InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Diversen > Huishoudbeurs: 17 - 25 februari 2018

Huishoudbeurs: 17 - 25 februari 2018

Huishoudbeurs: 17 - 25 februari 2018 Van 17 tot en met 25 februari 2018 vindt de Huishoudbeurs weer plaats in de RAI te Amsterdam. Het is de grootste beurs op het gebied van huishouden, lifestyle, wonen en huishoudelijke trends. Het is mogelijk om met je entreekaart ook gratis de Negenmaandenbeurs te bezoeken die deels tegelijkertijd plaatsvindt in de Amsterdam RAI. Om je bezoek te vergemakkelijken hebben we alle informatie over de Huishoudbeurs op een rij gezet, zoals de openingstijden, de bereikbaarheid per auto en openbaar vervoer, waar je kunt parkeren, hoe en waar je kaartjes kunt kopen en hoe je korting kunt krijgen.

Huishoudbeurs 2018

Al vanaf 1955 vindt elk jaar plaats in de Amsterdam RAI. De Huishoudbeurs richt zich op consumenten, voornamelijk op vrouwen. Maar de Huishoudbeurs is tegenwoordig veel diverser dan voorheen en niet meer puur gericht op het huishouden. Tijdens de beurs worden door tal van exposanten producten gepresenteerd op het gebied van wonen, cosmetica, mode, eten en drinken, vrije tijd, enzovoorts. Daarnaast vinden er tal van optredens plaats door bekende artiesten, er zijn verschillende eet- en drinktentjes en er worden modeshows georganiseerd. In 2018 vindt de Huishoudbeurs plaats van zaterdag 17 tot en met zondag 25 februari.

Adres en contactgegevens

Het algemene telefoonnummer van de Huishoudbeurs is 020-5491333. Het adres van de Amsterdam RAI is:
  • Adres: Europaplein 22
  • Postcode: 1078 GZ Amsterdam

Openingstijden

De openingstijden van de Huishoudbeurs 2018 zijn als volgt:
  • Zaterdag 17, zondag 18, maandag 19, dinsdag 20 en woensdag 21 februari: 11.00 - 18.00 uur
  • Donderdag 22 en vrijdag 23 februari: 11.00 – 22.00 uur
  • Zaterdag 24 en zondag 25 februari: 11.00 - 18.00 uur

Kaartverkoop

Kaarten voor de Huishoudbeurs kunnen zowel aan de kassa en online worden gekocht. Online liggen de prijzen enkele euro’s lager dan aan de kassa. In de voorverkoop wordt er extra korting gegeven. kinderen, ouderen en groepen gelden gereduceerde tarieven. Kinderen van 0 tot en met 4 jaar mogen zelfs geheel gratis binnen. Een overzicht van de prijzen per persoon zijn als volgt:
  • Aan de deur: € 19,50
  • Avondkaart: € 11,50 (toegang na 17.00 uur op donderdag 22 of vrijdag 23 februari)
  • VIP Verwenarrangement: € 59,-
  • Via de website: € 17,50 (tijdens Huishoudbeurs)
  • Online voorverkoop: € 15,95
  • Earlybird tickets (twee voor de prijs van één): € 19,50 voor twee tickets
  • Kinderen tot en met 4 jaar: gratis
  • Kinderen 5 tot en met 12 jaar: € 5,50

Combineer bezoek met Negenmaandenbeurs

Bezoekers van de Huishoudbeurs hebben de kans om ook gratis de Negenmaandenbeurs te bezoeken. Het is namelijk mogelijk om met je toegangsticket ook de Negenmaandenbeurs te bezoeken die van 21 tot en met 25 februari 2018 plaatsvindt.

Bereikbaarheid met auto

Het adres van de Amsterdam RAI is Europaplein 22, 1078 GZ Amsterdam. De Amsterdam RAI is direct naast de snelweg A10 gelegen. Je kunt de RAI bereiken via afslag S109. Bij de RAI kan worden geparkeerd in één van de parkeergarages. Tevens zijn er enkele parkeerterreinen ingericht aan de randen van Amsterdam (via de P-RAI borden). Vanaf deze parkeerterreinen word je met een pendelbus naar de RAI gebracht. De RAI is met behulp van bewegwijzering zeer goed aangegeven.

Huishoudbeurs

Bereikbaarheid met het openbaar vervoer

De Amsterdam RAI is het best te bereiken met het openbaar vervoer. Treinstation Amsterdam RAI is op enkele minuten lopen van de beurs gelegen. De Nederlandse Spoorwegen bieden een speciaal retourarrangement aan voor de Huishoudbeurs. Ook met andere vormen van openbaar vervoer stop je bijna direct voor de deur. Het beste kunnen tramlijn 4, de metrolijnen 50 en 51 en de buslijnen 62 en 65 worden genomen. Voor de RAI zijn de haltes Europaplein en Scheldeplein te vinden.

Kortingsbonnen

Verschillende exposanten op de Huishoudbeurs bieden kortingen aan. Deze kortingen zijn gebundeld in een boekje vol kortingsbonnen. Dit boekje met kortingsbonnen wordt uitgedeeld in de entree van de beurs en is via de website van de Huishoudbeurs te downloaden. Online worden ook kortingsbonnen aangeboden waarmee voordeel kan worden verkregen op de entree.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Huishoudbeurs 2020: korting, kaarten, openingstijden, dataHuishoudbeurs 2020: korting, kaarten, openingstijden, dataIn 2020 wordt het grootste vrouwenevenement van Nederland gehouden van 22 februari tot en met 1 maart. De Huishoudbeurs…
Korting: Huis en TuinKorting: Huis en TuinDe meeste tijd word doorgebracht in je eigen huis. Jaarlijks worden veel artikelen gekocht voor in en rond het huis. De…
Draadloze tamponsDraadloze tampons vonden hun oorsprong in de gynaecologische toepassingen. Tegenwoordig hebben diverse producenten ze op…
Negenmaandenbeurs 2020: kaarten, korting en openingstijdenNegenmaandenbeurs 2020: kaarten, korting en openingstijdenDe Negenmaandenbeurs wordt in 2020 gehouden van 26 februari tot en met 1 maart. De beurs van 2020 is de 35ste editie. De…
Vakantiebeurs 2019: openingstijden en kaartverkoopVakantiebeurs 2019: openingstijden en kaartverkoopBen je op zoek naar de ideale vakantie of ben je werkzaam in de vakantiebranche? In dat geval is de Vakantiebeurs de ple…
Bronnen en referenties
  • www.huishoudbeurs.nl

Reageer op het artikel "Huishoudbeurs: 17 - 25 februari 2018"

Reacties

Johanna, 07-10-2015 10:46 #2
Zijn er in 2016 ook weer VIPkaarten? Reactie infoteur, 09-10-2015
Ja, die zullen weer te koop zijn

Bergsma, 16-12-2014 19:27 #1
Waar kan ik de kortingsbonnen/gratis acties vinden? Reactie infoteur, 19-12-2014
Een boekje met kortingsbonnen ontvang je bij de entree. Wanneer je op zoek bent naar tickets met korting kan je online je ticket kopen. Dan betaal je € 14,95 in plaats van € 19,50

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 16-01-2018
Subrubriek: Diversen
Special: Grote evenementen
Reacties: 2
Medische informatie…
Schrijf mee!