Online bestellen bij de H&M

Online bestellen bij de H&M Winkelen via het internet, het lijkt zo makkelijk en dat is het eigenlijk ook. Via de H&M kunt u voor alle seizoenen zowel kleding als schoenen als verschillende accessoires online aanschaffen. U heeft verschillende betalingsmogelijkheden waardoor u de kleding kunt passen voordat u deze hoeft te betalen. Als er een winkel bij u in de buurt zit kunt u de kleding die u online heeft gekocht ook eventueel in de winkel retourneren.

Online winkelen

De H&M is een bekende winkelketen voor onder andere kleding en accessoires voor zowel dames als heren. Hoewel er in veel grote steden een H&M te vinden is hoeft u er de deur niet meer voor uit. U kunt in uw eigen huis de kleding passen en eventueel terugsturen of terugbrengen in de winkel. Bij de H&M kunt u gemakkelijk online winkelen in de webshop.

Een bestelling plaatsen

Als u op de website komt ziet u bovenaan gelijk allemaal categorieën staan waaruit u kunt kiezen. Als u klikt op bijvoorbeeld de categorie 'dames' krijgt u weer allemaal subcategorieën zodat u makkelijk komt bij een kledingstuk waar u naar zoekt. Als u een product ziet dat u wilt bestellen klikt u op het product, dan krijgt u een plaatje waarop u het artikel duidelijk ziet, soms met een foto van meerdere kanten genomen. Hier kunt u de maat en eventueel de kleur kiezen die u wilt waarna u op toevoegen klikt. Als u een bestelling heeft geplaatst komt alles te staan in de shoppingbag rechts bovenin het scherm en kunt u naar de kassa.

Afrekenen

Om te betalen heeft u anno 2018 verschillende opties:
  • IDEAL: Direct online afrekenen door middel van internet bankieren.
  • Creditkaart: Als u de bestelling heeft bevestigt wordt het bedrag direct van uw creditcard afgeschreven.
  • Acceptgiro: U krijgt een acceptgiro bij uw pakketje, deze dient binnen 14 dagen betaald te worden.
  • Maandfactuur: Alles wat u die maand koopt wordt op één factuur gezet, deze dient u binnen 45 dagen te betalen. Er komt wel één euro bovenop het factuurbedrag.
  • Betalen in termijnen: U kunt aankopen doen en dit kunt u in termijnen terugbetalen met een jaarrente van 15%. Van deze optie kunt u alleen gebruik maken als er eerst een kredietwaardigheidscontrole wordt gedaan.
  • Gift Card: als u een cadeaukaart heeft gekregen kunt u de code invullen tijdens het online bestellen.

Wanneer ontvang ik mijn artikelen?

Als u een bestelling heeft geplaatst krijgt u altijd een e-mail ter bevestiging en inloggegevens van de H&M. Hiermee kunt u naar 'mijn pagina'. Op deze pagina kunt u kijken hoe het staat met uw bestelling. Als een artikel geleverd wordt staat deze bij geleverde artikelen/retourneren. Als de bestelling verzonden is vanaf de H&M staat er naast uw bestelling een nummer, als u hier op klikt ziet u hoever het pakketje is, ligt deze bijvoorbeeld nog in het depot of de chauffeur is onderweg. Een bestelling duurt meestal 2 tot 3 dagen, als er een zondag of feestdag tussen zit kan het langer duren. Het verzenden kost u anno 2018 3,99, als u iets de volgende dag al geleverd wilt hebben kost het 4,99. Bent u H&M clubmember? Dan is het verzenden en retourneren gratis.

Retourneren

U heeft 30 dagen de tijd om een artikel terug te sturen naar de H&M. Bij elk pakket wat ze leveren zit een retoursticker bij het artikel. Als u deze niet meer heeft kunt u het volgende antwoordnummer op het pakket vermelden:

H&M Retourservice
Antwoordnummer 54060
5004 VB Tilburg

Het terugsturen via de post kost u anno 2018 0,99, u kunt de artikelen ook gratis in de winkel retourneren In het geval van betalen met IDEAL krijgt u het geld teruggestort zodra het pakket bij de H&M ontvangen is.

Voor en nadelen

  • U hoeft de deur niet uit
  • U kunt er voor kiezen om later te betalen
  • Er is soms meer keuze dan in de winkels
  • U hoeft niet u in de rij te staan
  • U betaalt eventueel verzendkosten en eventueel retoursneringskosten
  • U moet even wachten voor u de kleding binnen heeft

H&M clubmember

U kunt u gratis aanmelden om een H&M clubmember te worden. Een aantal voordelen een clubmember zijn:
  • U spaart punten door aankopen te doen waardoor u vervolgens bijvoorbeeld kortingen kunt .
  • Toegang tot sommige evenementen zoals een fashionshow.
  • Gratis verzenden en retourneren van artikelen.
Gerelateerde artikelen
Online bestelling retourneren bij de H&MOnline bestelling retourneren bij de H&MVia de site of de catalogus van de H&M heb je een bestelling gedaan. Na een aantal dagen is je bestelling binnen gekomen…
H&M webshop: online kopen H&M modeMode, kleding en schoenen. Iedereen kent de modeketen H&M. Met bijna 100 winkels kom je ze overal tegen. Maar ook online…
De voor- en nadelen van online shoppenDe voor- en nadelen van online shoppenHet is in deze tijd niet meer weg te denken en we doen het steeds vaker: online shoppen. De webwinkels schieten de grond…
GAMMA webshop: informatie en beoordelingDe GAMMA webshop is een grote en betrouwbare online bouwmarkt. Wat heeft de GAMMA webshop u eigenlijk te bieden? En hoe…

Een buikband voor de zwangere vrouwEen buikband voor de zwangere vrouwZwanger zijn is iets speciaals. Je gaat steeds trotser lopen met je meer en meer opbollende buikje. Langzamerhand zul je…
Parels in het modebeeldParels in het modebeeldParels zijn bekend om de klassieke uitstraling. De erg dure zoutwaterparels of de iets goedkopere zoetwaterparels in gee…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Jarmoluk, Pixabay
  • http://www2.hm.com/nl_nl/hmclub/info.html
  • http://www2.hm.com/nl_nl/index.html

Reageer op het artikel "Online bestellen bij de H&M"

Infoteur: Bembi
Laatste update: 14-09-2018
Subrubriek: Mode
Schrijf mee!