InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Mode > Kopieer de stijl: Taylor Swift

Kopieer de stijl: Taylor Swift

Kopieer de stijl: Taylor Swift Veel sterren hebben niet alleen fans omdat ze beroemd zijn vanwege uitzonderlijke acteer of bijvoorbeeld zangtalenten, maar ook omdat ze vaak goed gekleed zijn. Zo ook Taylor Swift. Veel meisjes dromen ervan er meer uit te zien als Taylor Swift. Daarom in dit artikel aandacht voor de stijl van deze blonde muzikante.

Wie is Taylor Swift?

Taylor Swift is een Amerikaanse country zangeres die in Nederland in 2009 doorbrak met de hit Love song. Het jaar 2009 was een goed jaar voor de blondine: ze sleepte vele prijzen in de wacht en verkocht vele platen. Maar buiten haar muzikale talenten worden ook haar outfits door velen gewaardeerd. Voor meer informatie over deze countryzangers klik je hier: Taylor Swift.

Wat is de stijl van Taylor Swift in het kort

Zoals het een ware ster betaamd, heeft Taylor Swift verschillende stijlen. We zullen deze stijlen onderverdelen in het dagelijkse leven en de celeb stijl.
Op normale dag draagt Taylor graag jurkjes met bloemenprint, korte rokjes, nu en dan een spijkerbroek met een top, altijd een zonnebril, een beetje make-up en haar haar is vrijwel altijd gekrult. Taylor heeft een heel vrouwelijke stijl.

Tijdens speciale gelegenheden is Taylor vaak te zien in glitterjurken. Goud en zilver zijn haar grote vrienden. Ze is gezien in zowel minidresses als elegante jurken. Haar stijl is heel chic te noemen, maar desondanks sexy. Haar haar is een trademark. Daarom valt het altijd op. Verder heeft ze vooral opgemaakte ogen.

Hoe is de stijl van Taylor Swift te kopieren?

  1. Door vele foto’s van Taylor te bekijken krijg je een aardig idee hoe zij zich kleed. Natuurlijk heeft Taylor het geld en de mogelijkheden om ontzettend veel aan kleding uit te geven. Het is dan ook niet het doel om exact te kopen wat Taylor draagt, maar leuker is het om op zoek te gaan naar vergelijkbare kledingstukken. Zie de zangeres als een bron van inspiratie!
  2. Wanneer je opzoek gaat naar foto’s, kies dan die foto’s die jij zelf echt leuk vind. Maar als je dat doet, houd dan met een aantal zaken rekening:
  3. Taylor is een slanke, lange meid met een bleke huid. Misschien is jou figuur compleet anders dan het hare en misschien heeft je huid een andere tint. Dit betekend niet dat je Taylor’s stijl niet kunt kopieren, het betekend alleen dat niet alles je waarschijnlijk staat.
  4. Misschien draagt Taylor iets in een kleur die jou niet staat. Dit is geen probleem, zoek dan gewoon een vergelijkbaar kleding stuk in een kleur die jou wel goed staat.
  5. Voordat je opzoek gaat naar de kleding, doe je er goed aan een lijst te maken met dingen waar je naar opzoek bent. Voeg eventueel foto’s toe.
  6. Het is altijd slim om je moeder of een vriendin om raad te vragen als je niet zeker weet of een stijl je goed zal staan.
  7. Vergeet ook niet dat Taylors stijl niet alleen slaat op haar kleding, maar ook op haar make-up en haar.

Als je weet wat je zo leuk vind aan de stijl van Taylor Swift en je een lijstje gemaakt hebt met dingen die je zou willen dragen kun je beginnen met de zoektocht naar deze kleding.

  1. Het is altijd slim om in je klerenkast te kijken of je niet toevallig al iets hebt. Misschien heeft Taylor je nieuwe inspiratie gegeven voor een nieuwe combinatie van bestaande kledingstukken.
  2. Op deze site: http://dressliketaylor.net/ staan heel veel informatieve stukken over de kledingkeuze van Taylor. Hier staan ook vaak merken en goedkopere alternatieven bij vermeld. Deze site kan heel handig zijn.
  3. Ga winkelen en neem de leuke foto’s mee, zo kun je eventueel ook personeel in een winkel om hulp vragen en heb je duidelijk voor ogen wat je zoekt.
  4. Online zijn veel assortimenten kleding te vinden. Hiertussen kun je vaak ook al heel veel vinden. Je hebt op die manier ook de mogelijkheid om zo goedkoop mogelijk in te kopen. Dat kan heel wat schelen.
  5. Zorg ervoor dat je altijd goed past. Zo weet je zeker dat iets je staat of niet. Het is zonde om je geld te verspillen aan iets dat je alleen maar ongelukkig maakt.
Gerelateerde artikelen
Wie is Taylor Swift?Wie is Taylor Swift?Wie is de blondine die de met het veel gedraaide nummer Love Story probeerde door te breken in Europa? Inderdaad, de Ame…
Bankgegevens, via SWIFT gaan bankgegevens de wereld overBankgegevens, via SWIFT gaan bankgegevens de wereld overPersoonlijke gegevens kunnen door de Amerikaanse opsporingsautoriteiten worden opgevraagd in het kader van de bestrijdin…
24 Hour Vevo Record: meest bekeken muziekvideo eerste 24 uur24 Hour Vevo Record: meest bekeken muziekvideo eerste 24 uurDe videowebsite Vevo bestaat sinds december 2009 en is in handen van de drie grootste muziekuitgeverijen ter wereld. De…
Ladbrokes.com World Darts ChampionshipDe Ladbrokes.com World Darts Championship is hét belangrijkste dartstoernooi van de PDC. De winnaar mag zich een jaar la…
Banktransfers: wat zijn de BIC/SWIFT- en IBAN-codes?Banktransfers: wat zijn de BIC/SWIFT- en IBAN-codes?Om een banktransfer te doen kon je voorheen gewoon de rekeningnummers ingeven en de betaling kon gedaan worden. Vanaf 1…
Bronnen en referenties

Reageer op het artikel "Kopieer de stijl: Taylor Swift"

Infoteur: Niamh
Gepubliceerd: 07-01-2010
Subrubriek: Mode
Schrijf mee!