InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Make-up acties bij Kruidvat en Trekpleister

Make-up acties bij Kruidvat en Trekpleister

Make-up acties bij Kruidvat en Trekpleister Make-up is een vrij duur iets, al hoeft het niet duur te zijn. De bekende drogisterijen hebben een aantal keren per jaar leuke acties, waarmee je veel geld op make-up kunt besparen. Lees snel verder voor meer informatie. Veel vrouwen gebruiken make-up. Het is altijd leuk om er goed uit te zien en jezelf te verzorgen. Helaas is make-up vaak erg duur. Al hoeft dit niet per se zo te zijn (denk aan de goedkopere merken Essence, Catrice, NYC), maar als je veel gebruik maakt van duurdere merken als L'Oreal en Maybelline dan kunnen de bedragen hoog oplopen. Een foundation kan al gauw 18 euro kosten. Een van de beste manieren om op make-up geld te besparen is om het te kopen als het in de aanbieding is. De grotere drogisterijen hebben regelmatig leuke acties.

Welke acties zijn er zoal?

1+1 gratis

De allerbeste actie is 1+1 gratis op alle make-up. In weze koop je alles voor de helft van de prijs indien je een even aantal spullen koopt. De 1+1 gratis actie vind je zon twee keer per jaar bij Kruidvat en Trekpleister. Bij deze actie kan je voordelig make-up shoppen. Het is vooral handig om dan producten te kopen van de duurdere merken, dat bespaart je een hoop geld. Je kan met deze actie een mooie voorraad make-up opbouwen voor een korting van 50%.

2e artikel voor de helft van de prijs

Een andere redelijk goede acties is de 2e artikel voor de helft van de prijs. Deze actie is vooral leuk als je echt een product nodig hebt. In weze heb je met deze actie een korting van 25% bij aankoop van twee producten. Deze actie vindt je vooral bij Etos.

40% korting

De 40% korting komt ook redelijk vaak voor bij de drogisterijen. Deze actie is leuk als je iets nodig hebt of als je niet veel make-up gebruikt. 40% korting is toch ook heel wat. Op een mascara kan dit al snel 8 euro schelen.

Wees er op tijd bij!

De 1+1 gratis actie is altijd een zeer goedlopende actie. In de meeste gevallen vindt deze actie plaats op donderdag, vrijdag en zaterdag. Als je echt leuke dingen wilt scoren moet je er voor zorgen dat je donderdagochtend nog gaat. De make-up wordt namelijk niet snel aangevuld dus als je zaterdagmiddag gaat zijn bijna alle schappen leeg. Het beste is om te gaan als de winkel net open gaat, dan is het namelijk ook nog rustig, als je eind van de ochtend gaat dan is het dringen bij de schappen en kan je ook niet rustig producten bekijken en testen.

Hoe weet je wanneer deze actie is?

Als je wilt weten wanneer een dergelijke actie plaatsvindt dan moet je de folders goed in de gaten houden. Een waardevolle tip is om je aan te melden voor de nieuwsbrief. De avond van tevoren krijg je dan een mailtje en kun je op tijd bij de actie zijn. Er is overigens geen vaste datum wanneer een van deze acties plaatsvinden. Je kan ook de beautyblogs in de gaten houden, de bloggers plaatsen namelijk ook altijd als er een make-up actie is.

Je moet wel goed de kleine lettertjes lezen, want soms is een actie alleen voor bepaalde merken en niet voor alles. Als je goed leest kom je niet voor vervelende verrassingen te staan bij de kassa.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Make-up acties bij Kruidvat en Trekpleister"

Infoteur: Linda1986
Gepubliceerd: 13-04-2012
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!