InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Styling Producten van FUENTE voor een feestelijke coupe

Styling Producten van FUENTE voor een feestelijke coupe

FUENTE lanceert najaar 2011 styling producten voor de party coupe. Met drie verschillende styling producten met ieder een verschillende sterkte kun je elk gewenst resultaat bereiken. Dat doe je met Wax, Paste of Clay. Daarnaast is er Air Mist voor allerlei toepassingen van een extravagant ogende tot een natuurlijke haardos, en de Styling Oil die afrekent met pluizig haar.

Als je haar maar goed zit

Normaal gesproken levert een Bad Hair Day je geen succes op; of je moet "Weird Al" Yankovic heten en een album onder deze titel hebben uitgebracht (1996). En misschien dat de Bad Hair Day coverband uit Zeeland er ook goed garen bij spint. Verder wil er niemand gespot worden op een dag dat je haar niet wil wat jij wilt. En al helemaal niet op party's. Nu de feestdagen weer voor de deur staan, is het goed om eens in de spiegel van de kapper te kijken. Als je regelmatig een bad hair day hebt, moet er zeer waarschijnlijk wat aan de coupe gebeuren. Of misschien wil je een andere kleur. Het kan ook zijn dat je gewoon tevreden bent en alleen maar good hair days beleeft. Maar zelfs dan kan het beter; voor het creëren van de ultieme party coupe gebruik je de stylingproducten van FUENTE.

Styling volgens FUENTE

FUENTE heeft zo haar eigen geheimen als het om haar gaat. Geen party look is compleet zonder een gestylde haardos. Bij styling gaat het echter niet alleen om het creëren van een bepaalde look; de producten die je daarbij gebruikt moeten er ook voor zorgen dat het haar in conditie blijft en mooi glanst. De styling producten van FUENTE zijn geschikt voor elk haartype, intensief beschermend, duurzaam en gemakkelijk uitwasbaar. Exclusieve producten voor natuurlijke styling van de meest uiteenlopende kapsels. Om alleen wat accenten aan te brengen of een unieke coupe te creëren.

Wax, Paste of Clay

Met de onderstaande drie nieuwe styling producten van FUENTE kun je elk gewenst resultaat bereiken, afhankelijk van de sterkte van het product. Deze producten zijn gemakkelijk aan te brengen op handdoekdroog haar.

  • Met de Wax ( 16,95) van FUENTE kun je subtiele accenten aanbrengen in je coupe, zodat je er net eventjes iets anders uitziet dan anders.
  • Voor wie meer effect wil sorteren is er de Paste( 16,95); een goed hulpmiddel bij het maken van een eigentijdse en trendy look door de volumineuze structuur. Ondanks de sterkte is de gel makkelijk uitwasbaar.
  • De Clay( 19,95), het heftigste product, is geschikt om je haar in een stevige, duurzame coupe te kneden. De clay geeft een matte look .

Air Mist en Styling Oil

  • Met de föhnspray Air Mist( 22,95) van FUENTE kun je alle kanten op. Je kunt met de Air Mist je haar zo natuurlijk mogelijk laten vallen, maar je kunt ook gaan voor een wat extravagantere look met veel volume. Voor dit laatste resultaat moet je de Air Mist bij de aanzet van het haar sprayen.
  • Aan de hand van universitair onderzoek vond FUENTE de oplossing voor onhandelbaar haar: de Styling Oil( 24,95). Deze oil is werkt op basis van magnetische velden. Pluizig en springerig haar is nu te temmen. De olie verzorgt gespleten haarpunten en geeft een schitterende, natuurlijke glans aan het haar zonder dat het haar vet of zwaar gaat aanvoelen. Ook buiten houdt de Styling Oil je haar in de greep, omdat de olie bestand is tegen alle (weers)invloeden, zowel warmte als koude. De Styling Oil is in het bijzonder geschikt voor Aziatisch haar, maar is ook te gebruiken voor ieder ander weerbarstig haartype
Gerelateerde artikelen
Trouwen; Styling van het huwelijkTrouwen; Styling van het huwelijkJe gaat trouwen! De mooiste dag van je leven komt eraan. Uiteraard met je grootste liefde en lieve familie en vrienden o…
Haarverzorgings- en stylingproducten voor mannen: SYOSS MENNaast een ruim assortiment aan haarverzorgings- en haarstylingproducten voor vrouwen heeft het merk SYOSS ook twee lijne…
Superfood voor je haar!Superfood voor je haar!In de producten van Oolaboo Luxury Hair Care zitten kostbare, eetbare grondstoffen: o.a. truffel, quinoa, bamboe, rijst,…
De nieuwe titanium steiltang: veilig, snel en simpelDe nieuwe titanium steiltang: veilig, snel en simpelDe steiltang. Ooit alleen geschikt om het haar steil te maken. Maar de nieuwe generatie steiltangen is nu een multi-tool…
De stylingproducten van SYOSSSYOSS is een redelijk nieuwe en nog niet heel bekende lijn met haarproducten van professionele kwaliteit die te verkrijg…
Bronnen en referenties
  • Persbericht MOOI PR

Reageer op het artikel "Styling Producten van FUENTE voor een feestelijke coupe"

Infoteur: Plato
Gepubliceerd: 15-11-2011
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!