InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Diversen > Zoloft, Prozac, Ritalin veroorzaken massamoord en suïcide
mijn kijk op

Zoloft, Prozac, Ritalin veroorzaken massamoord en suïcide

Zoloft, Prozac, Ritalin veroorzaken massamoord en suïcide Dit artikel is opgedragen aan alle slachtoffers van medicijnen die de bijwerkingen hebben om zelfmoord en moorden te begaan. Let op: in dit artikel staan schokkende feiten. Het vermelden van de feiten is enkel bedoeld om mensen bewust te maken hoe gevaarlijk reguliere antidepressiva medicijnen zijn. Het middel is erger dan de kwaal. Het wordt tijd dat mensen inzien dat het toedienen van chemische stoffen geen goed werkende methode is om mensen van psychische problemen af te helpen.

Inhoud:

Oproep aan ouders van kinderen in psychiatrische behandeling

Heeft je kind problemen en wordt hem nu aangeraden om Zoloft, Prozac, Luvox of Ritalin in te nemen? Bedenk je dan onmiddellijk! Lees goed in dit artikel waartoe kinderen in staat blijken als ze deze gevaarlijke medicijnen gebruiken. Deze synthetische medicijnen brengen gedragsveranderingen teweeg, niet alleen bij kinderen maar ook bij volwassenen. Het is beter om natuurlijke middelen te gebruiken. Vrijwel alle gevallen waarin jongeren doorslaan en een wapen gebruiken op daarvoor geliefde mensen uit hun omgeving, zijn gerelateerd aan medicijngebruik. Dat is geen toeval! Het staat zelfs in de bijsluiter van medicijnen dat suïcidaal gedrag tot de bijwerkingen behoort.

Dit artikel bevat schokkende informatie. De bijwerkingen van medicijnen als prozac, Zoloft en Paxil zetten kinderen, soms 11 tot 18 jaar aan om hun naaste familieleden te vermoorden, vaak de mensen waarvan ze het meeste houden.

Depressiviteit en voedsel

Depressiviteit is vaak een gevolg van teveel slecht eten. Schakel een fytotherapeut in. Het innemen van groenten en fruit met het vitaminen uit het B-complex kan helpen en daarnaast zijn notenoliën ook erg gezond voor de hersenen, met name walnootolie. De essentiële oliën omega 3 en omega 6 van plantaardige oorsprong zijn het meest gezond. Visoliesupplementen zijn waardeloos. De grote hype rond visolie die al 20 jaar gaande is is gebaseerd op één enkel onderzoek uit Engeland waarvan is bewezen dat het een frauduleus onderzoek is.

Wapenhandel is tegen prozac

De achtergrond van dit artikel mag voor Europeanen vreemd overkomen. Onderstaande gegevens zijn in eerste instantie namelijk verzameld door een belangrijke Amerikaanse wapenhandelaar. Veel Amerikanen zijn bang dat de golf aan schietgevallen onder jeugdige schoolgangers leidt tot een vuurwapenverbod. De meeste Europeanen kijken raar aan tegen het feit dat Amerikanen tegen een vuurwapenverbod zijn. Je kunt het ook anders bekijken:
  • In Canada mogen mensen ook vuurwapens in huis hebben maar daar gebeuren geen schietgevallen.
  • Het wapengebruik is niet het grote probleem, maar het medicijngebruik want van vele medicijnen worden mensen depressief en suïcidaal, bovendien krijgt men hallucinaties en verkleinen grenzen om geweld te gebruiken.
  • Door wapens van de burgers af te pakken krijgt de Amerikaanse overheid het monopolie op wapens, en veel Amerikanen zijn bang dat de Amerikaanse overheid daar misbruik van zal maken.
  • In allerlei plattelandsgebieden zou het vuurwapenverbod het voor criminelen erg gemakkelijk maken om een huis, boerderij of villa te overvallen. De afstanden tussen de huizen zijn zeer groot, burencontrole zoals in Nederland of België kan er niet plaatsvinden.

Onderstaande gegevens komen van een wapenhandelaar die een week na de publicatie op Facebook van deze gegevens is vermoord. De kans is groot dat als je onderstaande gegevens bestudeerd je van mening verandert over wapens in de V.S. Het zou kunnen zijn dat je gaat inzien dat niet wapens, maar medicijnen het grote probleem vormen in de V.S.

Uit de bijsluiter

Sommige mensen geloven niet dat medicijnen tegen depressie aanzet kunnen geven tot suïcide, vreemd gedrag en agressiviteit. Het staat echter in de bijsluiter van betreffende medicijnen.
Tot de bijwerkingen van Prozac behoren:
  • Gedachten van zelfdoding of zelfbeschadiging,
  • Ongewoon wild gedrag,
  • Hallucinaties.
Tot de bijwerkingen van Ritalin behoren:
  • Gedachtes of gevoelens over zelfmoord,
  • Dingen voelen of horen die er niet zijn, dit zijn tekenen van psychose,
  • Ongewenste gedachtes, die terug blijven komen,
  • Ongewoon opgewonden, overactief of ongeremd voelen (manie).
Tot de bijwerkingen van Zoloft behoren:
  • Angstaanjagende vreemde dromen, zelfmoordgedrag,
  • Depressie, zich raar voelen, nachtmerrie, angst, nerveuze opwinding of onrust (agitatie),
  • Opvliegers.

Columbine School

Eric Harris (17) gebruikte eerst Zoloft en daarna Luvox. Dylan Klebold(18) is de tweede schutter van de Columbine School in Littleton. Zijn medische dossier is nooit geopenbaard. Ze vermoordden 12 studenten, een leraar en verwondden 23 mensen, alvorens de hand aan henzelf te slaan. Michael Moore maakte een documentaire ´Bowling for Columbine´ en gaf later toe dat het journalistiek niet handig was om het gebruik van de medicijnen van de twee jongens buiten schot te laten. Hij ging wel in op het vuurwapengewoonte van de Amerikanen.

Jeff Weise

Jeff Weise was 16 jaar en werd driemaal de startdosis voor volwassenen voorgeschreven van Prozac, namelijk 60 mg/per dag of Prozac. Hij vermoordde zijn opa, de vriendin van zijn opa, en tien medeleerlingen. Twaalf leerlingen raakten gewond. Dit gebeurde in 2005. In 2004 heeft de FDA (Food and Drug Administration) al gewaarschuwd voor verhoogd voorkomen van suïcide en geweld onder jongeren.

Cory Braadsgaard

Cory Braadsgaard 16 jaar, uit Wahluke in Washington state. Zat op de High School. Hij gebruikte Paxil, wat hallucinaties veroorzaakte. Hij nam een geweer mee naar school en gijzelde 23 medeleerlingen. Met behulp van zijn familie is Cory van de Paxil afgekomen. Paxil is een medicijn waarmee je niet zomaar kan stoppen; je moet er geleidelijk mee stoppen. Cory vertoonde weinig afwijkingen voor zijn medicijngebruik. Hij kreeg een veel te zware medicatie voor een licht probleem. Cory Braadsgaard is in enkele documentaires geïnterviewd, onder andere in de documentaire ´The drugging of our children´ die voor vele kijkers als een eye-opener werkt omtrent de manier waarop men omgaat met medicijnen en kinderen.

Christopher Pittman

Christopher Pittman, met 12 jaar nog een kind, vermoordde zijn opa en oma toen hij Zoloft nam. Eigenlijk was Christopher Paxil voorgeschreven maar de arts had dit medicijn even niet in voorraad en besloot daarom om Zoloft te geven. Het wordt afgeraden om de twee medicijnen snel na elkaar te gebruiken. Direct na inname begonnen er bijwerkingen, onder andere pijn in het lichaam. Hiervoor kreeg de jongen vervolgens pijnstillers. Na een artsbezoek werd zelfs de dosis verhoogd. Zowel een overdosis Zoloft als een plotseling stoppen met Paxil kunnen de bijwerkingen hebben veroorzaakt. De opa en oma die hij vermoordde waren een stabiele factor in het leven die hij zeer lief had.

Matthew Miller

Matthew Miller, age 13, pleegde zelfmoord door ophanging op de zesde dag dat hij Zoloft gebruikte. Vreemd genoeg zijn suïcidale neigingen een bijwerking van ´medicijnen´ als Zoloft en Prozac. Dit gebeurde in 1997. Zijn huisarts wist niets van de suïcidale bijwerkingen, hoewel er al wel wetenschappelijke onderzoeken waren geweest in die richting. Zoloft was net op de markt.

Kip Kinkel

Kip Kinkel (15) gebruikte Prozac en Ritalin. Hij schoot zijn ouders neer in hun slaap, ging naar school en doodde twee klasgenoten met een vuurwapen. 23 Leerlingen raakten gewond. Hij was nog maar net begonnen met zijn Prozac- behandeling. In een soort afscheidsbrief schreef hij dat hij stemmen in zijn hoofd hoorde. op straat was hij gewapend met een mes en smeekte een politieagent om hem neer te schieten. Hij kreeg een dosis pepperspray in zijn gezicht, werd ingerekend en zit een straf uit van 111 jaar, zonder de kans ooit vrij te komen.

Luke Woodham

Luke Woodham was 16, gebruikte Prozac en stak zijn moeder dood. Daarna vermoordde hij twee andere mensen en verwondde er zeven op de Pearl High School in Pearl, Mississippi. Hij heeft drie maal levenslange gevangenisstraf gekregen plus 140 jaar. Als hij 65 is mag hij op verlof. Tijdens de rechtszaak verklaarde Luke dat hij de moord op zijn moeder niet kon herinneren. Voor de moord op de medescholieren schreef hij een briefje waarin onder andere stond dat als men niet op pacifistische in kon zien dat hij intelligent is, men dat via een kogel moest begrijpen.

Pocatello

Een 14-jarige jongen uit Pocatello gebruikte Zoloft. In 1998 kreeg hij door Zoloft een vlaag van verstandsverbijstering en kwam hij gewapend naar school. Hij hield met een vuurwapen 12 leerlingen in gijzeling maar gaf zich gelukkig over aan de politie toen deze pizza, frisdrank en sigaretten leverden.

Michael Carneal

Michael Carneal gebruikte Ritalin op zijn 14e. Tijdens een gebedsdienst op de Middelbare school in West Paducah, opende hij het vuur op medeleerlingen. Drie tieners werden gedood en vijf gewond. Daarna legde hij twee vuurwapens op de grond en gaf hij zich over aan het schoolhoofd. Hij vroeg:´ Alstublieft, maak me dood, ik kan niet geloven dat ik dit heb gedaan.´ Hij krijgt psychiatrische behandeling in de gevangenis zolang het nodig is.

Jeffrey Franklin

Jeffrey Franklin had enorm veel Ritalin in zijn bloed toen hij zijn ouders met een bijl vermoordde. Hij was door de Ritalin psychotisch geworden. Hij vermoordde ook een broer en verwondde er twee. Naast Ritalin had hij Prozac en Klonopin van de arts gekregen.

Andrew Golden

Andrew Golden was 11 en gebruikte Ritalin. Mitchell Johnson was 14 en kreeg eveneens Ritalin voorgeschreven. Samen schoten ze 15 mensen neer. Vijf daarvan vonden de dood, vier medeleerlingen en een leraar. Tien mensen raakten gewond. Het tragische gebeuren kreeg de naam ´Westside Middle School massacre´ mee. Het gebeurde bij Jonesboro in de staat Arkansas. Een van de knapen liet het brandalarm gaan waarna iedereen voor de school kwam staan. Vervolgens openden de twee kinderen het vuur.

TJ Solomon

TJ Solomon was 15 toen hij Ritalin nam. Hij was een high school student in Conyers, Georgia. In Nederland noemen we High School een middelbare school. Hij opende het vuur en verwondde zes klasgenoten. Hij kreeg strafvermindering. Hij werd door de rechter ´schuldig maar mentaal ziek´ bevonden. Hij had eerst een gevangenisstraf van ruim 600 jaar maar dat is terug gebracht tot 20 jaar. In mei 2014 mag hij voor het eerst op verlof. Hij is dan inmiddels 30 jaar en heeft de helft van zijn leven in een gevangenis gezeten.

Rod Matthews

Rod Matthews was 14 en gebruikte Ritalin. Hij sloeg een klasgenoot dood met een honkbalknuppel. Hij leek zijn daad goed voorbereid te hebben. Naderhand liet hij het lijk aan klasgenoten zien, alsof hij er trots op was. Hij werd als een volwassene behandeld in de rechtszaal. Niemand hield er rekening mee dat ritalin zijn hersens heeft veranderd, waardoor hij waarschijnlijk tot deze daad is gekomen. Het is uit wetenschappelijk onderzoek bekend dat Ritalin de hersenstructuur verandert.

James Wilson

James Wilson zat op de leeftijd van 19 aan meerdere antipressiva. Hij kwam uit Breenwood, South Carolina. Zwaar onder de medicatie nam hij een .22 kaliber revolver naar een basisschool en vermoordde twee jonge meisjes terwijl hij zeven andere kinderen en twee leraren verwondde.

Elizabeth Bush

Elizabeth Bush had de leeftijd van 13 toen ze Paxil gebruikte. Ze is verantwoordelijk voor het schieten op een school in Pennsylvania. Ze schoot iemand in haar schouder. Ze gaf vervolgens gehoor aan een oproep van een vriendin om het wapen weg te doen. Bush werd opgepakt en veroordeeld tot een psychiatrische inrichting voor onbepaalde tijd. Na drie jaar kwam ze weer vrij.

Jason Hoffman

Jason Hoffman nam zowel de medicijnen Effexor als Celexa. Hij begon op een school te schieten in El Cajon, California. Mensen raakten gewond. Een politieman schoot Jason neer. In de gevangenis hing hij zichzelf op aan het beddengoed.

Jeff Franklin

Jeff Franklin nam Prozac en Ritalin. Hij woonde in Huntsville. Alabama. Toen zijn ouders thuis kwamen van hun werk vermoordde hij hun met een voorhamer, bijl en slagersmes. Daarna viel hij zijn jongere broers en zussen aan.

Jarred Viktor

Jarred Viktor was 15 toen hij Paxil voorgeschreven kreeg. Na tien dagen Paxil te hebben gebruikt stak hij zijn oma dood met 61 messteken. Zijn ouders waren juist naar de psycholoog gegaan omdat Jarred problemen had. Deze problemen verergerden in korte tijd na inname van Paxil. Fabrikant SmithKline Beecham zegt dat het niet door Paxil kan komen, hoewel het tegenwoordig wel degelijk duidelijk is dat je agressief van paxil kan worden en dat de fabrikanten rapporten over bij-effecten onder tafel hebben gemoffeld.

Neal Furrow

Neal Furrow nam Prozac en woonde in Los Angeles. Hij schoot in het rond op een Joods community center. Er vielen vijf gewonden en een dodelijk slachtoffer. Neal Furrow zit de rest van zijn leven in de gevangenis zonder mogelijkheid tot verlof.

Kevin Rider

Kevin Rider was 14 en was aan het stoppen met Prozac toen hij overleed aan een schotwond in zijn hoofd. Eerst werd gedacht aan zelfmoord maar twee jaar later werd de zaak heropend. Hij was toch vermoord, door een verdachte die destijds Zoloft en andere antidepressiva innam.

Alex Kim

Alex Kim was 13. Hij hing zichzelf op korte tijd nadat zijn Lexapro medicatie was verdubbeld. Zijn geval staat niet op zich. In totaal zijn er minstens 47 gevallen van zelfmoord tijdens medicatie met Lexapro. Het lijkt er sterk op dat dit middel een bijwerking heeft; suïcidale neiging. Een middel wat aan depressieve mensen wordt gegeven zou mensen moeten helpen er boven op te komen. In de V.S. worden er middels het rechtssysteem meerdere ´lexapro lawsuits´ gehouden naar aanleiding van agressief gedrag tijdens het gebruiken van dit medicijn.

Diane Routhier

Diane Routhier werd Welbutrin voorgeschreven voor galsteenproblemen. Ze leed aan diverse bijwerkingen op deze medicatie. Zes dagen na het medicijn van haar arts te hebben gekregen, schoot ze zichzelf dood. Welbutrin is naast een middel voor galstenen ook een antidepressief middel; dat wil zeggen dat het de normale werking van de hersenen verstoort. In noodgevallen zou het aan een persoon met zware psychische problemen kunnen worden gegeven maar het is gevaarlijk voor psychisch gezonde mensen. Haar geval staat niet op zich. In totaal gaat het om tientallen mensen die na welbutrin te hebben gekregen een zelfmoordpoging deden. Omdat niet iedere poging is geslaagd komt dat niet allemaal in de statistiek. Verder is het zo dat velen zwijgen over hun zelfmoordpoging.

Billy Willkomm

Billy Willkomm was een worstelaar en een student aan de University of Florida student. Hem werd Prozac voorgeschreven toen hij 17 was. Zijn familie vond hem na een suïcidale dood; hij hing aan een trap in het huis van de familie. Hij had Prozac gekregen omdat hij leidde aan stemmingswisselingen. het is echter vrij normaal voor iemand van 16 of 17 jaar om snel om te slaan in stemmingen. Als deze psychische toestand wordt beïnvloed door een sterk medicijn dan heeft dat niet zelden fatale gevolgen.

Kara Jaye Anne Fuller-Otter

Kara Jaye Anne Fuller-Otter was nog maar 12 en ze gebruikte Paxil toen ze zichzelf ophing aan een haak in haar kast. Haar ouders reageerden als volgt: "... die verdomde dokter weigerde om met Paxil te stoppen toen ik het hem vroeg. We vroegen het al op onze tweede bezoek omdat ik zag dat ze slecht reageerde op Paxil...". In de V.S, is het namelijk zo dat je kind medicijnen moet innemen als de dokter ze voorschrijft, anders is de kans groot dat je uit de voogdij wordt ontheven.

Matthew Miller

Matthew Miller was 13 toen hij bij een psychiater liep omdat hij schoolproblemen kende. De psychiater gaf hem samples Zoloft, dat is een soort proefuitvoering van het daadwerkelijke medicijn, om te kijken of het goed werkt. Zeven dagen later werd hij door zijn moeder dood gevonden terwijl hij aan een riem hing in zijn kast.

Woody

Woody, een man waarvan zijn achternaam ongepubliceerd is gebleven, pleegde zelfmoord toen hij 37 was. Hij nam Zoloft voor de vijfde week. Kort voordat hij zijn daad pleegde stelde zijn arts voor om de dosis te verdubbelen. Feit is dat hij nooit depressief was of mentale stoornissen had voor hij Zoloft nam; hij leed slechts aan slapeloosheid en ging daarvoor naar de arts.

Steven Kazmierczak

Steven Kazmierczak, 27 jaar, schoot op mensen, vermoordde er vijf en verwondde 21 anderen, voordat hij de hand aan zichzelf sloeg. Het gebeurde in het auditorium van de Northern Illinois University. Volgens zijn vriendin gebruikte hij Prozac, Xanax en Ambien. Het toxicologierapport wees uit dat hij nog steeds sporen van Xanax in zijn lichaam had.

Nog meer daders en slachtoffers

  • Gareth Christian uit Vancouver was 18 en gebruikte Paxil toen hij in 2002 zelfmoord pleegde,
  • Julie Woodward was 17, gebruikte Zoloft toen ze zichzelf ophing in de garage van haar ouderlijk huis.
  • Kurt Danysh was 18 en gebruikte Prozac. Hij vermoordde zijn vader met een geweer. Hij zit nu in de gevangenis en probeert middels brieven iedereen te waarschuwen voor het gebruik van antidepressiva.
  • Een jongen van 10 jaar uit Houston schoot zijn vader dood kort nadat zijn Prozac dosis was verhoogd.
  • Hammad Memon was 15 en vermoordde een medescholier. Hij had de diagnose gekregen dat hij ADHD had en depressie had. Hij nam Zoloft en een aantal andere medicijnen.
  • Matti Saari was een 22-jarige student, schoot en vermoordde 9 studenten en een leraar. Hij verwondde een andere student voordat hij zichzelf doodde. Hij nam SSRI en benzodiazapine.
  • De Fin Pekka-Eric Auvinen was 18, toen hij antidepressiva nam. Hij vermoordde acht mensen en verwondde twaalf mensen op de Jokela High School. Vervolgens pleegde hij zelfmoord.
  • Asa Coon uit Cleveland schoot vier mensen neer op 14-jarige leeftijd. Ze raakten zwaar gewond. Daarna benam hij zichzelf van het leven. Uit de stukken van de rechtszaak blijkt dat hij Trazodone gebruikte.
  • Jon Romano had de leeftijd van 16 toen hij medicatie kreeg tegen depressie. Hij opende het vuur op een leraar van de New York high school.
  • Chris Fetters, 13, vermoordde haar lievelingstante toen ze Prozac nam. Ze stak haar met een keukenmes en moest huilen toen ze in haar armen stierf.
  • Chris Shanahan was 15 en gebruikte Paxil. Hij schoot plotseling in Rigby een vrouw dood.

Tristan van der Vlis

Dit rijtje kan nog worden aangevuld met het treurige feit dat Tristan van der Vlis antidepressiva gebruikte toen hij in 2011 in Alphen aan de Rijn zes mensen van het leven beroofde en 17 verwondde. In tegenstelling tot in de V.S. hebben Nederlandse journalisten niet gepubliceerd welke antidepressiva van der Vlis gebruikte. Wel is uitvoerig in de krant gekomen dat hij met een andere medicatie was gestopt en daardoor is de onjuiste indruk ontstaan dat hij helemaal geen antidepressiva gebruikte. Zo werd zijn verhaal zelfs een argument voor politici om te benadrukken hoe belangrijk medicijnen zouden zijn. Kranten kopten groot dat van der Vlis gestopt zou zijn met medicijngebruik, maar in werkelijkheid slikte hij zowel antidepressiva als slaapmiddelen. Daarnaast wisten zijn ouders te melden dat hij te laat medicijnen had gekregen. Dat duidt er op dat hij wellicht vlak voordat bij hem de stoppen doorsloegen hij een nieuw medicijn erbij had gekregen. Over de droevige bijwerking van anti-depressiemedicijnen in de vorm van het uitvoeren van een massamoord, werd nog nooit gerept in de Nederlandse media. De Nederlandse media hebben niet achterhaald welke medicijnen van der Vlis precies gebruikte, wat in schril contrast staat met de openheid in de Amerikaanse media over het medicijn gebruik van zelfmoordenaars, moordenaars en massamoordenaars.
Gerelateerde artikelen
Bijwerkingen RitalinBijwerkingen RitalinHet medicijn Ritalin wordt vaak voorgeschreven bij gedragsstoornissen, zoals ADHD. Ritalen heeft een aantal bijwerkingen…
Zoloft (sertraline): medicijn bij depressieZoloft (sertraline): medicijn bij depressieZoloft is een medicijn dat ingezet wordt bij de behandeling van depressieve klachten. Zoloft behoort tot de zogenaamde S…
Antidepressiva: Fluoxetine en ProzacAntidepressiva: Fluoxetine en ProzacProzac is een bekende naam omdat het wereldwijd ontzettend veel wordt gebruikt bij de behandeling van depressies, eetsto…
Prozac (fluoxetine)Prozac (fluoxetine)In 2008 waren er 978.330 gebruikers van antidepressiva in Nederland. Hiervan betroffen 544.900 de zogenaamde SSRI's. Dez…
Bronnen en referenties
  • http://articles.chicagotribune.com/1998-04-14/features/9804140228_1_gray-whale-standoff-ends-pacific-ocean
  • http://www.naturalnews.com/038616_John_Noveske_mysterious_death_car_crash.html#ixzz2laBn5BbI
  • http://www.zielenknijper.nl/psychiatrie-en-antidepressiva-mogelijke-oorzaak-bloedbad-alphen-aan-den-rijn.html
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Jeff_Weise
  • http://www.waff.com/story/7995684/heart-of-the-valley-residents-remember-brutal-crime-10-years-later
  • http://murderpedia.org/male.G/g/golden-andrew.htm
  • http://www.nytimes.com/1988/03/04/us/murder-for-thrill-described-at-a-trial.html
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Heritage_High_School_%28Conyers,_Georgia%29
  • http://quest-iv-health.com/testimonials/usnews04.html
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Los_Angeles_Jewish_Community_Center_shooting
  • http://www.naplesnews.com/news/2005/feb/25/ndn_suicide_teen_s_doctor_should_have_warned_of_pr/?print=1
  • http://www.geocities.ws/borg_aw/casehistories/DianeStory.html
  • http://injurylawyer-news.com/lexapro/lawsuit/
  • http://www.ssristories.org/show.php?item=1145
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Kip_Kinkel
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Heath_High_School_shooting
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Pearl_High_School_shooting
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_Pittman
  • http://www.antidepressantsfacts.com/2003-01-17-DenverPst-Cory-Baadsgaard-Taylor-Columbine.htm
  • Documenatire: the drugging of our children
  • Bijsluiter Prozac
  • Bijsluiter Ritalin
  • Bijsluiter Zoloft

Reageer op het artikel "Zoloft, Prozac, Ritalin veroorzaken massamoord en suïcide"

Reactie

René van Dillen, 03-05-2017 10:48 #1
Onze zoon Xander, een prachtmens zonder onoverkomelijke problemen, gebruikte RITALIN en heeft zichzelf op 26e jarige leeftijd in 2011 van het leven benomen. Behandelende psychologen stopten het na afloop in de doofpot.
Wij vermoeden dat Xander, vader van 2 kleine kinderen, niet de eerste, enige en laatste is die dit met RITALIN is overkomen.
Ouders van Xander.

Infoteur: Tom008
Gepubliceerd: 06-02-2014
Subrubriek: Diversen
Reacties: 1
Schrijf mee!