InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > Snel afvallen – NachtSlank, afvallen terwijl je slaapt

Snel afvallen – NachtSlank, afvallen terwijl je slaapt

Snel afvallen – NachtSlank, afvallen terwijl je slaapt Afvallen kan een ware crime zijn. De overtollige kilo’s laten zich niet zonder slag of stoot kwijtspelen en het frustrerende is dat ze er vaak sneller weer aanzitten dan dat ze eraf zijn. Talloze diëten en geneesmiddelen circuleren op het internet. Zo zijn er de bekende diëten van Sonja Bakker en het omstreden Alli, de wonderpil die snel afvallen bevordert. En nu is er dan ook nog eens NachtSlank, een methode die je helpt af te vallen… terwijl je slaapt.

Werking NachtSlank

NachtSlank helpt je af te slanken door 's nachts de vetverbranding te bevorderen, waardoor de opname van vet door het lichaam wordt verminderd. NachtSlank is gebaseerd op wetenschappelijke inzichten en bevat middelen die de vetverbranding bevorderen.

Slapend afvallen

Overdag is het lichaam drug bezig met het verwerken van de dagelijkse voeding. Met dat idee is NachtSlank ontwikkeld. NachtSlank werkt de hele nacht. Tijdens de slaap wordt de vetverbranding gestimuleerd. Zo wordt de opslag van vetten in het lichaam aanzienlijk verminderd.

Geschikt

NachtSlank is ontwikkeld voor mannen en vrouwen van 16 jaar en ouder. Echter, wanneer één van de ingrediënten overgevoeligheid oproept, wordt geadviseerd om het gebruik van NachtSlank te staken. Ook wanneer medicijnen en dergelijke gebruikt worden, kan het geen kwaad om een dokter of behandelend arts te raadplegen alvorens aan NachtSlank te beginnen.

Gezonde voeding

Er zijn nog steeds geen middelen op de markt die het afvallen in hun eentje voor elkaar weten te krijgen. Afvallen zul je dan ook zelf moeten doen. NachtSlank is alleen een duwtje in de goede richting. Door gezond te eten, een eventueel dieet te volgen en voldoende te bewegen, stimuleer je het afvalproces ook zelf. Ook een matige consumptie van alcohol wordt aangeraden. Op die manier zul je nog meer baat hebben bij het gebruik van NachtSlank.

Vijf-voudige formule

Per capsule bevat NachtSlank een vijf-voudige formule, die bestaat uit het volgende: 300 mg Garcinia, 67 mcg Chroom, 50 mg groene thee, 50 mg cayenne en 50 mg appel extract.

Gebruik

Om NachtSlank het beste te gebruiken, moet je een half uur voor het slapen gaan twee capsules met ruim vruchtensap of water innemen. Daarna mag er niks meer gegeten of gedronken worden, behalve water. 's Ochtends bij het ontbijt moet dan nog één capsule met ruim water worden ingenomen. Eén kuur bevat negentig capsules. Dat is genoeg voor één maand.

Vitamust

NachtSlank is alleen via internet te verkrijgen bij Vitamust. Binnen Nederland kun je zowel betalen per eenmalige machtiging als onder rembrours. Op de website van Vitamust vind je precies terug hoe je NachtSlank kunt bestellen. Ook kun je hier een mailtje sturen naar de klantenservice voor meer antwoorden op vragen.
© 2009 - 2019 Paulsmiezen, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden. Deze informatie is van informatieve aard en geen vervanging voor professioneel medisch advies. Raadpleeg bij medische problemen en/of vragen altijd een arts.
Gerelateerde artikelen
Automatisch afvallen tijdens je slaap met NachtslankAutomatisch afvallen tijdens je slaap met NachtslankMet Nachtslank kunt u elke nacht gezond afvallen volgens Vitamust. Het is de nummer 1 uit de VS. Uit onderzoek is bekend…
Hoe kun je snel afvallen?Hoe kun je snel afvallen?Hoe kun je snel afvallen? Een vraag die veel mensen zich stellen. Wanneer je veel te zwaar bent of een paar kilo teveel…

Reageer op het artikel "Snel afvallen – NachtSlank, afvallen terwijl je slaapt"

Infoteur: Paulsmiezen
Gepubliceerd: 17-06-2009
Subrubriek: Dieet
Medische informatie…
Schrijf mee!