mijn kijk op

De vampiertherapie, pervers genezen door jong bloed

De vampiertherapie houdt in dat zieke, oude, rijke mensen bloed kunnen kopen van jonge gezonde mensen in de hoop daardoor gezonder te worden. Een vampier is iemand die bloed drinkt; dat beeld kennen we uit de vampierverhalen van Bram Stoker en de vele vampierfilms. Overigens maken mensen die etherisch zicht hebben melding van het bestaan van daadwerkelijke vampiers; menselijke wezens die tussen dood en leven zweven en zich daar alleen staande kunnen houden door energie, een soort onstoffelijk bloed, van mensen te stelen, roven. Vampieren bestaan dus echt, al drinken ze geen rood, vloeibaar bloed.
Glas tomatensap / Bron: George Hodan, PublicDomainPicturesGlas tomatensap / Bron: George Hodan, PublicDomainPictures

Inhoud:

Moderne vampiermythes

Bloed drinken heeft allerlei mythologieën om zich heen. Het zou worden gedaan door zwarte magiërs als een perverse verjongingskuur, Kim Jil Soen, de inmiddels Koreaanse ex-leider zou bloed van jonge vrouwen tot zich hebben genomen en ook Koning Elizabeth is onderwerp van mythes die haar bloeddorstigheid als thema hebben. Dat kan allemaal waar zijn maar de positieve, geneeskrachtige eigenschappen zijn nog nooit onderzocht. Hoewel in de medische wetenschap men niet veel onderzoek nodig heeft. Dit simpele onderzoek op muizen wat hieronder beschreven staat zou zomaar kunnen betekenen dat er een hele markt ontstaat om bloed te verhandelen.

Genezen van´ouderdom´ door bloed van anderen te gebruiken is een perversiteit.

Het onderzoek

Wetenschappers hebben onlangs ontdekt dat als er bloed van jonge muizen in oude, zieke muizen wordt gespoten, de oude muizen minder ziek worden. Als je deze gedachte extrapoleert naar de mensheid dan zouden ouderen potentieel bloed van jonge, gezond levende mensen kunnen inspuiten om beter te worden. Zulk een bloedtransfusie is in feite vampirisme, zoals eigenlijk elke vorm van bloedtransfusie vampirisme is. Er zijn echter gevallen waarin een patiënt zoveel bloed heeft verloren, bijvoorbeeld door een ongeluk dat bloedtransfusie de enige oplossing lijkt te zijn. Bloed overdragen zodat oudere mensen zich beter gaan voelen lijkt een bizarre wending te worden.

Rijken kunnen wellicht binnenkort jong bloed kopen

Er zijn honderden prima werkende geneesplanten die genegeerd worden door wetenschappers maar men bedenkt wel steeds nieuwe vormen van therapieën zodat een nieuwe handelsmarkt kan worden aangeboord. Ziekten van ouderdom zoals diabetes, hart- en vaatziekten, dementie en alzheimer zijn allemaal tegen te gaan door het gebruik van de juiste voeding en geneeskruiden. Health Ranger Mike Adams zegt in een newsitem op NextNewsNetwork dat hij verwacht dat oudere rijken binnenkort bloed kunnen kopen van jonge mensen. Jonge mensen zouden zo geld verdienen en ouderen kunnen misschien langer en gezonder leven. Dat lijken bona fide redenen maar helaas weet de mens zo weinig van zijn eigen lichaam dat we de nadelige gevolgen op lange termijn totaal niet kunnen overzien. Er zijn gevolgen voor zowel de donor als de ontvanger. Verder is het een pervers idee dat alleen oude rijken baat kunnen hebben bij deze therapie.

De zetel van de ziel

In ons bloed huist de ziel. Ons bloed is zetel van de ziel. Verder transporteert ons bloed allerlei hormonen naar de juiste plek in het lichaam. Het hormoonstelsel is de verbinding tussen ziel en lichaam. Het hormoonstelsel reageert elke seconde op de omstandigheid waarin mensen leven en het aantal, de verhouding en het type hormonen in het bloed is afgestemd op ieder persoonlijk mens. Daarom kan het zo zijn dat het nieuwe bloed wel opgenomen wordt, maar dat er allerlei negatieve bij-effecten zijn.

Talenten transfuseren

De wetenschap gelooft niet erg dat ons bloed de zetel van de ziel is. Het bewijs is echter daar als je naar mensen luistert die om urgente medische redenen zoals bloedverlies na een ongeval een bloedtransfusie krijgen. Sommigen krijgen nieuwe talenten, spreken een vreemde, nooit geleerde taal ineens erg goed of voelen zich gewoon totaal anders, alsof ze een ander mens zijn. Dat klopt ook wat in het bloed zitten stoffen die bij een specifiek mens horen. Door deze stoffen over te nemen ga je je totaal anders voelen. Dit is echter niet van blijvende aard, de buitenpersoonlijke gevoelens en gewoonten verdwijnen weer.

Afstoting

Spiritueel gezien is het zeer twijfelachtig of je baat hebt bij andermans bloed. Er zijn spirituele groeperingen in de wereld waarvan de leden nooit een bloedtransfusie of orgaantransfusie willen. Van een orgaantransfusie weten we overduidelijk dat ieder lichaam andermans organen zal afstoten. Het afstoten van het bloed vindt eveneens plaats maar dan op meer geleidelijke wijze. De hierboven beschreven eigenschappen van andere mensen die iemand die bloedtransfusie heeft ondergaan, zullen na een zestal maanden weer zijn verdwenen.
Gerelateerde artikelen

Bronnen en referenties
  • https://www.youtube.com/watch?v=ZNaaU3hR_PE
  • Afbeelding bron 1: George Hodan, PublicDomainPictures

Reageer op het artikel "De vampiertherapie, pervers genezen door jong bloed"

Infoteur: Tom008
Gepubliceerd: 08-05-2014
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!