze firma, als het om het welzijn van onze planeet gaat en is altijd bezig met het ontwikkelen van innovatieve cosmetica, die geen schade berokkenen aan het milieu. De humorvolle producten die LUSH telkens weer op de markt brengt, zijn het levend bewijs van het feit dat milieubewustheid heel goed hand in hand kan gaan met de onverzadigbare hang van de consument naar leuke en luxe dingen. Voor de feestdagen van 2011 duikt LUSH met een aantal (nieuwe) producten in nostalgische decembertradities. De producten zijn vanaf 29 september 2011 te bestellen via www.lush.nl en vanaf 7 oktober 2011 verkrijgbaar in alle LUSH vestigingen.

Een heleboel Bath Ballistics

Leuke mannetjes

  • Satsumo Santa Bath Ballistic; hij is er weer! Tijdens midwinternacht stappen de Japanners in bad met een voorraadje mandarijnen, want dat brengt geluk en voorspoed. In deze Santa zit dan ook mandarijn- en sinaasappelbloesemolie om de winterblues te verjagen.
  • De Melting Snowman Bath Melt is een aardig sneeuwmannetje, die - zielig genoeg - in het bad natuurlijk het onderspit delft. Maar dat niet zonder een geur van vanille, sinaasappel en tonkabonen te verspreiden; ingrediënten die je huid verwennen.
  • De Abombinaball Bath Ballistic ziet eruit als een nerd, maar het is wel een goeierd. In de badkuip zorgt hij voor een bruis van pepermunt, zoete sinaasappel en vanille.
  • De Rocketeer Bath Ballistic (voor iedereen die nog een kind is) neemt het met de kleur niet zo nauw. Hij is als een zoete toverbal. Het water wordt eerst geel, dan blauw en tenslotte groen.

Óók om op te eten

  • Lil' Lush Pud Bath Ballistic ziet eruit als een Engelse kerstpudding, maar niet alles is wat het lijkt. Want eenmaaal in bad stimuleren kruidnagel en citroen de bloedcirculatie en helpen afvalstoffen afdrijven.
  • De Golden Wonder Bath Ballistic ziet eruit als een cadeautje met een strik eromheen. Als je dit cadeautje "uitpakt" wordt de geur van cognac olie, zoete sinaasappel en limoen je deel. Dat is pas á la Hollywood!
  • Cinders Bath Ballistics. Voor dat speciale Kerst-gevoel met de geur van amandel, kersen, sinaasappel en een vleugje kaneel.

Bubble Bars

Met deze Bubble Bars kun je lekker snoepen zonder aan te komen.
  • De Candy Mountain Bubble Bar ziet er echt uit als snoep. Aleen al de roze/witte kleur en de volle vanillegeur.
  • En dan natuurlijk het huisje van peperkoek de Gingerbread House Bubble Bar, die kruidig en verwarmend is, met gemberpoeder voor de bloedsomloop en een vleugje limoen voor extra energie.
  • De Magic Wand Bubble Bar is zuurstokroze. Je kunt er zelfs een wens mee doen in het badwater. Levert dat niets op, dan houd je in ieder geval een zoete vanillegeur over om bij weg te dromen.
  • De 3 Gold Rings Bubble Bar bevat ook al vanille, maar daaarnaast zoete sinaasappel en mirre.
  • De Superstar Bubble Bar is er om te ontstressen; daarvoor zorgen aardbeien, geraniumolie en zwarte peper.
  • Op Kerstavond is het belangrijk dat je je ontspant, want misschien moet je de volgende dag wel een kerstdiner voor ik-weet-niet-hoeveel personen op tafel toveren.Eerst dan nog maar even genieten van de geur van jasmijn en ylang ylang van de Christmas Eve Bubble Bar

Lip tints en lip scrub

De lip tints zijn alle om je lippen bij af te likken, maar ze hebben ook een balsemende werking.
  • Snow Fairy Lipt Tint, een mooie roze kleur. Boters zorgen voor zachte lippen en frambozen en poedersuiker voor een zoete smaak. Je kunt met dit product trouwens ook je wangen een beetje op kleur brengen.
  • Celebrate LipTint, pastelroze van kleur en smaakt naar roze champagne
  • Chilli Tingel Lip Tint, een mandarijnkleurige tint met Mexicaanse pepers om je lippen te laten tintelen en voor een iets vollere aanblik. Voor de zoete smaak is er zelfs poedersuiker aan toegevoegd.

De Pow Wow Lip Scrub bevat een beetje cafeïne. Scrub je lippen met dit zachte snoep, waaraan o.a. jojoba olie is toegevoegd om de lippen te verzachten en te hydrateren.

Jilted Elf Shower Jelly

Het is alsof je met een cocktail onder de douche gaat staan. Want deze Jelly bevat niet alleen wodka, honing en vijgen om de huid te verzachten, maar tevens pittige grapefruit olie en kruidige kaneel om in de juiste stemming te komen. Bevat ook een beetje gouden glitter. Als je de jelly invriest, kun je er de volgende dag een extra stimulerende douche mee nemen!
Gerelateerde artikelen
Lush, de winkel voor verantwoorde productenLush, de winkel voor verantwoorde productenIn de tijd waarin wij leven is er veel aandacht voor de herkomst van producten die wij gebruiken om ons lichaam tot in d…
Lush; handgemaakte, maatschappelijk verantwoorde CosmeticaLush heeft heerlijke, verse handgemaakte zeepjes, cremes, lotions, parfums en zalfjes die gemaakt worden vanuit een mili…
Lippen scrubben; Lush lipscrubs en lippenbalsemsDroge lippen zijn zeer vervelend en soms zelfs pijnlijk. Met behulp van deze lipscrubs van Lush kan je de velletjes op j…
Kerstcadeaus voor hem en haarKerstcadeaus voor hem en haarDe feestdagen komen weer in zicht en dus ook de tijd om cadeautjes te kopen is opnieuw aangebroken. Vaak weten mensen ni…
Lush Oxford Street en hun productenLush Oxford Street en hun productenLush houdt zich bezig met het bedenken en produceren van diervriendelijke en natuurlijke cosmetica-producten. Inmiddels…

Reageer op het artikel "Een bruisende Kerst met LUSH"

Infoteur: Plato
Gepubliceerd: 11-10-2011
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!