InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Action: groot assortiment en goede beautyartikelen

Action: groot assortiment en goede beautyartikelen

Action: groot assortiment en goede beautyartikelen Weet jij al hoe leuk de Action is? Deze budgetwinkel is bij veel mensen populair. Je kan er voor weinig geld goede en leuke spulletjes kopen, maar ook eten, drinken, make-up en verzorgingsproducten vind je er tegen lage prijzen. Veel mensen denken dat je dan rommel koopt, maar dat is niet waar. Lees snel verder en bespaar vanaf nu door je spullen bij de Action te kopen. Waarschijnlijk heb je weleens gehoord van de Action of misschien heb je wel een advertentie gezien. De Action vind je in Nederland, België en Duitsland. De Action is ooit, in 1993, klein begonnen in Enkhuizen. Deze winkel was echter zo'n succes dat er al snel meer volgden. Tot op de dag van vandaag komen er nieuwe vestigingen bij. Dus wie weet straks ook in jou woonplaats als dat nog niet het geval is. Wekelijks komen er rond de 150 nieuwe artikelen binnen. De Action heeft een breed assortiment en volgt de laatste trends.

Wat is er te koop?

Bij de Action kun je goedkoop inkopen doen. Het assortiment is zeer uitgebreid en ze hebben vaak ook tijdelijke artikelen. Elke week komen er tussen de 100 en 150 nieuwe artikelen binnen naast het vaste assortiment. Met Koninginnedag verkopen ze er veel oranje spullen, en ook tijdens het voetbal is dat het geval. Met kerst vind je er verlichting, huisjes, kerstballen en tal van andere versiering. In het vaste assortiment vind je eten en drinken, fietsartikelen, autoartikelen, handdoeken, keukenartikelen, badkamerartikelen, kantoorartikelen, klusartikelen, kleding, make-up, fleecedekens enzovoorts.

Drukte

Omdat de Action goedkoop is, is het er vaak druk. Vooral op zaterdagmiddag is het niet prettig winkelen. Het is daarom aan te raden om in de ochtend te gaan of op een doordeweekse dag. Het verschilt natuurlijk ook per vestiging hoe druk het is. Een Action midden in het stadscentrum zal drukker zijn dan een Action buitenaf.

Goedkoop

Als je 30,- uitgeeft bij de Action, dan heb je veel spullen. Chocolade van Milka waar je in de winkel al snel 3,- voor betaald, koop je bij de Action voor 1,-. Een grote fleecedeken kost normaal 15,-, bij de Action 7,95. Je vindt er ook tal van leuke kookboeken voor nog geen 3,-.

Goed of rommel?

Als artikelen goedkoop zijn is het vaak rommel, maar bij de Action valt dat erg mee. Het is natuurlijk niet zulke kwaliteit als die van de bekende merken, maar het kan er prima mee door. Bij de shampoos vind je wel bekende merken en dat is gewoon zoals het hoort te zijn. Er zijn natuurlijk altijd producten van mindere kwaliteit, maar daar betaal je ook naar.

Beauty

Na deze inleiding is het tijd om te vertellen over de beautyproducten die ze verkopen, want daar gaat dit artikel voornamelijk over. Bij de Action vind je de bekende merken (en onbekende merken) tegen stuntprijzen. De Action koopt grote partijen in en het kan zijn dat je fles met shampoo in een andere taal is. Vaak zie je Duits op de verpakkingen. Shampoo van Head & Shoulders kost bijvoorbeeld maar de helft van wat je bij de drogist betaald. Ze verkopen ook haarverf, sieraden en make-up artikelen.

Tips

  • Nepwimpers van Max: Dit is een doosje met drie soorten nepwimpers voor slechts 2,99.
  • Oogpotloden: Deze oogpotloden zijn goed in gebruik, er zit zelfs een sponsje onder zodat je het lijntje mooi uit kunt gummen voor een mooie smokey eyes. Je kan kiezen uit verschillende kleuren, er zitten drie potloden in één pakje. Dit pakjes kost nog een euro.
  • Neusstrips: De neusstrips van de Action staan ook bekend om hun effectieve werking.
  • Oogschaduwpaletjes: Ze hebben ook hele leuke oogschaduw paletjes met drie kleuren. De tinten roze, blauw en paars. Het is wel aan te raden een oogschaduwbasis hieronder aan te brengen voor een langhoudend resultaat. Voor slechts 1,99 heb je een leuk paletje. Het nadeel van deze oogschaduw is dat deze vrij snel afbrokkelt. Je moet hem dus niet laten vallen of hard stoten.
  • Gezichtsmaskers: Bij de Action verkopen ze verschillende soorten gezichtsmaskers. Voor elk huidtype vind je wel een geschikt masker, goedkoper als bij de drogisterij. In de zakjes van de gezichtsmaskers zit veel inhoud, je kan er gemakkelijk twee keer mee doen. Het zijn twee zakjes aan elkaar, dus eigenlijk kan je er vier keer gebruik van maken.

Cadeautip

Met deze cadeautip zal de ontvanger zeker blij zijn. Koop een leuke rieten of stoffen mand en vul deze met een klein handdoekje, spons, scrub, douchegel, gezichtsmasker en van al dat soort artikelen. Voor 15 euro heb je een goed gevulde mand. Ook voor mannen vind je meer dan genoeg. Denk aan gereedschap, artikelen voor de fiets of auto en natuurlijk ook scheerspullen, douchegel en meer verzorgingsartikelen.
Gerelateerde artikelen
Als je niet veel te besteden hebt; make-up, parfum en meerAls je niet veel te besteden hebt; make-up, parfum en meerMake-up, parfum en andere beauty-artikelen zijn erg leuk, maar ook vaak erg duur. Er zijn momenten dat je wat minder te…
Make-up kwasten schoonmakenMake-up kwasten schoonmakenAls je vaak make-up draagt, is het belangrijk om de kwasten die je gebruikt regelmatig schoon te maken. Veel mensen denk…
Hoe vind je toppertjes bij goedkope make-up merken?Hoe vind je toppertjes bij goedkope make-up merken?Als je make-up van goede kwaliteit wilt kopen, kom je vaak al uit op de duurdere merken, zoals M.A.C. en Dior, maar ook…
Make-up: Fijne budgetmerkenMake-up: Fijne budgetmerkenMake-up is voor veel meisjes en vrouwen een echte must have! Helaas zijn make-up producten vaak erg duur en dus niet voo…
Wat kan je doen met shampooHet gebruiken van shampoo is een alledaagse gewoonte geworden. Maar we gebruiken de shampoo alleen om ons haar mee te wa…

Reageer op het artikel "Action: groot assortiment en goede beautyartikelen"

Reactie

Tina Keiman, 10-02-2013 20:15 #1
Dus ik kan met mijn vvv, bonnen. gewoon bij action besteden?
Wachtend op uw antwoord.
vriendelijke groetjes Tina Reactie infoteur, 11-02-2013
Hallo,

om te zien waar u uw VVV-bonnen kunt inleveren, kunt u kijken in het bijgeleverde boekje en anders op de website. Per regio verschilt het waar de bon inwisselbaar is.

Mvg,
Linda

Infoteur: Linda1986
Gepubliceerd: 26-04-2012
Subrubriek: Beauty
Reacties: 1
Schrijf mee!