InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Natuurgeneeswijze > Calendulis Plus Crème: samenstelling en prijsvergelijking

Calendulis Plus Crème: samenstelling en prijsvergelijking

Grahams Calendulis Plus Crème is een huidverzorgend product van Grahams en werkt tegen een rode, ruwe en prikkelbare huid. Ook verlicht het de aandoening psoriaris. Het product is vrij van chemicaliën, parabenen en is hypoallergeen. Door deze samenstelling is de crème over het algemeen goed te gebruiken door mensen met een gevoelige huid. Lees onderstaand alles over het product.

Grahams Calendulis Plus Crème

De Calendulis Plus Crème van Grahams Skincare is samengesteld uit louter natuurlijke ingrediënten. Het product is geschikt om ruwe, geprikkelde en rode huid te verlichten. Ook de aandoening psoriaris kan worden verlicht. Het gebruik zal zorgen voor een gladdere en zachtere huid. Voor de meeste gebruikers is het twee à drie maal per dag insmeren voldoende voor het bereiken van een goed resultaat. Grahams Calendulis Plus Crème wordt verkocht in drie hoeveelheden, namelijk 50 gram, 120 gram en 240 gram. De tubes worden verkocht in de kenmerkende geel met blauwe kleuren. Na gebruik kan de tube weer worden hersloten. Wanneer de huid gevoelig reageert op Grahams Calendulis Crème kan eventueel worden gekozen voor Grahams Eczeemcrème, wat iets milder qua samenstelling is. Om te weten of je gevoelig bent voor de crème kan je eerst wat crème op een 'gezond' stukje huid smeren. Wanneer je hier goed op reageert weet je dat je zonder problemen verder kunt smeren.

Prijs

De winkeladviesprijzen voor Calendulis Plus Crème bedragen respectievelijk € 19,49 (50 gram), € 34,49 (120 gram) en € 65,95 (240 gram). Wanneer je een tube koopt in één van de winkelverkooppunten zullen over het algemeen deze prijzen worden aangehouden. De webwinkel van Grahams rekent zelf ook de winkeladviesprijzen. Andere webwinkels zijn echter wel voordeliger, de prijzen liggen tot wel 25% onder de winkeladviesprijzen.

Prijsvergelijking Calendulis Plus Creme (50 gram)

De prijzen van enkele bekende verkopers van Grahams Calendulis Plus Creme zijn (peildatum januari 2015):

Prijsvergelijking Calendulis Plus Creme (120gram)

  • Koopjesdrogisterij.nl: € 27,59
  • Bol.com: € 27,99

Door wie te gebruiken?

Calendulis Plus Crème kan door elk type persoon worden gebruikt, ook door kinderen. Het product is zoals eerder beschreven ontwikkeld voor het zoontje van de bedenker. In geval van baby's en zwangeren is het aan te raden om eerst een arts te raadplegen. Overigens is het product geen geneesmiddel, maar een gezondheidsmiddel. Dit verklaart dat het product zeer breed te gebruiken is.

Overige Grahams producten

Grahams heeft meerdere producten op de markt gebracht. Naast de Calendulis Plus Crème zijn er ook Grahams eczeemcrème, badolie, bodywash, shampoo, conditioner, zeep, balsem en zonnebrand. Vooral de eczeemcrème en badolie zijn erg populair. De zonnebrandcrème heeft in Australië diverse prijzen gewonnen. Gezien het feit dat Australiërs veel waarde hechten aan het smeren tegen de schadelijke zonnestraling, zijn dergelijke prijzen erg prestigieus.

Grahams Skincare

Het Australische merk Grahams Natural Alternatives richt zich op huidverzorgende producten die bestaan uit natuurlijke bestanddelen. Het meest bekende product is de Calendulis Plus Crème. Dit product is door Geoff Graham ontwikkeld voor zijn zoon, die te kampen had met een ruwe en geïrriteerde huid. Wat de producten onderscheidend maakt van de meeste mainstream producten is dat ze geen chemicaliën bevatten, vrij van parabenen en hormonen zijn en nooit op proefdieren zijn getest.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Grahams Shampoo: verkooppunten en prijsvergelijkingGrahams Skincare biedt niet alleen maar producten voor de milde verzorging van huid en gezicht. Grahams Shampoo is speci…
Grahams Badolie: verkooppunten en prijsvergelijkingGrahams Badolie behoort tot het productassortiment van het snelgroeiende Australische merk Grahams Skincare. Grahams bad…
Psoriasis een auto-immuunziektePsoriasis een auto-immuunziektePsoriasis is een veelvoorkomende erfelijke, niet besmettelijke, chronische auto-immuunziekte, die als kenmerk heeft drog…
BB crème, het geheim voor een mooie huidBB crème, het geheim voor een mooie huidIn Azië is het al jaren een van de best verkochte beautyproducten en sinds kort is het ook in Nederland verkrijgbaar: BB…
Zelf crème of zalf makenZelf crème of zalf makenCrème of zalf verzorgt de huid. Vooral een droge huid heeft veel verzorging nodig. Maar ook schaafwondjes, brandwondjes,…
Bronnen en referenties
  • www.grahams.nl

Reageer op het artikel "Calendulis Plus Crème: samenstelling en prijsvergelijking"

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 20-07-2015
Subrubriek: Natuurgeneeswijze
Special: Beauty
Medische informatie…
Schrijf mee!