InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Gezonde voeding > Mexicaanse griep symptoom moeheid: Vital Green Chlorella

Mexicaanse griep symptoom moeheid: Vital Green Chlorella

Mexicaanse griep symptoom moeheid: Vital Green Chlorella Mexicaanse griep moeheid: Een bekend symptoom bij de Mexicaanse griep is moeheid. Veel zieken voelen zich slap en lusteloos. Uiteraard is uitzieken het beste om weer op krachten te komen. Naast regelmaat en ritme van goed eten en slapen is het belangrijk gezond te eten zodat u weer op krachten komt. Als hulpmiddel hierbij kunt u Vital Green Chlorella van Bloem gebruiken. Dit krachtig middel helpt u op natuurlijke wijze weer voldoende energie te geven.

Artikelindeling

Wat kunt u doen tegen moeheid bij Mexicaanse griep?

Een bekend symptoom bij de Mexicaanse griep is moeheid. Dit is logisch omdat het lichaam minder weerstand heeft. U voelt zich daardoor slap en futloos.

Hanteer een vast leefpatroon

Belangrijk is u te realiseren dat energie een ritme heeft. Probeer ondanks de griep een vast ritme in uw leefpatroon te hanteren. Ga op vaste tijden naar bed en sta op vaste tijden op. Gebruik uw ontbijt, lunch en diner ook iedere dag op dezelfde tijdstippen. Door meer regelmaat krijgt u meer energie. Als u griep heeft zult u waarschijnlijk niet werken. Als u echter niet al te ziek bent en niet op bed ligt kunt u misschien wat tijd besteden aan uw hobbies. De batterij van uw lichaam wordt weer opgeladen als u aandacht besteedt aan wat u leuk vindt.

Eet voedingsmiddelen die goed verteerbaar zijn, dat bespaart energie

Zorg er daarnaast voor dat u geen energievreters eet. Alcohol, vette snacks, witmeel producten, zoete lekkernijen en industrieel bewerkte voedingsmiddelen vergen veel energie om goed verteerd te kunnen worden. Probeer deze producten daarom te vermijden. Beter is om vers fruit, groente en noten te eten die makkelijk door uw spijsverteringssysteem verwerkt worden zodat u weer energie krijgt.

Neem tijd voor ontspanning

Tot slot is ontspanning belangrijk. Luister naar mooie muziek, ga naar de sauna (lekker uitzweten; ga alleen naar de sauna als u nog geen Mexicaanse griep heeft of als de symptomen bijna verdwenen zijn behalve de vermoeidheid), neem een warm bad of doe regelmatig aan yoga.

Vital Green Chlorella

Voor het opbouwen van nieuwe energie is Vital Green Chlorella uitermate geschikt. Wat doet het middel zoal?
  • het verhoogt de weerstand
  • het reinigt het lichaam;
  • het maakt het lichaam energieker;
  • het ondersteunt het geestelijk welzijn;
  • het beschermt tegen veroudering;
  • het levert vele noodzakelijke bouwstoffen.

Chlorella is een groene ééncellige alg die gekweekt wordt in zoetwaterbassins met heel zuiver water in het Verre Oosten waar de zon meer dan 320 dagen per jaar schijnt. Het bevat mineralen, vitamines, aminozuren en overige bouwstoffen zoals chlorofyl dat het verteren van voedingsstoffen ondersteunt en het evenwicht in de darmflora handhaaft voor een natuurlijke stoelgang. Ook bevordert chlorofyl de opname van ijzer en zuurstof.

Ingrediënten van Vital Green Chlorella

Algenconcentraat (Chlorella pyrenoïdosa).

Vitamines

Vitamine A, Vitamine ß-caroteen, Vitamine B1, Vitamine B2, Vitamime B3, Vitamine B5,Vitamine B6, Vitamine B12, PABA, Inositol, Choline, Biotine, Foliumzuur, Vitamine C, Vitamine E, Vitamine K,

Mineralen:

Calcium, Natrium, Kalium, Fosfor, Ijzer, magnesium, Selenium, Zwavel, Mangaan, Koper, Zink, Cobalt, Jodium 1,2 mcg (per tablet)

Aminozuur essentieel:

soleucine, Leucine, Lysine, Methionine, Phenylalnine, Treonine, Tryptofaan, Valine

Aminozuren niet essentieel:

Alanine, Arginine, Asparaginezuur, Cystine, Glycine, Glutaminezuur, Histidine, Ornithine, Proline, Serine, Tyrosine

Bijzondere voedingsstoffen:

Chlorophyl (bladgroen) 5,46 mg

Chlorella groeifactor:

Plantaardige RNA & DNA

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Mexicaanse griep: Grieppandemie + MaatregelenMexicaanse griep: Grieppandemie + MaatregelenDe Mexicaanse griep is door het WHO uitgeroepen tot een pandemie. De Mexicaanse griep heeft zich over de hele wereld ver…

Reageer op het artikel "Mexicaanse griep symptoom moeheid: Vital Green Chlorella"

Infoteur: Etsel
Laatste update: 08-07-2018
Subrubriek: Gezonde voeding
Special: Mexicaanse griep
Medische informatie…
Schrijf mee!