InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Diversen > Vision zonnebrandcrème

Vision zonnebrandcrème

Zonnig weer is voor velen iets om van te genieten. Vergeet echter nooit in tijden me veel zon goed voor uw huid te zorgen. Een verbrande huid is namelijk geen pretje en veelvuldig verbranden kan zelfs tot huidkanker leiden. Gebruik daarom altijd zonnebrandcrème. In dit artikel informatie over de zeer effectieve zonnebrandcrème: Vision.

Vision zonnebrandcrème

Vision maakt gebruik van de unieke LyphaZome Technology. Deze gepatenteerde techniek zorgt ervoor dat de zonnebrandcrème diep in de huid trekt. Deze wordt daarom goed beschermd tegen uvstraling. Bovendien werkt de creme hydraterend en helpt huidveroudering tegen te gaan. Omdat Vision geen parfum bevat is de crème zeer geschikt voor mensen met een gevoelige huid. Verder is de crème gewoon voor iedereen geschikt, voor oud en jong.

Wat is LyphyaZome Technology?

De techniek is bedacht door een Amerikaans instituut met de naam Fountain. Zij zijn er in geslaagd om liposomen te verkleinen en te injecteren met zeer goede UVA en UVB filters. Deze filters beschermen de huid tegen UV straling van de zon. Vooral UVB straling is erg slecht voor de huid. Het is essentieel dat een zonnebrand een filter bevat voor UVB straling.
Verder krijgen deze liposomen het voor elkaar een stuk dieper door te dringen in de huid. Zo wordt je heel lang beschermd tegen de zon, en tegelijkertijd gehydrateerd.

Een ander voordeel van de technologie is dat, omdat de zonnebrandcrème in tegenstelling tot veel andere crèmes echt in de huid wordt opgenomen, kan hij bij een frisse duik in het water ook niet wegspoelen. Dit betekend dat je je niet na elke aanraking met vocht opnieuw hoeft in te smeren. De zonnebrandcrème blijft gewoon werken. Ook heb je geen last van een plakkerige huid bij het gebruik van de crème, omdat deze zo goed in trekt.

Producten van Vision

De volgende producten zijn te vinden in het assortiment van Vision:

ProductAdviesprijsInhoud
Vision SPF 10€16,99200 ml
Vision SPF 20€12,99/17,99100ml/200 ml
Vision SPF 30€13,99/€18,99100ml/200 ml
After Sun€9,99200 ml
Vision Sport SPF 30€9,9930 ml en 3 gr lippenbalsem

Wat heb ik nodig?

Wanneer je niet zeker weet welke zonnebrandcrème je het beste kunt kopen, moet je proberen de volgende vragen te beantwoorden:

  1. Wat voor een huid soort heb je?
  2. Hoe reageert je huid op de zon zonder bescherming?
  3. Wat is de zonkracht op het moment?

Hoe sneller je verbrand, hoe groter de kans is dat je veel baat hebt bij een wat hogere factor zonnebrandcrème.
© 2010 - 2019 Niamh, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden. Deze informatie is van informatieve aard en geen vervanging voor professioneel medisch advies. Raadpleeg bij medische problemen en/of vragen altijd een arts.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.vision-sun.nl

Reageer op het artikel "Vision zonnebrandcrème"

Reactie

Wilmapelties, 21-02-2011 16:34 #1
Waar is dit produkt te koop? Reactie infoteur, 21-02-2011
Het product is onder andere verkrijgbaar bij kruidvat en ik heb het ook zien staan bij de zonnebrand selectie van de apotheek.

Groet,

Niamh

Infoteur: Niamh
Gepubliceerd: 09-06-2010
Subrubriek: Diversen
Reacties: 1
Medische informatie…
Schrijf mee!